Chins
Kv+40 x 4 - De två första kändes väldigt lätta
Kv+24 x typ 8
Kv x typ 15
Halva första setet bra, resterande reps och set var det väldigt dåligt fokus. Misstänker kroppen är lite sliten. Fokus på kontakt resterande set (med undantag för scottcurls)
Tre set kabelrodd med separata handtag
Tre set latsdrag med separata handtag
Tre set pullover
Tre set omvända kabelflyes
Scottcurls - försökte komma förbi 90°
40 x 6, 6, 6
Alternerade hantelcurls m supination
16 och 20 kg
Som jag kommenterade efter chinsen så var det dåligt fokus idag. Vet inte om kroppen är sliten pga mycket träning eller den dåliga sömnen inatt. Vaknade (jävligt uttömd) vägandes 82,4 i morse.
Dips (1a våningen på jobbet)
Kv+70 x 2
Kv+50 x 6
Kv+mellersta gummibandet x 12, 10, 10, 10
Inga PB:n, men jag är jättenöjd! Känns verkligen som jag börjar hitta en bra teknik. Film nedan på sista setet
Smalbänk
100 x 4
90 x 6
80 x 10
Tror det var RPB sista setet. Ingenting jag lägger så mycket tyngd vid eftersom jag alltid haft övningen senare i passen
Två set skopan och två set vanliga kabelflyes
Tre set liggande extensions med 40 kg. Kollega kollade på andra setet, och det var givetvis snett Fick hjälp med att styra tredje
Tre set sidlyft med 12,5 kg supersetat med utåtrotationer
Ett gäng set enarmade pushdowns
Även om jag inte sov så mycket inatt heller kändes det bättre idag! Tar med mycket media i form av bild och filmer. I poseringsfilmen testar jag en mer upfront frontpose. Vill tro att det ser BETYDLIGT bättre ut än för ett år sedan!
Ps. Märkerna kring axlarnar förmodligen pga gummibandet vid dipsen
Sumomarklyft
225 x 2, 2 - RPB! Greppet svek dock på andra setet. Även om jag hade mixat grepp andra repetitionen höll jag på att tappa stången. Fick fylla på med kalk efteråt. I vilket fall som helst är jag väldigt nöjd!
170 x 8, 12 - RPB! Tänkte göra två åttor, men det blev inte så #MakeMyRearSideGrow
Knäböj lowbar
130 x 3 - u/ bälte m/ paus
130 x 4, 4 - m/ bälte. Kontrollerade reps. Sista setet var det lättaste. Bra spänning i röv och rygg
Benpress, låg och smal placering på plattan #HitMyOuterQuads
Tre set med 200 kg. Körde så länge jag hade kontroll på vikten. Typ 10-15 reps. Dat pump
Liggande bencurls
65, 70 och 75 kg. Plantarflekterade anklar så länge jag orkade, därefter dorsalflekterade. Skönt
Avslutade med vader med kroppsvikt samt situps på BOSU-boll följt av Jefferson curls och Cossack squat
Härligt pass! 82,1 i morse, och det såg fan bra ut efteråt. Halmstad nästa helg, så lär bli lugnare mark då, men helgen efter det ger jag mig kanske på en maxning!