2013-07-20, 15:53
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
fast frågan är vilken erfarenhet han kan få om han ska träffa nya människor med den attityden, det kan ju sluta med att han får ännu mer negativa känslor mot umgänget
|
+1, ju fler tjejer man träffar desto mindre tro får man att ens egna (framtida) flickvän någonsin kommer att vara trogen. Ibland undrar jag om det inte hade varit lättast att bara släppa på alla nice-guy-tyglar och köra allt man ser trots fru och barn.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2013-07-20, 16:06
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
+1, ju fler tjejer man träffar desto mindre tro får man att ens egna (framtida) flickvän någonsin kommer att vara trogen. Ibland undrar jag om det inte hade varit lättast att bara släppa på alla nice-guy-tyglar och köra allt man ser trots fru och barn.
|
tror du att du skulle vara lyckligare av det
|
|
|
2013-07-20, 16:11
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Missade vissa inlägg av Status Quo och ändrar väl min uppfattning en del nu. Vänfronten kan ju vara värt att försöka sig på iaf. Och då genom att hitta vänner på nya sätt man inte provat förut. Annars hittar man bara samma typ av "flockdjur" igen och igen.
När det gäller synen på tjejer så är det ju helt klart något att jobba på.
Status Quo: Du kan ju inte rättfärdiga hämnd mot en individ för att du upplever dig osedd av en halv befolkning. Du vet att det är fel eftersom du erkänner att du har motstridiga känslor. Rent logiskt går det inte ihop heller. Det är ju ingen ihopsatt konspiration mot dig så det finns inget att hämnas på.
|
C4L
|
|
|
2013-07-20, 16:24
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2012
|
Citat:
Åh,haha du var alltså med igår kväll 😜
|
Förmodligen inte, men jag kan tänka mig att kvinnor håller på att komma ikapp efter att ha exponerats för mycket för game:ande.
|
|
|
2013-07-20, 16:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Missade vissa inlägg av Status Quo och ändrar väl min uppfattning en del nu. Vänfronten kan ju vara värt att försöka sig på iaf. Och då genom att hitta vänner på nya sätt man inte provat förut. Annars hittar man bara samma typ av "flockdjur" igen och igen.
När det gäller synen på tjejer så är det ju helt klart något att jobba på.
Status Quo: Du kan ju inte rättfärdiga hämnd mot en individ för att du upplever dig osedd av en halv befolkning. Du vet att det är fel eftersom du erkänner att du har motstridiga känslor. Rent logiskt går det inte ihop heller. Det är ju ingen ihopsatt konspiration mot dig så det finns inget att hämnas på.
|
Återkommer dock till varierande acceptans av avvikelser från könen.
|
|
|
2013-07-20, 20:54
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
hur funkar  det ihop med din träning
|
Ja, som sagt, behöver komma i bättre form. Fast jobb är ärligt talat mycket värre för träningen.
|
|
|
2013-07-20, 21:53
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
neutral "träff" med härnösands tjejen idag efter jobbet.
bara en fika och säga hej var det tänkt från min sida och mer blev det inte.
hon däremot frågade på som bara den och visade intresse för mig.
vet inte varför jag egentligen gick med på att träffas, nyfikenhet kanske.
var ju inge fel på henne eller så, absolut inte, trevlig, rolig, charmig och snygg, men en del utav mig kände att singel livet var något som jag fortfarande ville leva, så, det blev som det blev.
får väl se vad som händer, hon verkar inte besviken iaf på att jag inte visade lika stort intresse, har messat lite under kvällen och så.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
Senast redigerad av mangemani den 2013-07-20 klockan 21:55.
|
|
|
2013-07-21, 10:14
|
|
Workaholic
|
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani
får väl se vad som händer, hon verkar inte besviken iaf på att jag inte visade lika stort intresse, har messat lite under kvällen och så.
|
Hon kanske tror du spelar svår
På tal om svårt, jag o damen har kommit överens om att OM jag inte vill ha barn i framtiden när det är dags nog för henne, så ska jag befrukta henne innan jag drar/avslutar förhållandet. Hur ser ni andra på det? Hemskt, eller bra? Vad kan det få för konsekvenser senare i livet förutom att jag måste betala barnbidrag?
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
|
|
|
2013-07-21, 10:25
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
På tal om svårt, jag o damen har kommit överens om att OM jag inte vill ha barn i framtiden när det är dags nog för henne, så ska jag befrukta henne innan jag drar/avslutar förhållandet. Hur ser ni andra på det? Hemskt, eller bra? Vad kan det få för konsekvenser senare i livet förutom att jag måste betala barnbidrag? 
|
Låter rätt trasigt men ändå nobelt på något sätt.
|
|
|
2013-07-21, 13:04
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2013
|
Citat:
|
Resultatet med det är att du får barn trots att du inte vill ha barn.
|
|
|
2013-07-21, 13:35
|
|
Svensk mästarinna 2011.
|
Hur tänkte du att ditt barns relation med sin pappa skulle vara?
|
|
|
2013-07-21, 14:58
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
|
Du betalar inte barnbidrag, du betalar underhåll. Dvs deltar i kostnaderna kring ert barn.
2013-07-21, 15:09
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
|
det jag tror kan hända är att du först blir skyldig att betala underhåll(om inte ni kommer överens om annat, om det ens går att fixa, jag vet inte) och sedan, flera år senare, så kan det kanske eventuellt bli lite problematiskt då barnet ditt kanske vill ha reda på vilken sin riktiga pappa är(om inte tjejen lyckas mörka det hela med tex någon historia om att en annan är pappa).
så om jag vore i din sits, så skulle jag nog inte ha gått med på det.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2013-07-21, 16:34
|
|
Workaholic
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Hur tänkte du att ditt barns relation med sin pappa skulle vara?
|
Okänd far, dvs. barnet ska aldrig få veta. Förhoppningsvis (mer troligtvis) hittar hon någon annan som kan vara pappa åt barnet sen.
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani
det jag tror kan hända är att du först blir skyldig att betala underhåll(om inte ni kommer överens om annat, om det ens går att fixa, jag vet inte) och sedan, flera år senare, så kan det kanske eventuellt bli lite problematiskt då barnet ditt kanske vill ha reda på vilken sin riktiga pappa är(om inte tjejen lyckas mörka det hela med tex någon historia om att en annan är pappa).
så om jag vore i din sits, så skulle jag nog inte ha gått med på det.
|
Ja det är ju det man är lite rädd för, att barnet på något sätt får veta sanningen och blir förbannad. Men jag vill verkligen att min fästmö ska få barn, men sen om jag själv vill vara med i bilden är väldigt osäkert.
|
|
|
2013-07-21, 16:45
|
|
Svensk mästarinna 2011.
|
Och du tror att du är den enda som kan offra dig på att ge henne ett barn? Jag tycker nog att du för allas skull (ungens, din, din kommande tjej, din nuvarande flicka) ska fundera på idén en vända till
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:36.
|

|