Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-06-18, 20:04   #34246
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin Visa inlägg
Hehhe ja fast jag lär inte hitta nån som sitter hemma medan jag är ute med polarna var annat veckoslut och ger mus varje dag, inte gnäller och är snäll. Jag fattar inte varför endel brudar har nåt tvång att hela tiden göra grejjor, typ gå på teater? Jag är 23 år och man jag går ej på teater eller utställningar! Jag är heller inte intresserad av att gå till nån jävla djurparker och kolla på söta apor, jag är en karl!
Moppe, porr och brännvin it is
Gammal 2013-06-18, 20:06   #34247
mycketbrännvin
Registered User

Reg.datum: Nov 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Moppe, porr och brännvin it is
Ja inte fan skall man vänta sig att jag följer med på nån teater ifall det är så svårt att ge lite mus
mycketbrännvin är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-18, 20:07   #34248
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Citat:
Det är väl dock inte så vanligt att man som +30 springer på krogen varje helg särskilt då största delen av ens bekanta då sällskpapar eller har familj
Säg inte det! Jag vet några "goa" killar, jämnåriga med mig (35...haha äldst i tråden) som åker till Ayia napa och liknande på semestern och festar som om de vore 16 igen, går på festivaler och krökar varje helg (komplett med att snorta cola eller tjack på krogtoaletten)
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-18, 20:07   #34249
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
Ja inte fan skall man vänta sig att jag följer med på nån teater ifall det är så svårt att ge lite mus
Varför gör du inte slut med tjejen och lever ett ungkarlslivs tills du hittar någon som uppfyller dina krav?
Gammal 2013-06-18, 20:10   #34250
Oxe
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨

Oxes avatar

Reg.datum: Mar 2002
Citat:
Det är väl dock inte så vanligt att man som +30 springer på krogen varje helg särskilt då största delen av ens bekanta då sällskpapar eller har familj
Har varit tillsammans med min i en herrans massa år, och ibörjan så var det inte speciellt kul att gå ut med grabbarna heller, för att dom vill dricka och jaga f*tta, skulle uppskatta ungefär 50-60% av min umgängeskrets är just nu singlar.

Tillsynes ganska menlösa saker kan upplevas som extremt trevligt med rätt sällskap
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Oxe är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-18, 20:13   #34251
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Så du umgås bara med henne i förhoppning om sex?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-18, 20:16   #34252
mycketbrännvin
Registered User

Citat:
Varför gör du inte slut med tjejen och lever ett ungkarlslivs tills du hittar någon som uppfyller dina krav?
Lever ett bekvämt liv nu. Skiljer vi oss måste jag hitta lägenhet, vilket innebär att ekonomin kommer att lida dramatiskt, vi har en massa gemensamma prylar osv. Sen så är hon en bra människa mot mig överlag
Gammal 2013-06-18, 20:19   #34253
mycketbrännvin
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Så du umgås bara med henne i förhoppning om sex?
Nej men det är helvetes irriterande att ibland måste försöka få sex med all aknep och sennär man själv inte har lust så gnälls det, sånt tär på humöret.
Gammal 2013-06-18, 20:22   #34254
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Nej men det är helvetes irriterande att ibland måste försöka få sex med all aknep och sennär man själv inte har lust så gnälls det, sånt tär på humöret.
Få sex med knep? Wtf?
Gammal 2013-06-18, 20:24   #34255
Tolkia
Moralistmoderator

Tolkias avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ja inte fan skall man vänta sig att jag följer med på nån teater ifall det är så svårt att ge lite mus.
Du verkar ju ärligt talat inte vara tidernas pojkvänskap, heller, om det du skriver här är representativt för din syn på hur ett förhållande skall vara.
Tolkia är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-18, 20:27   #34256
mycketbrännvin
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Du verkar ju ärligt talat inte vara tidernas pojkvänskap, heller, om det du skriver här är representativt för din syn på hur ett förhållande skall vara.
låter kanske värre än det är men jag har alltid behandlat bruden väl
Gammal 2013-06-18, 20:29   #34257
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Citat:
Lever ett bekvämt liv nu. Skiljer vi oss måste jag hitta lägenhet, vilket innebär att ekonomin kommer att lida dramatiskt, vi har en massa gemensamma prylar osv. Sen så är hon en bra människa mot mig överlag
Känns inte riktigt sjyst mot henne att du stannar kvar för bekvämlighetens skull. Du vill inte följa med på en teater och förväntar dig mys pys av henne tillbaks, går inte så jättebra att vara karl va?
Gammal 2013-06-18, 20:33   #34258
mycketbrännvin
Registered User

Citat:
Känns inte riktigt sjyst mot henne att du stannar kvar för bekvämlighetens skull. Du vill inte följa med på en teater och förväntar dig mys pys av henne tillbaks, går inte så jättebra att vara karl va?
Nej men jag har 3 krav. Sex 3ggr/vecka, få umgås med pollarna 2 dagar/månad och att hon är trogen. Det borde alla lyckas uppfylla tycker jag. Jag vill ha sex ofta helst varje/ var annan dag men 3 ggr/vecka räcker, tjejn kankse 1-2ggr/vecka så jag tycker nog hon skulle kunna ställa upp lite mer
Gammal 2013-06-18, 20:35   #34259
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Nej men jag har 3 krav. Sex 3ggr/vecka, få umgås med pollarna 2 dagar/månad och att hon är trogen. Det borde alla lyckas uppfylla tycker jag. Jag vill ha sex ofta helst varje/ var annan dag men 3 ggr/vecka räcker, tjejn kankse 1-2ggr/vecka så jag tycker nog hon skulle kunna ställa upp lite mer
Så du är inte nöjd, varför inte hitta någon som fyller dina krav bättre då?
Gammal 2013-06-18, 20:37   #34260
mycketbrännvin
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Så du är inte nöjd, varför inte hitta någon som fyller dina krav bättre då?
Lättare sagt än gjort jag vill inte ge upp så lätt, då hon är en person jag skulle kunna leva ett bra liv med men kansk einte så här. Skull ejag vara +30 skulle det kanske vara annorlunda

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:50.