Thor: Ragnarok - 6/10
Kändes som Guardians of the Galaxy III, men med casten från Thor. Alltjämt dum och lite tramsig, men förhållandevis underhållande. Jag gillade att
de för en gångs skull stod upp emot ett hot som de inte kunde slå med rå styrka.
de för en gångs skull stod upp emot ett hot som de inte kunde slå med rå styrka.
Herrejävlar, fruktansvärt smärtsam att ta sig igenom, vem Fan gillar sån här skit?
Delvigne är ju snygg på ett icke Hollywood sätt och gör faktiskt en förvånansvärt bra insats, men, filmen, jag menar, det är Cringe på högsta nivå, totalt osammanhängande, cgi som I Ett datorspel, huvudpersoner man inte gillar eller bryr sig om, dane dehaan ser ju alltid ut som att han har leukemi eller feberfrossa. Ola rapace, en skrattretande uppvisning i uruselt skådespeleri.
Vem är den här filmen till för? Det kan ju omöjligen vara fans av serietidningen. Den kostade säkert hur mycket som helst att producera. Total Smörja. Visuellt är den som att titta på ett telefonspel. Jag har iof alltid hatat bessons produktionsdesign, gillar inte heller 5e elementet.
Robert Pattinson briljerar igen, han är grym. Detta är en liten indie film som handlar om han och hans bror som rånar en bank, men det går inte riktigt som dom planerat. Mer än så vill jag inte säga, med risk för spoilers. Klaustrofobisk och välgjord.
Bra och väldigt mörk film som Utspelar sig i västern, med Guy pierce och dakota fanning,
Vill som vanligt inte spoila nåt så jag säger ingenting, och som en på Imdb sa, ju mindre man vet desto mer överraskad blir. Man. VIll ni se en tung och skoningslös välspelad Western med religiösa undertoner, se denna. Den är lång, 2.5 timmar.
Japanskt animerat som hyllats som en värdig tronföljare till Miyazaki och ghiblifilmerna. Knappast. Bra rulle men alldeles för bombastisk, den bär många gånger oket av anime-klyschor och uttryck som gör filmen på tok för dramatisk. Lätt sevärd om man gillar anime men annars så nja, helt okej.
Valerian and the City of a Thousand Planets http://www.imdb.com/title/tt2239822/
Kändes som en barnfilm. Gjord för barn mellan 7 och 15 år. Den var inte bra. Svag 2/5.
Valerian and the City of a Thousand Planets http://www.imdb.com/title/tt2239822/
Kändes som en barnfilm. Gjord för barn mellan 7 och 15 år. Den var inte bra. Svag 2/5.
Ja,vad ska man säga, jag var både uttråkad och fascinerad. Man måste nog vara i rätt sinnesstämning när. Man ser den. Handlar om en knarklangare i Tokyo som. Flyger över hans syrra (paz de la huerta, innan hon flippade ut) och sen går allt åt skogen. Det är ordentlig navelskådarvarning på den,men intressant kameraarbete och idéer. Den var iallfall. Mer intressant än blade runner 2049.