Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-06-11, 14:14   #33886
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Carnes Visa inlägg
För att pussy är som mat. Ibland måste man resa till andra sidan jorden för att få smaka på riktiga doningar (srs)
Tror knappast att hon var något speciellt på det sättet och framförallt så visste han det ju inte.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:18   #33887
Carnes
Banned User

Reg.datum: Feb 2013
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Tror knappast att hon var något speciellt på det sättet och framförallt så visste han det ju inte.
Han kanske hade torka annars? inget fel med att skäppa damer till sin bostad från andra delar av Sverige. Wt-tjejer från valfri landsbyggd vet (baserar det här på erfarenhet) hur man tar en penis bättre än storstadsbor.

Wozz, keep hustlin cuzz'
Carnes är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:18   #33888
wozz
Registered User

wozzs avatar

Reg.datum: Apr 2012
Citat:
Varför leta så långt bort om du bara vill ligga
Hon var jävligt bra i sängen. Kanske svårt att säga när man kan räkna antalet damer man varit med på handens tio fingrar, men hon var hur som helst bäst av dem jag varit med.
wozz är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:19   #33889
wozz
Registered User

wozzs avatar

Citat:
Man fick intrycket att hon var bra i sängen, sättet hon pratade om det. Det märktes helt klart.
wozz är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:19   #33890
Carnes
Banned User

Reg.datum: Feb 2013
Citat:
Ursprungligen postat av wozz Visa inlägg
Hon var jävligt bra i sängen. Kanske svårt att säga när man kan räkna antalet damer man varit med på handens tio fingrar, men hon var hur som helst bäst av dem jag varit med.
Citat:
Man fick intrycket att hon var bra i sängen, sättet hon pratade om det. Det märktes helt klart.

Carnes är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:20   #33891
Mental
Ölkonnässör

Mentals avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ianvlad herre, men alltså, damen är under 17, och förhoppningsvis 15+. Det låter ändå helt normalt för hennes ålder att fastna hårt och inte vilja ge upp.
Gammal 2013-06-11, 14:22   #33892
Trouble
Banned User

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Det är som sagt kul att du tar någon annans internetpersonlighet på allvar, det är gulligt naivt.
Hur mycket skiljer sig egentligen din "internetpersonlighet" från din riktiga? "Ventilerar" du bara for the lulz och halvtrollar mest hela tiden eller är du seriös i det du skriver här?
Trouble är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:22   #33893
wozz
Registered User

wozzs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Carnes Visa inlägg
Han kanske hade torka annars? inget fel med att skäppa damer till sin bostad från andra delar av Sverige. Wt-tjejer från valfri landsbyggd vet (baserar det här på erfarenhet) hur man tar en penis bättre än storstadsbor.

Wozz, keep hustlin cuzz'
Will do, du med.
wozz är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:23   #33894
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Fridask Visa inlägg
Förhållande är överskattat
Utveckla gärna Frida, vad i ett förhållande är överskattat? Och vad föredrar du, nya killar varje helg eller kk?
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:26   #33895
wozz
Registered User

wozzs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Mental Visa inlägg
Ianvlad herre, men alltså, damen är under 17, och förhoppningsvis 15+. Det låter ändå helt normalt för hennes ålder att fastna hårt och inte vilja ge upp.
Hon är femton plus, ja. Det är säkert normalt. Men det är inte riktigt det jag ifrågasätter, mer en lösning för mig själv.
Kan ju inte göra mer, kan ju inte sitta och se vad som skulle göra henne glad. För det är ju uppenbarligen inte samma som gör mig nöjd.
wozz är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:32   #33896
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Trouble Visa inlägg
Hur mycket skiljer sig egentligen din "internetpersonlighet" från din riktiga? "Ventilerar" du bara for the lulz och halvtrollar mest hela tiden eller är du seriös i det du skriver här?
Varför undrar du och hur hade du tänkt dig att jag skulle kvantifiera det?
Gammal 2013-06-11, 14:39   #33897
Sniggel
Registered User

Sniggels avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Hon är femton plus, ja. Det är säkert normalt. Men det är inte riktigt det jag ifrågasätter, mer en lösning för mig själv.
Kan ju inte göra mer, kan ju inte sitta och se vad som skulle göra henne glad. För det är ju uppenbarligen inte samma som gör mig nöjd.
Precis. Tycker det låter bra att du visar att det är dags att avsluta kontakten permanent. Det är bra för dig och det är bra för henne på så vis att hon får erfarenhet av socialt samspel "killen sa att han bara ville ligga och han verkade hålla fast vid vad han sa från början" och även om hur hon själv fungerar "Jag trodde jag bara ville ligga men så blev jag kär, det var oväntat". Win-win!
C4L
Sniggel är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:42   #33898
Sniggel
Registered User

Sniggels avatar

Reg.datum: May 2005
Min erfarenhet är att den helhetsbild man får av en person över internet ganska omgående modifieras drastiskt när man träffar personen. Blir ju ofta en "Jaha! Det är så typen är" när man sen träffas.
C4L
Sniggel är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:49   #33899
Trouble
Banned User

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Varför undrar du och hur hade du tänkt dig att jag skulle kvantifiera det?
Jag undrar väl mest för att det kan vara intressant att veta om energin och tiden folk har lagt på att få din internetpersonlighet på bättre kurs bara har varit bortkastat på ett lulztroll eller om det faktiskt funnits substans bakom det du skriver. Och det är väl bara att uppskatta om du tycker att det stämmer bra överens eller inte?
Trouble är inte uppkopplad  
Gammal 2013-06-11, 14:52   #33900
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Trouble Visa inlägg
Jag undrar väl mest för att det kan vara intressant att veta om energin och tiden folk har lagt på att få din internetpersonlighet på bättre kurs bara har varit bortkastat på ett lulztroll eller om det faktiskt funnits substans bakom det du skriver. Och det är väl bara att uppskatta om du tycker att det stämmer bra överens eller inte?
Omtanke är aldrig bortkastat.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:37.