2013-06-10, 02:25
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Beror ju på, jag har inte råkat ut för några anmälningar (å andra sidan har det varit örfilar och lätta stryptag, inte slag (wtf??) och strypa blå), man får ju börja extremt lätt och varsamt och se vilken respons man får. Varför, DrBoris, gick du med på att bli utsatt för sån skit bara för att få ligga? Inte gölld! 
|
För jag är lös precis som så många andra killar  Självklart hade jag inte dejtat liknande tjej.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2013-06-10, 02:44
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
För jag är lös precis som så många andra killar  Självklart hade jag inte dejtat liknande tjej.
|
Och nu läser de in det där som "precis, bara för ONS". När det snarare var ett extremfall och det var gtodtagbart för ONS men lite mildare saker skulle kunna gå i ett förhållande.
|
|
|
2013-06-10, 02:58
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Och nu läser de in det där som "precis, bara för ONS". När det snarare var ett extremfall och det var gtodtagbart för ONS men lite mildare saker skulle kunna gå i ett förhållande.
|
Så sant så sant jag håller med dig på den punkten också. Och som du säger, fortfarande för att urvalet är så stort som gör denna skillnad möjlig. "Vi" måste nöja oss med vissa defekter hos vår partner och snedstegen kan vara många innan vi dumpar.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2013-06-10, 10:10
|
|
Gömd
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
I see player-skills coming, skulle inte förvåna mig om känslorna är större hos henne för dig nu 
|
Man kan ju hoppas att hon inte blir helt och hållet avskräckt från mig. Känns lite bättre idag, men får släng av ångest då och då. Ska snart dra och träna bort lite ilska. Minst 5 set tunga knäböj och 5 pumpset på det. Få bort skiten.
|
|
|
2013-06-10, 11:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2007
|
Det finns ett sätt att glömma en kvinna man har i tankarna, om dock tillfälligt. Ligga med en annan. Gör de så du får lite ro.
|
|
|
2013-06-10, 11:25
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2013
|
Tjejer kommer helt klart undan med mycket. En rolig historia var när mina två kompisar pucklade på en tjej (som viffta med en kniv) på en fest. Polisen kopplades in osv. Hon överklagade och sa att det var i självförsvar. Trotts att det fanns vittnen att mina två kompisar pucklade på henne för att få bort kniven så förlorade dom, dömdes till misshandel och fick runt en 35h samhällstjänst. Mina kompisar var 18 då och tjejen var runt 24, om det nu är relevant för historian.
|
|
|
2013-06-10, 11:26
|
|
pkhs
Reg.datum: May 2004
|
antar att de där inte va hela historien carnes.
men jag fattar din poäng.
|
2013-06-10, 11:28
|
|
Banned User
|
Givetvis inte, men för att summera:
fjortisfest, någons wtsyrra glider in och vill bryta upp festen. Går från 0-100 på 1 sekund (säkerligen tjackad) och börjar viffta med en kniv (nära på att hugga folk).. Mina två kompisar tagteamar henne med ett par smällar och sparkar iväg kniven.. Mina kompisar hade över 5 vittnen som backade upp deras historia men tydligen är det värre att smälla på en kvnna som försöker hugga folk. Det tog ca 2år innan dom blev dömda.
|
|
|
2013-06-10, 11:40
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Carnes
Givetvis inte, men för att summera:
fjortisfest, någons wtsyrra glider in och vill bryta upp festen. Går från 0-100 på 1 sekund (säkerligen tjackad) och börjar viffta med en kniv (nära på att hugga folk).. Mina två kompisar tagteamar henne med ett par smällar och sparkar iväg kniven.. Mina kompisar hade över 5 vittnen som backade upp deras historia men tydligen är det värre att smälla på en kvnna som försöker hugga folk. Det tog ca 2år innan dom blev dömda.
|
Inte hela historien där heller Carnes
Kan det inte gått till så att den 24åriga "wt-syrran" hade ansvar för sina föräldrars hus, och hennes jobbiga lillebror/lillasyster hade en högljudd fjortisfest där folk är skitfulla, snor saker och saboterar.
Hon vill bryta upp festen men Carnes kaxiga polare säger åt henne att hålla käften och passa sig och frågar om hon inte fått kewk på länge. Hon lackar, är maktlös, och tar det dumma beslutet att hota med kniv. Carnes 35:åriga polare tagteammisshandlar henne för att sedan återgå till att ligga med varsin nersupen fjortistjej.
|
|
|
2013-06-10, 11:47
|
|
Banned User
|
Så länge jag inte postar vad åklagaren och deras advokater har skrivit ner så blir det ju inte hela historian..
Det var inte min kompis syrra (hon som bodde där, känner henne med) utan någons som var där för att hämta sitt syskon (ingen vet vems, lustigt.).. Hon var nog tjackad och började bråka och drog fram kniven direkt. Det handlar inte om att hon ansvarade för ett hus och försökte viffta bort folk.. Hon var nog där för att hämta sitt syskon.
Mina kompisar var 18, som jag skrev.
Jag jublade när tjejen som bröt näsbenet på den där killen som tog henne på rumpan blev dömd för misshandel. Inte för att hon gjorde fel (hon gjorde rätt) men för att kvinnor har en tendens att bli hyllade när dom gör dumma saker, när en man gör samma sak är han the devil.
Senast redigerad av Carnes den 2013-06-10 klockan 11:51.
|
|
|
2013-06-10, 18:58
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Amfksp
Det finns ett sätt att glömma en kvinna man har i tankarna, om dock tillfälligt. Ligga med en annan. Gör de så du får lite ro.
|
Och sånt flyt har ju alla, just ja.
|
|
|
2013-06-10, 19:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Citat:
Och sånt flyt har ju alla, just ja.
|
Kanske inte... men tror inte du behöver gå så långt för att glömma någon för stunden. Det kan räcka att prata lite med någon annan, för att få in i skallen att det faktiskt finns andra damer där ute, och att man inte behöver knyta knut på sig själv över just den här.
|
|
|
2013-06-10, 19:38
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av wozz
Kanske inte... men tror inte du behöver gå så långt för att glömma någon för stunden. Det kan räcka att prata lite med någon annan, för att få in i skallen att det faktiskt finns andra damer där ute, och att man inte behöver knyta knut på sig själv över just den här.
|
Jag vet det, men att säga koskit i stil med att "ligg med 10 andra för att komma över X", vad tjänar det till? Så länge det inte handlar om någon oskuld så är det enligt statistik orimligt att någon skulle ha den sortens game; vad är snittet, 15 kanske, med de allra flesta inom intervallet 10-20? Alltså, de flesta, och enligt egen utsaga Hidden själv, som trots allt var den som diskuterades, har inte den sortens game att de bara kan gå till Ica och dra hem nån.
|
|
|
2013-06-10, 19:54
|
|
Banned User
|
Både wozz och C.E.J har en poäng. Att ligga tonvis efter att man har blivit sårad ett bra botemedel.. Men det gäller ju att man faktiskt har game nog att kunna nuppa med andra också.
|
|
|
2013-06-10, 20:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Citat:
Jag vet det, men att säga koskit i stil med att "ligg med 10 andra för att komma över X", vad tjänar det till? Så länge det inte handlar om någon oskuld så är det enligt statistik orimligt att någon skulle ha den sortens game; vad är snittet, 15 kanske, med de allra flesta inom intervallet 10-20? Alltså, de flesta, och enligt egen utsaga Hidden själv, som trots allt var den som diskuterades, har inte den sortens game att de bara kan gå till Ica och dra hem nån.
|
Om man inte har ett bra game, så är det väl en bra möjlighet att bättra på det?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:17.
|

|