Oj, det blev bara ett pass förra veckan. UJVKSLSM14 höll verkligen på att knäcka mig, både fysiskt och psykiskt, men efter flera fantastiska insatser från mina vänner i Örebro KK så lyckades vi faktiskt ro ihop en riktigt grym tävling.
Träningen blev dock lidande den veckan, och den här veckan med. Jag var avsevärt lättare i måndags, och jag var låg på energi och motivation i princip hela veckan ut. I fredags kunde jag dock slå till med två lätta singlar på 150kg med stopp, så helt hopplöst känns det inte inför nästa veckans serieomgång.
Nåväl, motivationen för min egen träning är inte den bästa just nu. Det är så mycket roligare att coacha och följa andra människors träning, så vi får väl se hur det blir på SM (om jag både coachar och lyfter). I vilket fall är livet jävligt sweet just nu, så jag ska inte klaga
Motivationsbristen fick idag sällskap av styrkeinsufficiensen, det blir inget kvalande till SM för min del och med det inte heller något tävlande på Klassiska Bänk-SM i år. Det finns liksom ingen idé, särskilt inte när man idag bommade vikter 10kg under kvalgränsen. Jag får ta min magväska och åka dit som coach istället, vilket jag finner mycket roligare än mitt eget lyftande.
Vi får se vad som händer med träningen nu ett tag framöver. Journalen tar iallafall ett sommaruppehåll, och under tiden tänkte jag försöka trycka ner mig själv mot 93:an. Vi ses igen i höst!
Du ska veta , att efter sådana urladdningar som det är att anordna å fixa med tävlingar å arrangemang, det kräver sin energi. Vilket då även gör att man efteråt blir lite down!
Tror man behöver minst 2-5 veckors total frånvaro av detta efteråt, men det är individuellt.
Jag hade en dansgala ett tag, och jobbade innan, 1månad ca:20 tim/dygnet. För att få det att gå ihop. Med allt, dvs, marknadsföringen-sponsringen-avtalen med alla inblandade-+ allt,vart lyckat, kom ca:1300 pers dit. 7 barer var det. Men efteråt så hade jag absolut ingen energi längre, och orkade inte längre. Så la ner detta då.
Du behöver ladda på bra nu efteråt!!!......jag menar vila, göra annat.miljöombyte kanske......typ regnskogen i Amazonas..........