Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Ibland känns det som det pushas och frågas bara för att pusha mig liksom. Men nu har jag bestämt mig för att vara med ödmjuk till det och försöka låta det rinna av/vara "naiv" om det känns provocerande. Men alla har vi gjort misstag och alla kommer i göra misstag.
|
Jag är väl den som vrider och vänder och "pushar" mest på att få svar så jag kommenterar väl på det här. Det handlar inte om själva pushandet utan dels för att jag upplever att det är svårt att faktiskt få rak respons om jag inte gör det, och dels för att jag ibland vill få dig att "erkänna" något i hopp om att något alternativt synsätt ska sjunka in. Kan sluta om du vill?
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Ok insinuerande kanske var fel ord men syftet med hennes fråga var inte att hon faktiskt undrade utan att påpeka att jag var "töntig som sa att jag skulle lämna"/AW (typ).
|
Jag tolkar precis som mikaelj att det helt enkelt var en fråga och inte något insinuerande ö.h.t..
Liksom, läs igen:
Angel: Var det inte goodbye forever nyss?
WF: Vill du att jag ska goodbye forever?
Angel: Bara tyckte jag läste ett "nu loggar jag ut och kommer aldrig tillbaka" inlägg för några dagar sen.
WF: Om jag är här och skriver så verkar det ju inte vara goodbye forever eller hur?
Du stormade iväg på ett klassiskt drama queen-manér (no offence) och hon undrade vad som fick dig att komma tillbaka. Jag upplever att du väldigt ofta läser in negativa budskap i det folk skriver utan att där finns något. Kanske något att vara uppmärksam på?