2017-08-26, 14:15
|
|
理学療法士
Reg.datum: Aug 2003
|
Nä, det är rubriker eller "headings" i hem/home-fliken i word. Du markerar ett ord i texten, trycker på "rubrik 1" t.ex. så omvandlas texten till en rubrik.
|
|
|
2017-08-26, 14:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2017
|
Jag har inte hängt på det här forumet så länge, men under den korts tid som jag varit här har jag sett en del som har ganska vitsiga ord och uttryck under användarnamnet. En del har registered user som jag, men sedan finns det andra som har andra ord och uttryck. Hur ändrar man det?
|
2017-08-26, 15:01
|
|
?
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av Termy
Nä, det är rubriker eller "headings" i hem/home-fliken i word. Du markerar ett ord i texten, trycker på "rubrik 1" t.ex. så omvandlas texten till en rubrik.
|
Aha, så du är ute efter en snabbknapp för att göra det du beskrev i telefonen? Jag har nog inte använt mig av snabbknapp till det på datorn ens. Men nu har jag inte heller skrivit längre dokument än kanske 5-10 sidor sen gymnasiet
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpio76
Jag har inte hängt på det här forumet så länge, men under den korts tid som jag varit här har jag sett en del som har ganska vitsiga ord och uttryck under användarnamnet. En del har registered user som jag, men sedan finns det andra som har andra ord och uttryck. Hur ändrar man det?
|
Finns under Kontrollpanel -> Inställningar & Alternativ -> Redigera signatur
Edit: Vafan, du har ju redan en signatur 
Edit 2: Jaha du menar så.. Eller snarare jag kan inte läsa 
Se g_lunds svar.
Edit 3: Jag fick välja en "titel" under julen förra året, så det görs fortfarande. Bara att hoppas på att moderatorerna bär tomtefanan lika högt under 2017!
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bob, jag vill ligga med dig.
|
Senast redigerad av Bob90 den 2017-08-26 klockan 15:04.
|
|
|
2017-08-26, 15:02
|
|
En påse med mos.
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
|
Förr om åren öppnade moderatorerna möjligheten för användarna att ändra den texten på julafton varje år. Vet inte om de gör det fortfarande.
|
|
|
|
2017-08-26, 15:04
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
|
Det går tyvärr inte att göra själv. Det har hänt att någon admin som "julklapp" till forumet (sista åren har det skett på julafton) låtit medlemmar komma med förslag. Sedan får admin sitta och ändra dem en och en. Ibland har det väl hänt att de ändrat en medlem, ofta på komiska grunder.
Edit: Lite sen, men jag fick samtal under tiden jag skrev
|
|
|
2017-08-26, 15:41
|
|
Reg.datum: Apr 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av G_lund
Förr om åren öppnade moderatorerna möjligheten för användarna att ändra den texten på julafton varje år. Vet inte om de gör det fortfarande.
|
Jag tror att de har tappat rättigheter att göra det nu sen MM tog över forumet.
|
|
|
2017-08-26, 16:20
|
|
?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk
Jag tror att de har tappat rättigheter att göra det nu sen MM tog över forumet.
|
Om inte de inte tappat rättigheterna under 2017 så kan de fortfarande göra det.
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
|
Citat:
|
|
|
|
2017-08-26, 19:00
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2017
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90
Om inte de inte tappat rättigheterna under 2017 så kan de fortfarande göra det.
|
Går ej längre, såg jag någon moderator skriva för ett tag sedan.
|
|
|
2017-08-26, 19:13
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Det går tyvärr inte att göra själv. Det har hänt att någon admin som "julklapp" till forumet (sista åren har det skett på julafton) låtit medlemmar komma med förslag. Sedan får admin sitta och ändra dem en och en. Ibland har det väl hänt att de ändrat en medlem, ofta på komiska grunder.
Edit: Lite sen, men jag fick samtal under tiden jag skrev 
|
ja, vi får väl se. Jag är alldeles ny här och har inte hunnit hänga här någon julafton än.
|
2017-08-26, 19:53
|
|
?
|
Citat:
Ursprungligen postat av xan
Går ej längre, såg jag någon moderator skriva för ett tag sedan.
|
Hur länge sen? För det gick att göra vintern 2016.
|
Citat:
|
|
|
|
2017-08-26, 19:56
|
|
Längtar till jul.
Reg.datum: Nov 2008
|
King Grub skapade en tråd förra julafton, där dom som ville ändra fick skriva vad dom ville ha för text. Han ändrade sedan allas signaturtext en och en.
Man kan inte ändra själv längre på julafton.
|
|
|
|
2017-08-26, 20:27
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2013
|
Citat:
Varför ska det vara så förbenat (oj förlåt!) dyrt att köpa sin egen domän som man själv öönskar? Själv skulle jag vilja ha en e-mailadress som såg ut så här: till.exempel@gotmail.nu. Den försökte jag köpa på one.com, men när jag såg priset blev det svindyrt.
|
Nu vet jag inte vad one.com tar men en .nu adress kostar runt 139:- per år att registrera. Kostnaden ska täcka all den drift och underhåll som det krävs för att hålla domänsystemet vid liv (samt naturligtvis viss vinst).
|
|
|
2017-08-26, 21:26
|
|
Reg.datum: Apr 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf
King Grub skapade en tråd förra julafton, där dom som ville ändra fick skriva vad dom ville ha för text. Han ändrade sedan allas signaturtext en och en.
Man kan inte ändra själv längre på julafton.
|
Så var det ja, man kan inte ändra själv längre.
|
|
|
2017-08-27, 06:16
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk
Så var det ja, man kan inte ändra själv längre.
|
Okej, det var bra att veta Tack så mycket!
|
2017-08-28, 09:52
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2017
|
Hur kommer det sig att det är lugnt att utföra farliga studier på möss men inte t ex apor som är närmare människan genetiskt? För att dom förstnämda är mindre och dummare antar jag?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:52.
|

|