2013-05-11, 11:48
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av -squat-
Precis. Tjejen man dissade på dejtingsidan, hade man kanske inte dissat "IRL" just för att hon har så skön karisma etc. Eller tvärt om, tjejen man gillade på dejtingsidan hade man aldrig raggat på "IRL", för att hon saknar karisman etc.
|
+1
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh
Ja.
Har tidigare sagt att jag skulle uppskatta om hon inte hade kontakt med honom, för jag tycker det känns obehagligt.
Hon sade att hon förstod & då självklart skulle upphöra med det. Hon lade sedan till honom på sms & samtals-blockering framför mig.
Hon sover fortfarande, samtalshistorik rensad på telefonen.
Vi har redan tillitsproblem och har sagt att vi skall jobba på dem.
Vet inte riktigt hur jag skall reagera på detta, men tycker inte att det känns särdeles angenämt.
|
u w0t m8.. Tjenis. Ehm.. Ta dig ett seriöst snack med henne.. Du borde även leka med tanken om att göra slut. Fortsätter det såhär lär det ta slut för eller senare.
All the best man.
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
Helt ärligt så går det inte, jag är väl skadad men jag kan inte ge med mig om det inte är min typ och min typ är så fel gör mig. Därav så hade det i tanken låtit så bra att lära känna någon innan man träffar varandra. Hade hoppats på att jag skulle hinna lära känna någons inre utan att distraheras av utseendet
|
Ja, jag har inga tips åt dig. Du får gå efter instinkt.
|
|
|
2013-05-11, 11:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Citat:
Det roliga är ju att det gnälls när man som kille inte har någon bild. Så utseendet verkar vara rätt viktigt för många tjejer ändå.
|
Är de inte samma för killar då? har läst många profiler där de står.. "ingen bild inget svar".
|
2013-05-11, 11:52
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sandra81
Är de inte samma för killar då? har läst många profiler där de står.. "ingen bild inget svar".
|
Jag kategoriserar på följande sätt:
Attraktiv
Oattraktiv
Thats it. Sen så om det bara gäller att nuppa och snuska så är det vissa utseenden som lockar, men det är ju inte dejting. Men iaf, därför gillar jag inte internetkontakt, jag har funnit ''fula'' brudar, extremt attraktiva för dom bär sig själv så bra och deras personlighet har varit tilltalande.. Ser man en bild på en ''ful'' tjej så kommer man bara klicka vidare.
En av dom bästa tjejerna jag har varit med tyckte 90% av alla jag hänger med var motbjudande, just sayin
Utseendet spelar roll, men det är långt från allt om man vill ha mer än sex.
|
|
|
2013-05-11, 11:53
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2010
|
+1ar vem som än sa det. Förvånas inte nog av tjejer som skickar ut såna förbannade starka signaler av att jag är en ****, som sedan är tokförbannade på att de får bilder på mäns könsorgan skickat och diverse skamliga förslag. Liksom vad förväntade du dig...?
|
|
|
2013-05-11, 11:53
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Det roliga är ju att det gnälls när man som kille inte har någon bild. Så utseendet verkar vara rätt viktigt för många tjejer ändå.
|
Fast det är en sak att ha en enkel bild så man ser ifall man ens är något passande än att ha massa massa bilder på sig själv, jag vill iaf få en aning om killen men sen lära känna honom före att helt fastna i hans fysiska dragningskraft, min vanliga typ kommer jag aldrig ifrån det är typ som om jag går i sömnen i riktning mot denna katastrof
|
|
|
2013-05-11, 12:00
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Latissimus Dorsi
+1ar vem som än sa det. Förvånas inte nog av tjejer som skickar ut såna förbannade starka signaler av att jag är en ****, som sedan är tokförbannade på att de får bilder på mäns könsorgan skickat och diverse skamliga förslag. Liksom vad förväntade du dig...?
|
hahaha.. Du får +0.5. Problemet är att män glömmer att tjejer ska få skicka ut vilka signaler dom vill utan att få en penis i inboxen. Dom ska även få dansa och klä sig hur dom vill utan att bli påhoppade. Vi män drar slutsatser för snabbt ibland.
|
|
|
2013-05-11, 12:00
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Carnes
Attraktiv
Oattraktiv
Thats it. Sen så om det bara gäller att nuppa och snuska så är det vissa utseenden som lockar, men det är ju inte dejting. Men iaf, därför gillar jag inte internetkontakt, jag har funnit ''fula'' brudar, extremt attraktiva för dom bär sig själv så bra och deras personlighet har varit tilltalande.. Ser man en bild på en ''ful'' tjej så kommer man bara klicka vidare.
En av dom bästa tjejerna jag har varit med tyckte 90% av alla jag hänger med var motbjudande, just sayin
|
Det har du iof rätt i man missar ju det ... inte bara utseendet som spelar roll. finns många snygga killar som är svintråkiga att vara med. Värst av allt är dom som inte har humor eller tar skämt man säger på största allvar och blir sura.
Jag kan verkligen inte umgås med en kille som inte kan vara lite barnslig ibland. jag tycker det är roligt å skratta å skämta osv.
|
2013-05-11, 12:01
|
|
Banned User
|
Citat:
|
Va? Det är ju nästan roligt, jag ska skriva ingen humor inget svar och kanske även minst sex magrutor
Citat:
Attraktiv
Oattraktiv
|
Så blir det alltid för mig, jag ser någon och känner vill ha/ vill inte ha denne och ger inte ens någon annan en chans vilket är fel inser jag nu då de jag vill ha är det varningstecken på.
Nu har jag förmodligen fel, men av det jag läst så verkar du ofta vara ute efter sexuellt umgänge snarare än flickvän?
|
|
|
2013-05-11, 12:04
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
|
Jo, och det finns många tjejer som inte uttryckligen skriver på sin presentation att de inte svarar om bild inte finns, men som ändå gnäller över att man inte har bild.
Jag ser inget problem i att man som tjej vill se en bild på den man kommunicerar med, problemet är man ger sken av att utseendet är oviktigt, fast att det inte är det.
Citat:
Fast det är en sak att ha en enkel bild så man ser ifall man ens är något passande än att ha massa massa bilder på sig själv, jag vill iaf få en aning om killen men sen lära känna honom före att helt fastna i hans fysiska dragningskraft, min vanliga typ kommer jag aldrig ifrån det är typ som om jag går i sömnen i riktning mot denna katastrof 
|
Klart man vill se vem man kommunicerar med, och som Carnes påpekade, så handlar det ju inte om att man måste ja en 10 poängare, utan om att se om personen är någorlunda attraktiv.
|
|
|
2013-05-11, 12:07
|
|
Banned User
|
Citat:
Det har du iof rätt i man missar ju det ... inte bara utseendet som spelar roll. finns många snygga killar som är svintråkiga att vara med. Värst av allt är dom som inte har humor eller tar skämt man säger på största allvar och blir sura.
Jag kan verkligen inte umgås med en kille som inte kan vara lite barnslig ibland. jag tycker det är roligt å skratta å skämta osv.
|
Det är exakt det jag menar. Problemet är tyvärr att kvinnor blir jobbigt behandlade på bla krogen.. Så det är liksom ett dilemma. Man up och ta för dig säger jag bara
Citat:
Så blir det alltid för mig, jag ser någon och känner vill ha/ vill inte ha denne och ger inte ens någon annan en chans vilket är fel inser jag nu då de jag vill ha är det varningstecken på.
Nu har jag förmodligen fel, men av det jag läst så verkar du ofta vara ute efter sexuellt umgänge snarare än flickvän?
|
Jag har aldrig haft en flickvän eller varit kär (Hur man nu vet om man är det anyway) Jag älskar dock att dejta och har dejat många tjejer ''exklusivt'' så det har egentligen varit pojkvän-flickvän fast endå inte.
En av mina favoritaktiviteter är att hoppa i sänghalmen, men om det leder till annat så är jag allt för det.
För mig kommer det ner till följande: Ser jag en tjej jag finner attraktiv så kör jag eftersom jag vill hoppa i sänghalmen. Är hon skön, kan vi hänga, är hon inte det så är det bye.
Mer eller mindre.
Senast redigerad av Carnes den 2013-05-11 klockan 12:09.
|
|
|
2013-05-11, 12:08
|
|
Kolozzeum Immaturity
Reg.datum: Jul 2012
|
Hur tycker ni dejtingsidor funkar? Min polare är reggad på x antal stycken och det enda han lyckats släpa hem var en hemlös psychobrud som ville att han skulle teckna ett abonnemang åt honom  , men det känns ändå som att hon ligger i ena änden av extremskalan. Med andra ord, finns det guldkorn eller ligger det en dimma av mindre desperation över hela den dejtingkulturen? Vill inte trampa på någons tår, så ber om ursäkt om någon tog illa upp, men är uppriktigt nyfiken
For science!!
|
|
|
2013-05-11, 12:10
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2010
|
Citat:
hahaha.. Du får +0.5. Problemet är att män glömmer att tjejer ska få skicka ut vilka signaler dom vill utan att få en penis i inboxen. Dom ska även få dansa och klä sig hur dom vill utan att bli påhoppade. Vi män drar slutsatser för snabbt ibland.
|
Där håller jag med dig extremt mycket, tycker exakt samma man ska göra va fan man vill utan att folk ska övertolka en.
MEN; är inte syftet i princip alla fall med att lägga upp en bild med enorm urringning och även tillhörande sängkammarblick faktiskt att just få sådana reaktioner?
|
|
|
2013-05-11, 12:13
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Latissimus Dorsi
Där håller jag med dig extremt mycket, tycker exakt samma man ska göra va fan man vill utan att folk ska övertolka en.
MEN; är inte syftet i princip alla fall med att lägga upp en bild med enorm urringning och även tillhörande sängkammarblick faktiskt att just få sådana reaktioner?
|
Tjejer är inte dumma. Dom vet att bysten kommer attrahera män. Men vi män ska inte anta att bara för hon visar 80% av hennes teddies så är hon billig. Faktum är, en tjej ska och bör uttrycka sinsexualitet precis som oss män.
Däremot om en tjej skriver sexsms osv och sen klagar hon på att du gör detsamma så är hon en idiot, såklart
|
|
|
2013-05-11, 12:17
|
|
Banned User
|
Citat:
Det är exakt det jag menar. Problemet är tyvärr att kvinnor blir jobbigt behandlade på bla krogen.. Så det är liksom ett dilemma. Man up och ta för dig säger jag bara
Jag har aldrig haft en flickvän eller varit kär (Hur man nu vet om man är det anyway) Jag älskar dock att dejta och har dejat många tjejer ''exklusivt'' så det har egentligen varit pojkvän-flickvän fast endå inte.
En av mina favoritaktiviteter är att hoppa i sänghalmen, men om det leder till annat så är jag allt för det.
För mig kommer det ner till följande: Ser jag en tjej jag finner attraktiv så kör jag eftersom jag vill hoppa i sänghalmen. Är hon skön, kan vi hänga, är hon inte det så är det bye.
Mer eller mindre.
|
Jag gillar ditt sätt, ärligt utan att vilseleda, synd att det av någon anledning tar emot för en som tjej att ägna sig endast åt denna aktivitet
Jag behöver en relation för att "hoppa i sänghalmen" men det kanske är för att jag börjar bli vuxen för en gångs skull och som tjej så vill man ju gärna ha stabilitet det slipper ni killar tänka på verkar det som
|
|
|
2013-05-11, 12:23
|
|
Banned User
|
Citat:
Jag gillar ditt sätt, ärligt utan att vilseleda, synd att det av någon anledning tar emot för en som tjej att ägna sig endast åt denna aktivitet
Jag behöver en relation för att "hoppa i sänghalmen" men det kanske är för att jag börjar bli vuxen för en gångs skull och som tjej så vill man ju gärna ha stabilitet det slipper ni killar tänka på verkar det som
|
Allt för många killar som inte vågar vara ärliga med deras motiv, jag vill inte vara som dom. Jag har all respekt för det där. Min uppväxt har varit ganska multikulti och jag tror därför jag har en mer Amerikansk syn på relationer och att dejta. Att dejta exklusivt är ju som att ha en relation innan relationen så att säga. Man kan smaka av varandra och kolla om man kan gå ett steg längre.
Jag har stött på tjejer som vill ''vänta'' eller ''säkra'' någon slags relation innan dom vill ha sex, det är helt OK såklart, men ibland funkar det inte för mig eftersom jag har behov och att hoppa in i en relation ''bara sådär'' inte riktigt är min grej. Sex är trotts allt en stor faktor i en relation.
Dejtade en aspirerande läkare förut. Otroligt smart och vacker brud. men hon var så blyg och kunde inte uttrycka sig sexuellt. Hon gillade inte sakerna som jag älskar, vågade inte göra A, pinsamt att göra B osv. Hon hade en personlighet av guld och vi hade så kul ihop. Men sexet sög verkligen så det tog slut. Tyvärr.
Senast redigerad av Carnes den 2013-05-11 klockan 12:25.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:51.
|

|