Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-10-06, 17:57   #301
Bärsärk

Reg.datum: Apr 2015
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Har en militär hög trovärdighet vad gäller dylikt? Jag tänker om man ser och upplever en massa sjuka grejer på riktigt, så borde man vara benägen att hallucinera fram ännu mer sjuka grejer.
Egentligen inte men det krävs ju ett visst typ av psyke för att klara av att köra stridsflygplan och har du hjärnan för det så får man ju anta att du är ganska stabil som person.

Nu var ju det här något som plockades upp på radar också så det var ju inte så att han såg det och det enda vi har att gå på är hans ord och bara hans ord. Nu är det ju radar och 3 andra som var med honom vid just det tillfället. Fast för mig personligen hade ju hans ord gått ganska långt med för han har mycket att förlora på att göra bort sig och säga att han såg något.

Senast redigerad av Bärsärk den 2019-10-06 klockan 17:59.
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-06, 21:02   #302
FoolsGold
Registered User

FoolsGolds avatar

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Har en militär hög trovärdighet vad gäller dylikt? Jag tänker om man ser och upplever en massa sjuka grejer på riktigt, så borde man vara benägen att hallucinera fram ännu mer sjuka grejer.
Inte nödvändigtvis en militär men någon som både genomgått högsta möjliga träningen inom USAs flygvapen samt varit ett högt befäl inom detsamma bör väl tillskrivas mer trovärdighet när det gäller iakttagelser i luftrummet? I tillägg påstår han ju inte en massa saker. Han hänvisar till en enda egen upplevelse, även om han återger vad andra har berättat för honom.
FoolsGold är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-29, 19:40   #303
MasterChief
Världens Största Kyk®

MasterChiefs avatar

Reg.datum: Jan 2004
https://www.nyteknik.se/populartekni...mpaign_id=A100
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-29, 19:58   #304
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Jag kommenterade säkert liknande tidigare i tråden, men jag vidhåller fortfarande att det de såg är Aliens som fyllekör. Avancerade farkoster, men för spontant och ryckigt för att vara nyktert.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-29, 22:55   #305
Klein
Registered User

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Jag kommenterade säkert liknande tidigare i tråden, men jag vidhåller fortfarande att det de såg är Aliens som fyllekör. Avancerade farkoster, men för spontant och ryckigt för att vara nyktert.
Det är så klart nazisterna som skickar ut farkoster från sin bas på månen och/eller Antarktis.
Klein är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 06:54   #306
40plus
Registered User

40pluss avatar

Reg.datum: Mar 2019
Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
Det är så klart nazisterna som skickar ut farkoster från sin bas på månen och/eller Antarktis.
40plus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 07:06   #307
Gregow
Registered User

Gregows avatar

Reg.datum: May 2019
Jag trodde det var judarna som styrde världen.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 07:29   #308
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
Jag trodde det var judarna som styrde världen.
Måste man vara övertydlig? Det är judiska nazister från yttre rymden som styr världen.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 07:39   #309
PureWhey
Banned User

Reg.datum: Oct 2012
Det är 50% chans att det är utomjordingar.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 08:06   #310
Gregow
Registered User

Gregows avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Måste man vara övertydlig? Det är judiska nazister från yttre rymden som styr världen.
Förlåt, jag var lite trög såhär på morgonen.
Gammal 2020-04-30, 17:07   #311
skyffelmördarn
Registered User

skyffelmördarns avatar

Reg.datum: Dec 2019
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Vad är nytt? Att det är pentagon som bekräftar det istället för flottan?
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 17:25   #312
Gregow
Registered User

Gregows avatar

Sånt här rubbar mina cirklar på riktigt. Det är uppenbarligen bekräftat att det är oidentifierade flygande föremål, som dessutom tycks ha lite märkliga egenskaper. Vi behöver ju inte gå Roswell över det hela, men... vadfanäredåförnågot!?
Gammal 2020-04-30, 17:56   #313
Pherall
Registered User

Pheralls avatar

Reg.datum: Jun 2013
Vet inte ifall det är länkat redan, men denna pod med Bob Lazar som jobbat i "area 51" är rätt cool.
Pherall är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 18:01   #314
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Citat:
Sånt här rubbar mina cirklar på riktigt. Det är uppenbarligen bekräftat att det är oidentifierade flygande föremål, som dessutom tycks ha lite märkliga egenskaper. Vi behöver ju inte gå Roswell över det hela, men... vadfanäredåförnågot!?
Du får ansluta dig till min teori, att det är berusade Aliens. Jag tror att de i vanliga fall med deras överlägsna teknologi kan passera obemärkt om de vill...men ibland är de på fyllan och begår misstag/dummar sig. Några av dem landar någonstans, handlar eller stjäl öl/vin/sprit och sedan roar de sig med att fylleköra.

Efter diverse vittnesmål från hundratals människor kan man försöka måla upp en slags psykologisk profil över dem. vad de gillar, hur de tänker, hur de fungerar.

Jag drar slutsatsen att de är väldigt mänskliga, kanske inte till utseendet men psykologiskt. Intelligens finns, teknologin bevisar det men mentaliteten står i skarp kontrast mot intelligensen. De är på vissa vis hyperintelligenta, men på andra sätt barnsliga, sexfixerade, nyfikna, lekfulla...som 13åriga pojkar. Ytterst fascinerade av människor verkar de även vara. Speciellt kring vår sexualitet. Att de leker med sina farkoster och fyllekör dem är helt i linje med annat de påstås göra. Kidnappningar, probea folk i analen, sexuella experiment.

Det är därför jag misstänker att ett officiellt besök kommer bli rejält antiklimaktiskt. Vi föreställer oss att de kan svara på avancerade frågor om universum, om oss själva...men det är som att kommunicera med en 13åring med svår ADHD. De vill ha sprit och brudar samt se på Nascar.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-30, 18:17   #315
skyffelmördarn
Registered User

skyffelmördarns avatar

Reg.datum: Dec 2019
Citat:
Ja det konstiga med det här är ju att både amerikanska flottan och nu även pentagon bekräftar det, tidigare med UFOs har det ju varit inte så trovärdiga källor som har sett det.

När man tänker folk som sett UFO så är det ju alltid en kuf typ.

Nu är det militärer.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:56.