Citat:
Ursprungligen postat av Gregow
Sånt här rubbar mina cirklar på riktigt. Det är uppenbarligen bekräftat att det är oidentifierade flygande föremål, som dessutom tycks ha lite märkliga egenskaper. Vi behöver ju inte gå Roswell över det hela, men... vadfanäredåförnågot!?
|
Du får ansluta dig till min teori, att det är berusade Aliens. Jag tror att de i vanliga fall med deras överlägsna teknologi kan passera obemärkt om de vill...men ibland är de på fyllan och begår misstag/dummar sig. Några av dem landar någonstans, handlar eller stjäl öl/vin/sprit och sedan roar de sig med att fylleköra.
Efter diverse vittnesmål från hundratals människor kan man försöka måla upp en slags psykologisk profil över dem. vad de gillar, hur de tänker, hur de fungerar.
Jag drar slutsatsen att de är väldigt mänskliga, kanske inte till utseendet men psykologiskt. Intelligens finns, teknologin bevisar det men mentaliteten står i skarp kontrast mot intelligensen. De är på vissa vis hyperintelligenta, men på andra sätt barnsliga, sexfixerade, nyfikna, lekfulla...som 13åriga pojkar. Ytterst fascinerade av människor verkar de även vara. Speciellt kring vår sexualitet. Att de leker med sina farkoster och fyllekör dem är helt i linje med annat de påstås göra. Kidnappningar, probea folk i analen, sexuella experiment.
Det är därför jag misstänker att ett officiellt besök kommer bli rejält antiklimaktiskt. Vi föreställer oss att de kan svara på avancerade frågor om universum, om oss själva...men det är som att kommunicera med en 13åring med svår ADHD. De vill ha sprit och brudar samt se på Nascar.