2017-03-31, 13:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2017
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Om det är det som antyds av tidigare skribenter så beror det här på en förhållandevis vanlig "hobby" eller fetisch som folk har. De går igång på att andra människor ovetandes rör vid deras sperma (eller andra kroppsutsöndringar) då placeras detta vid sådana ställen de vet att folk kommer röra, smörja in dörrhandtag med det, spolningsknappar, strömbrytare, bussäten osv.
En del med den dragningen är mer specifika och vill kladda på en specifik person, då är det personens kläder, skor, cykelsadel, dörrhandtaget på personens bil osv. man inriktar sig på medans andra är mer allmäna, och då är allmänna saker och utrymmen det man gillar att kladda ner.
Jag vet inte störningens namn men det skall tydligen inte vara helt ovanligt, dessutom med eventuellt ett enormt mörkertal.
|
|
|
|
2017-03-31, 14:01
|
|
d-bag
Reg.datum: Jun 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av xan
|
Att i smyg spotta eller ännu värre urinera i glasflaskor/burkar/dricksglas och ställa bland andra glas till exempel på en fest eller på nattklubb är en annan sak sådana kan syssla med. Då i hopp om att någon annan skall dricka det.
Eller i smyg använda någon annans sexleksaker, tex. en dildo, inte rengöra den och gå igång på att ägaren sedan kommer få personen i sig utan att veta om det.
|
|
|
2017-03-31, 14:26
|
|
BÄNKPRESSARE
Reg.datum: Nov 2007
|
Trädgårdsmöbel, du är en mycket sjuk människa.
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
|
|
|
|
2017-03-31, 18:14
|
|
?
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK
Trädgårdsmöbel, du är en mycket sjuk människa.
|
Haha ja sånt där kan ju bara inte vara vanligt, måste vara extremt sällsynt
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bob, jag vill ligga med dig.
|
|
|
|
2017-03-31, 18:21
|
|
Kärvt maskulin
Reg.datum: Nov 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Att i smyg spotta eller ännu värre urinera i glasflaskor/burkar/dricksglas och ställa bland andra glas till exempel på en fest eller på nattklubb är en annan sak sådana kan syssla med. Då i hopp om att någon annan skall dricka det.
Eller i smyg använda någon annans sexleksaker, tex. en dildo, inte rengöra den och gå igång på att ägaren sedan kommer få personen i sig utan att veta om det.
|
And never again it was said "here, hold my beer"
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
|
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
|
|
|
2017-04-01, 00:16
|
|
Aspirerande apa
Reg.datum: Nov 2015
|
Jag har en kompis som tänder på när snygga b-rudar dricker ur glas han druckit ur. I övrigt en heltnormal och ganska cool människa, men just den vanan är ju onekligen ganska creepy deluxe
|
|
|
2017-04-01, 08:30
|
|
?
Reg.datum: Apr 2016
|
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt
Jag har en kompis som tänder på när snygga b-rudar dricker ur glas han druckit ur. I övrigt en heltnormal och ganska cool människa, men just den vanan är ju onekligen ganska creepy deluxe
|
Har b-rudarna sett att han druckit ur glaset innan?
Då kanske han ser det som typ "P-inglorna har inget emot att hångla med mig"?
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bob, jag vill ligga med dig.
|
|
|
|
2017-04-01, 09:04
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt
|
Åh herregud, vad tråkig du låter.
|
2017-04-01, 15:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2017
|
Är det onödigt att våttorka på ytor man inte har gått på? Räcker det med dammsugning där?
|
|
|
2017-04-01, 15:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av xan
Är det onödigt att våttorka på ytor man inte har gått på? Räcker det med dammsugning där?
|
Fasen... Du påminde mig att det säkert är en månad sen jag våttorkade sist.
|
|
|
2017-04-01, 15:59
|
|
Lägg in nått kul
Reg.datum: Nov 2016
|
Tycker ni att högskoleprovet är ett intelligenstest? Har en massa vänner som gjort det nu och jag fick nog det sämsta resultatet av mina vänner när jag gjorde det för några år sedan, 0.8, likvärdigt på matte och språk. Tyckte provet var galet tråkigt och hade problem med tiden. Klarar dock alla mattekurser utmärkt på civ-ing-utbildningen jag går nu... det jag är grymt dålig på är att läsa fort då jag aldrig läser böcker i vardagen.
|
|
|
2017-04-01, 16:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av smerk
Tycker ni att högskoleprovet är ett intelligenstest? Har en massa vänner som gjort det nu och jag fick nog det sämsta resultatet av mina vänner när jag gjorde det för några år sedan, 0.8, likvärdigt på matte och språk. Tyckte provet var galet tråkigt och hade problem med tiden. Klarar dock alla mattekurser utmärkt på civ-ing-utbildningen jag går nu... det jag är grymt dålig på är att läsa fort då jag aldrig läser böcker i vardagen.
|
Nej, det är inget intelligens(IQ-)test.
|
|
|
2017-04-01, 16:21
|
|
Kärvt maskulin
Reg.datum: Nov 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av smerk
Tycker ni att högskoleprovet är ett intelligenstest?
|
Ja. Däremot är det inte helt reliabelt.
Tittar man på en grupp tror jag man överlag hittar fler med låg IQ bland lägre poäng på HP. Och tvärtom. Men det kommer att finnas en massa undantag.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
|
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
|
|
|
2017-04-01, 16:34
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Nej. Däremot tror jag man kan hitta en korrelation mellan dom som har hyfsade resultat på HP och halvhög IQ med att tro att det är ett IQ-test, men inte mellan högt HP och hög IQ.
|
2017-04-01, 16:46
|
|
Lägg in nått kul
Reg.datum: Nov 2016
|
Så högskoleprovet kan sägas vara ett test på inlärd allmänbildning typ? Behövde göra ett IQ-test för ett jobb en gång, hade typ 115 eller nått. Sen stämde säkert inte det heller. Har alltid förundrats över att jag lyckades få så lågt på HP, då folk hela tiden pratar om det som att det är svårt att göra stora förbättringar på provet.
Senast redigerad av smerk den 2017-04-01 klockan 16:48.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:52.
|

|