Vaknade och kändes som en förkylning var på g, nu är det borta? Vet inte om det är gårdagens intervaller eller bara från dåligt vätskeintag, men jag känner mig mörbultad i kroppen. Kan iaf inte känna av hockeysmällen när jag provocerar ryggen. Böcklinghockey!
dagens eftersnack
Första passet där jag försöker hålla mig lugnare än vanligt, idag var det även med kortare vila.
Kände av ryggen på 130, så det blev bara en singel, sen lättare backoffset, lite flåsigare men fortfarande cool
Sedan föröskte jag rehabilitera ryggen med explosiva mark, knäppte till innan jag kom till 160, och hade kunnat höja men ändå ha bra fart på stången. Stannade då det bara var rehab. Lätta backoffset och fortfarande cool.
Hoppas ryggen blev hel nu.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Jag vet inte exakt vad det är som knäpper, men låsningarna försvinner. Kan det möjligen vara som när man knäcker knogarna?
Vakuum? Ja, kanske det. Låter inte helt orimligt att de fastnat på ett konstigt sätt.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
du reser överkroppen för snabbt i början i frivändningen, du ska hålla kvar ryggvinkeln när du lyfter stången från marken Endast sträcka benen i princip, och hålla stången närmre.
du reser överkroppen för snabbt i början i frivändningen, du ska hålla kvar ryggvinkeln när du lyfter stången från marken Endast sträcka benen i princip, och hålla stången närmre.
För tidigt fick jag höra flera gånger på utk, sitter i från böj och marktänket. Mer nötande löser det.
Fast hålla stången närmre går nog inte i det klippet, tycker mig hålla den tätt hela vägen.
Sent from my Desire HD using Tapatalk