Tänkte att man skulle ge sig på sitt program igen dagen efter tävlingen men det fanns inte mycket att hämta.
Dagens pass:
5x6x156 Vanlig bänk. Ingen pizza inga lyft tydligen!
2x5x156
4x5x100 smal snedbänk. Ingen ork!
1x7x100
För att återgå till tävlingen:
215 Bom! Heh tänkte inte på att bältet var under trikån och kom på det när det var lite tid kvar. Bara att slänga av sig och ta på igen men tröjan hamnade ovanför bältet på flera ställen och satt riktigt skit. Lyckades dock pressa det men i all stress och ofokus missade jag "rack"-signalen

215 tre vita. drog till tröjan lite och gick om eftersom det var för långt till guld och silvret såg ut att vara hyfsat klart så länge jag fick ingången. Lätt!
222½ tre vita. Helt klart det lättaste lyftet också. Drog lite till i tröjan och fick rätt träff.
Min första tävling i 100ingen och det gick väl ok. 2p ifrån mitt tidigare pers. Hade velat testa på 230 i sista men det får bli på sm (minst ;O). Vägde 100,5 på morgonen och fick gå runt i jacka ett tag för att väga in. Vägde 98,4 dagen innan så jag åt en ganska ordenlig middag men det blev lite väl mycket av det goda. Skönt att man slapp basta i alla fall.