2007-03-03, 13:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lexidos
inga problem, först måste man bara gå över den första tröskeln "jobbigt-att-trycka-på-länken" men sen ser man dem 
|
hehe okej
tack för hjälpen
|
|
|
2007-03-03, 13:23
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Carolinew
Trycker man på länkarna så kan man se dem
Jag säger som de andra: ÄT, träna ÄT ÄT osv  Sen tycker jag att ryggen kanske kan behöva lite extra pisk, och då tänker jag framförallt på latsen.
Kör hårt!
|
Okej tack tack.. sorry om jag är lite av en beginner, men ''latsen'' är det de man också kallar ''vingarna''? :P
|
|
|
2007-03-03, 13:26
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2006
|
Jo ser helt okej ut, jag väger nästan exakt lika mycket som dig och har nästan exakt samma längd. Vi ser nästan lika ut, gör gärna en journal så man kan jämför lite  . Men du knäcker mig i bänk
|
|
|
2007-03-03, 13:26
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av hollowm4n
Okej tack tack.. sorry om jag är lite av en beginner, men ''latsen'' är det de man också kallar ''vingarna''? :P
|
Gör mängder med chins så kommer du upptäcka det
För övrigt så gillade jag tatueringarna, väldigt smakfulla måste jag säga.
Dags att lägga en storbeställning på kreatin o gainers nu då
|
|
|
2007-03-03, 13:36
|
|
Hillgoat Deluxe
|
det ser ut som en helt OK grund, betydligt bättre än många andra rookiebilder som läggs upp här... det är dock för tidigt att prioritera något i huvudtaget enligt min mening, tränar, äter och vilar du riktigt så kommer precis allt växa på dig, såväl armar som axlar, lats osv. Kör på och träna hela kroppen fullt ut i 6-12 månader och se vad som har hänt då. Symmetri behöver du verkligen inte bry dig om i nuläget imo.
|
|
|
2007-03-03, 13:41
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Durre
Jo ser helt okej ut, jag väger nästan exakt lika mycket som dig och har nästan exakt samma längd. Vi ser nästan lika ut, gör gärna en journal så man kan jämför lite  . Men du knäcker mig i bänk 
|
tackar. släng du upp lite du med så kan man jämföra, det är alltid skoj
när det gäller bänk så är det bara att köra på, jag är ingen mästare i det men o du inte tränar bänk så mycket så är det ett råd från min sida.
jag började träna bröst i sne och rak bänk mer än med hantlar och kännde direkt att jag började öka lite i bänk.
kör på så slår du mig lätt
|
|
|
2007-03-03, 13:43
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
det ser ut som en helt OK grund, betydligt bättre än många andra rookiebilder som läggs upp här... det är dock för tidigt att prioritera något i huvudtaget enligt min mening, tränar, äter och vilar du riktigt så kommer precis allt växa på dig, såväl armar som axlar, lats osv. Kör på och träna hela kroppen fullt ut i 6-12 månader och se vad som har hänt då. Symmetri behöver du verkligen inte bry dig om i nuläget imo.
|
okej, tackar..
jag ska köra på det  så får vi se hur det ser ut om 6-12 månader..
hoppas någon/några är intresserade att följa upp
|
|
|
2007-03-03, 13:48
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lexidos
Gör mängder med chins så kommer du upptäcka det
För övrigt så gillade jag tatueringarna, väldigt smakfulla måste jag säga.
Dags att lägga en storbeställning på kreatin o gainers nu då 
|
Jag är rätt så nöjd med dem också, men känner då och då att jag vill utöka men bestämt mig för att skita i det.. för det är stor riskt att man blir ett tatuerat freak i slutet om man fortsätter, bättre att göra några sen lägga ner..
Men men, nu är det träning som gäller och tattueringarna är en annan sak.
ska köra på med chins
|
|
|
2007-03-03, 13:48
|
|
*Mysplutten*
Reg.datum: Dec 2002
|
Citat:
Jag menade att det finns nog lite mer att säga än att ''ät träna och sov''.
Tex. som mini kommenterade lite om mina axlar, och det är ju annan kritik än ''ät träna sov'' plus att han snackade lite kort om kost..
fick du svar på din fråga?
/Alex
|
YES!  Men det jag menar är, kör på med träningen, ät/sov/träna, så får vi se om vissa muskler ligger efter i framtiden, omöjligt att säga nu.
Anna säger:
o de är fina
Anna säger:
har fin benstomme
209 Westman says:
min po0lare han den trackasserade typen
209 Westman says:
blev attackerad av en bäver
209 Westman says:
när han sket i skogen
Anna says:
kvinnor kan inget de är en myt
|
|
|
2007-03-03, 13:51
|
|
Registered User
|
Citat:
|
ops, läste för snabbt.. jag lägger säkert upp en journal snart också så vi kan jämföra
|
|
|
2007-03-03, 13:53
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Karl_alfred
YES!  Men det jag menar är, kör på med träningen, ät/sov/träna, så får vi se om vissa muskler ligger efter i framtiden, omöjligt att säga nu.
|
oki förstår  jag ska köra på så har man något att se fram emot..
|
|
|
2007-03-03, 13:58
|
|
Registered User
|
Citat:
ops, läste för snabbt.. jag lägger säkert upp en journal snart också så vi kan jämföra 
|
YES! det hoppas jag  , men om du vill ha bilder får du fråga om min MSN, jag tänkte lägga upp bilder här när jag tränat i ett halvår.
|
|
|
2007-03-03, 14:02
|
|
Registered User
|
Citat:
YES! det hoppas jag  , men om du vill ha bilder får du fråga om min MSN, jag tänkte lägga upp bilder här när jag tränat i ett halvår.
|
okej, jag kan vänta  jag ska också lägga upp lite fler bilder sen om 6-12 månader så kan man kolla lite då och kanske jämföra oss om man tycker det är skoj 
Men i övrigt tycker jag inte man ska jämföra olika personer, man ska se på sig själv och jämföra med sig själv annars känner man sig bara sämre.. för man hittar alltid saker som är bättre på andra och sämre på sig själv.
så kör hårt och lycka till
|
|
|
2007-03-03, 14:03
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
okej, jag kan vänta  jag ska också lägga upp lite fler bilder sen om 6-12 månader så kan man kolla lite då och kanske jämföra oss om man tycker det är skoj 
Men i övrigt tycker jag inte man ska jämföra olika personer, man ska se på sig själv och jämföra med sig själv annars känner man sig bara sämre.. för man hittar alltid saker som är bättre på andra och sämre på sig själv.
|
+1
|
|
|
2007-03-03, 14:09
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Sant sant, men journalen får du allt fixa  , om du har lust...
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:23.
|

|