Citat:
Ursprungligen postat av z_bumbi
Det skulle jag inte vara så säker på. Om man får i sig nödvändig mängd protein så blir det nog ingen märkbart skillad, om sen kebabtallriken innehåller grönsaker i tillräckligt mängd vete sjutton.
Däremot skulle man efter ett tag vara rejält trött på antingen kebab eller kyckling..
|
Hehe, ja...det jag ville förmedla var väl att en kebabtallrik e generellt sett dåligt komponerad med för mycket fett; Och dåligt fett. Nu beror det ju givetvis i slutändan på hur resten av dagen ser ut men man har betydligt bättre chans att bulka med näringsrik mat om man komponerar sin egen måltid.
Personligen tycker jag att "bulka" inte är att äta pizza kebab och flötmat utan kanske bara äta som vanligt, unna sig lite skit på helgerna och kanske dra ner på cardion och höja kaloriantalet med 250-500 kcal per dag. man kan liksom inte växa mer än vad man kan... om nu inte man proppar i sig nåt som rimmar på läkerol.
Bättre å hålla sig rätt hård året om e min mening...mentalt lättare när beach-säsongen närmar sig =)
hare!
/d