2007-01-05, 22:23
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2002
|
Hahaha den ena snorklaren säger "Inte såå imponerande för en 21-åring", den andra vill ge bort sina testiklar
Ärligt talat, vaffan är det för fel på er? Blir ni förvånade över att musklerna växer när man tränar dem på ett sätt som fungerar snarare än att lägga allt krut på att slippa träna för att man tycker att det suger balle eller på att äta turbo-opti och räkna gram? Ffs! *ronny-och-ragge-bitchslap-i-nacken-smileyn*
|
|
|
2007-01-05, 22:25
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Hahaha den ena snorklaren säger "Inte såå imponerande för en 21-åring", den andra vill ge bort sina testiklar
Ärligt talat, vaffan är det för fel på er? Blir ni förvånade över att musklerna växer när man tränar dem på ett sätt som fungerar snarare än att lägga allt krut på att slippa träna för att man tycker att det suger balle eller på att äta turbo-opti och räkna gram? Ffs! *ronny-och-ragge-bitchslap-i-nacken-smileyn*
|
Du tror inte att han har bättre byggargener än 99,99% av alla världens män?
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2007-01-05, 22:26
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Du tror inte att han har bättre byggargener än 99,99% av alla världens män?
|
Inte som ändrar något fysiskt men däremot har han antagligen en inställning och "arbetsetik" som är bättre än 99% av alla optis på den här brädan. Det funkar.
Sen stör det mig en smula att det är du som pratar om gener, du är inte direkt en av dem som har "dåliga" gener och inte heller en av dem som inte håller dieten eller tränar seriöst. Du gillar bara att gnälla, är det håven som ska fram eller är det en dålig dag idag bara? Ditt sätt att berömma hans fysik är att påtala egna upplevda brister?
|
|
|
2007-01-05, 22:27
|
|
|
|
Citat:
Inte som ändrar något fysiskt men däremot har han antagligen en inställning och "arbetsetik" som är bättre än 99% av alla optis på den här brädan. Det funkar.
|
Lol. Han genkod skulle knappast vara bättre lämpad för byggning om den var designad i ett labb.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2007-01-05, 22:29
|
|
|
|
Citat:
Sen stör det mig en smula att det är du som pratar om gener, du är inte direkt en av dem som har "dåliga" gener och inte heller en av dem som inte håller dieten eller tränar seriöst. Du gillar bara att gnälla, är det håven som ska fram eller är det en dålig dag idag bara? Ditt sätt att berömma hans fysik är att påtala egna upplevda brister?
|
Du tycker inte hans fysik är imponerande om han som det framgår i tråden inte tränat speciellt fokuserat hittills eller brytt sig i dieten?
|
|
|
|
2007-01-05, 22:29
|
|
|
Blibloblooobli
|
Citat:
|
Åh, vågen.
|
|
|
|
2007-01-05, 22:30
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Fan så trött man blir på gnället om gener. Inse att det bara är en så jävla kass ursäkt för att "ni" inte är där ni vill vara.
|
|
|
2007-01-05, 22:30
|
|
|
|
Jag tror Jwzrd är på dåligt humor ikväll.
|
|
|
|
2007-01-05, 22:31
|
|
|
Jag är hårdrockare
Reg.datum: Nov 2004
|
Citat:
Sen stör det mig en smula att det är du som pratar om gener, du är inte direkt en av dem som har "dåliga" gener och inte heller en av dem som inte håller dieten eller tränar seriöst.
|
+1
|
|
|
|
|
|
Blibloblooobli
|
Citat:
Du tycker inte hans fysik är imponerande om han som det framgår i tråden inte tränat speciellt fokuserat hittills eller brytt sig i dieten?
|
Det där tror jag inte ett dugg på. Sen är nog det där påståendet ganska relativt. Vad han tycker är ofokuserad träning osv kanske vi skulle tycka vara überseriöst.
|
|
|
|
|
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee
Fan så trött man blir på gnället om gener. Inse att det bara är en så jävla kass ursäkt för att "ni" inte är där ni vill vara.
|
Det tror inte jag.
|
|
|
|
2007-01-05, 22:32
|
|
|
Registered User
|
Dessutom är det så att ni aldrig kommer kunna bevisa att någon annan verkligen har bättre gener, utan det är bara något bs som dyker upp i skallen för att ni ska må bra med erat EAA och 15% bf.
|
|
|
2007-01-05, 22:32
|
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Jag undrar hur man kan se att någon har bra gener?
2007-01-05, 22:33
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Jag undrar hur man kan se att någon har bra gener?
|
Man ser det på axlarna, precis som med aas.
|
|
|
2007-01-05, 22:33
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Jag tror Jwzrd är på dåligt humor ikväll.
|
Haha jag är faktiskt på ett strålande humör. Senaste veckorna har jag mått bättre än på många många MÅNGA år. Det hindrar mig INTE att bli så OBESKRIVLIGT trött på gen-attityden. Särskillt märklig är den att höra från just dig Slarti. Du har smala höfter, tokigt breda axlar, du är stark (i överkroppen), kan hålla en diet skitbra, ser bra ut i kroppen etc. Vaffan är det du saknar? Du känner bara att du har en testikel för mycket och du vill ge bort den bara därför?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:26.
|

|