2005-03-29, 21:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2004
|
Du verkar super stark, kör hårt...
|
2005-03-31, 20:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av grindelund
Du verkar super stark, kör hårt... 
|
Tackar! Strävar alltid efter att köra så hårt det går, fast ibland mesar man väl för mycket ändå tyvärr..
|
2005-03-31, 21:05
|
|
Registered User
|
Axel och traps pass. Ännu en gång utan träningskompis, har börjat bli en vana att träna själv nu men det känns ändå lite jobbigt ibland eftersom man kanske inte riktigt vågar köra med lika tunga vikter som annars i vissa övningar.
Nu är det bestämt också, nästa vecka blir det till att fota och lägga upp bilder här på kolozzeum.
Uppvärmning
Militärpress, sittande med stöd: 12*30kg, 10*40kg, 6*50kg, 3*60kg
Träning
Militärpress, sittande med stöd: 7*70kg, 6*70kg, 5*70kg
Axelhantelpress, sittande med stöd: 4*35kg, 6*30kg
Framåtlutatande hantellyft åt sidan, med helt rak arm: 10*7kg, 10*8kg
V-handtag från midja upp till hals i kabelmaskin: 7*75kg, 15*70kg
Skivstångsshrugs: 10*160kg, 8*160kg
Hantelshrugs: max*40kg
Militärpressen och skivstångsshrugsen kändes någorlunda bra idag, axelhantelpressen var däremot en katastrof. Det var precis att jag klarade 4 repetitioner på 35kgs hantlarna och det brukar i vanliga fall gå som på räls.. nu fick jag gå ner till 30kgs hantlarna istället och orkade knappt inte dem  När Kommer min styrka tillbaka?!?  Betyg 3/5
|
2005-04-01, 08:54
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Eftersom du är disco ska jag inte kommentera din träning annat än att jag säger : "Akta dig för skallkrossarna. Det är så svårt att träna med krossad skalle. Dessutom får det en annan biverkning om du har krossad skalle. Nämligen den att du inte kan mista din oskuld annat än till en nekrofil".
Så till sak. Orsaken till att du inte mist din oskuld är att du haft fel taktik. Underetcknad har ett stort lager med trosor med snobben-motiv. Köp Snobbentrosor av mig (du kan få hela lagret ganska billigt) så kommer din sexighetsgrad att öka till 9/10. Och vips så mister du din oskuld!
Oskuldsfulla hälsningar från Trosa
Dr Screw (namnet kan tolkas på flera sätt)
|
2005-04-01, 23:32
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av stahlberg
Eftersom du är disco ska jag inte kommentera din träning annat än att jag säger : "Akta dig för skallkrossarna. Det är så svårt att träna med krossad skalle. Dessutom får det en annan biverkning om du har krossad skalle. Nämligen den att du inte kan mista din oskuld annat än till en nekrofil".
Så till sak. Orsaken till att du inte mist din oskuld är att du haft fel taktik. Underetcknad har ett stort lager med trosor med snobben-motiv. Köp Snobbentrosor av mig (du kan få hela lagret ganska billigt) så kommer din sexighetsgrad att öka till 9/10. Och vips så mister du din oskuld!
Oskuldsfulla hälsningar från Trosa
Dr Screw (namnet kan tolkas på flera sätt)
|
Skallkrossarna är inte nått jag är orolig för, finns inte så mycket att krossa. Kanske borde ta och dra ner till gymmet och köra en extremt tung skallkross nu på en gång, att bli tagen av en nekrofil låter ju helt klart intressant.
Tack för rådet, nu förstår jag genast varför så många tjejer hängde efter mig på högstadiet, då ägde jag nämligen ett par snobbenkalsiper av storleken xtra large. Nu är de för länge sen historia och så också tjejerna som sagt. Är nog dags att gå tillbaka till gamla principer igen.
MVH Den oskuldsfulla svärmorsdrömmen (tolkas hur du vill)
|
2005-04-01, 23:41
|
|
Registered User
|
Triceps & underarmar in ttthhee village typ!
Uppvärmning
Pushdowns: 12*45kg, 10*45kg, 6*55kg, 3*65kg, 1*85kg
Träning
Pushdowns: 7*100kg, 5*100kg
Skallkrossare(?) liggandes på bänk: 5*55kg, 7*50kg
Enhandstricepspress bakom huvudet: 10*20kg på varje arm
Underarmscurl med skivstång: 6*55kg, 4*55kg
Omvänd skivstångscurl(?): 6*55kg, 5*55kg
Ahh spela texas hold em nyss med polarna, en av polarnas farsa var med och han lussade skiten ur oss hej tack och godnatt.
|
2005-04-02, 00:20
|
|
Registered User
|
Där ser man, t.om 18-åriga nybörjare kan ge svar på tal till Stahlberg nuförtiden.
Det är trots allt kanske intressantare att bli tagen av Fintelligens än av en nekrofil. Så se upp, han är kanske envisare än du tror.
Köp Snobbentrosor av mig, och träna ben. då blir ju din sexualitetsgrad 10/10, och då är det väl fan om du inte mister oskulden. Själv har jag varit oskuld alla dessa år, och blir bara oskyldigare med åren. Kom ihåg att storlek M som du fyller upp ORDENTLIGT är bättre än XL med luft emellan.
Har en adept som är född -88. Han är jungfru (ja i sitt horoskop alltså), vilket han då och då framhåller.
Också jag hör till dem som tror att jag vet allt om träning (iaf styrkelyft). Big_Vik har beskyllt mig för hybris, och Medusa har sagt att jag är en oförbätterlig Besserwisser. Båda har rätt.
angående chins. Jag är inte säker på att jag kan "hjälpa dig" sluta gunga. Men dra dig upp då du är i "främsta läge" av din gungning så blir uppdragningen lättare. (Nu har jag uttalat mig om bodybuilding igen, aj aj).
|
2005-04-04, 16:01
|
|
Registered User
|
Tror nog det är bättre att jag går ner på klädaffären på hörnet och köper trosor istället, man vet aldrig vad du har haft för dig med de du säljer.
Och vem har sagt att jag inte fyller ut XL? Med min elefantslang fyller jag ut det mesta eller inte.
Tack för tipset! Fast jag har kommit på hur man kan få bort gungningen nu, håller emot lite extra på nervägen så gungar jag knappt alls, förut så släppte jag ner mig utan kontroll därav gungningen.
|
2005-04-04, 16:12
|
|
Registered User
|
Rygg och biceps som vanligt på måndagar.
Chins på kroppsvikt: 12, 8
Stångrodd: 7*82,5kg, 7*82,5kg
Marklyft: 1*120kg, 1*160kg
Växlande hantelcurl: 6*30kgs, 6*30kgs
Latsdrag med v-handtag: 15*65kg, 6*80kg
Skivstångscurl: 6*55kg, 4*55kg
Är ett härligt vårväder ute! Jag blir så glad när solen skiner och fåglarna kvittrar! När jag kom till gymmet var några från skolan där, trevligt trevligt. Kändes rätt fint idag, fick bra kontakt i biceps. Ryggövningarna blev lite huller om buller dock eftersom latsdraget var upptaget. Och så testade jag marklyft för första gången någonsin bara för att känna på det. Var ganska trevligt fast när det var meningen att jag skulle göra några reps på 160kg vågade jag bara göra en för benen skakade haha och det kändes så konstigt på nått sätt. Jag har riktiga disco ben, klena som fasiken fast överkroppen är stark  Betyg 4/5
Senast redigerad av Robbin den 2005-04-04 klockan 16:17.
|
|
|
2005-04-05, 18:58
|
|
Registered User
|
Bröstpass med träningskompis för en gångs skull
Uppvärmning
Bänkpress: 12*50kg, 10*50kg, 6*70kg, 3*90kg, 1*110kg
Träning
Bänkpress: 6(4)*120kg PB, 5(3)*120kg
Snedbänkpress i smith: 6(5)*95kg, 5(4)*95kg
Snedhantelpress(?): 8(7)*40kg, 7(6)*40kg
Crunches med vikt: 25kg*30, 25kg*15, 25kg*10
Sittups: X antal
Äntligen var min träningskompis med och träna, det var otroligt skönt att lägga på lite extra vikter och känna sig säker ändå. Blev ett personligt rekord i bänkpressen med 4 reps utan hjälp på 120kg. Kändes riktigt härligt med tanke på att jag knappt orkade 4 reps på 110kg förra veckan. Bröstpasset fortsatte bra och jag gick hem nöjd och belåten. Betyg 4/5
|
2005-04-08, 13:49
|
|
Registered User
|
Axlar och traps.
Uppvärmning
Militärpress, sittande med stöd: 12*30kg, 10*40kg, 6*50kg, 3*60kg, 1*70kg
Träning
Militärpress, sittande med stöd: 7*75kg, 5*75kg
Axelhantelpress, sittande med stöd: 5*35kg, 4*35kg
Framåtlutatande hantellyft åt sidan, med helt rak arm: 10*8kg, 10*8kg
V-handtag från midja upp till hals i kabelmaskin: 7*85kg, 12*75kg
Skivstångsshrugs: 12*170kg, 8*170kg
Detta passet utfördes igår fast jag hann aldrig skriva in det. Kändes rätt bra måste jag säga. Betyg 3,5/5.
|
2005-04-09, 20:05
|
|
Registered User
|
Triceps & underarmar en tidig lördagmorgon.
Uppvärmning
Pushdowns: 12*45kg, 10*45kg, 6*55kg, 3*75kg, 1*90kg
Träning
Pushdowns: 7*100kg+5kgs viktskiva, 5*100kg+5kgs viktskiva
Skallkrossare(?) liggandes på bänk: 5*57,5kg, 6*52,5kg
Enhandstricepspress bakom huvudet: 10*20kg på varje arm
Underarmscurl med skivstång: 6*57,5kg, 4*57,5kg
Omvänd skivstångscurl(?): 8*57,5kg, 6*57,5kg
Första gången jag tränat en lördagmorgon tror jag, var helt tomt på gymmet så efter lite övervägande drog jag av mig tröjan och övade på lite poser framför spegeln  Mitt i enhandstricepspressen kommer två tjejer från skolan in genom dörren, kunde inte göra mycket annat än att köra klart settet och sen lite försynt sätta på mig tröjan igen. Betyg 4/5.
|
2005-04-09, 20:27
|
|
Registered User
|
Nu är det så att Big_Vik lurat på mig ett stort antal par Snobben-trosor, som jag inte kan bli av med, därför att alla tror att jag "gjort något" med dem (i dem?) före försäljningen. Jag har varken onanerat, urinerat eller "haft avföring" i dessa trosor, inte spottat i dem, inte fyllt dem med sand osv.
I sanningens namn existerar inte ens dessa trosor, de är ett påhitt från en gammal tråd, där Vik pratade om Snobben-trosor.
Så vill du inte bli som kejsaren i HC Anderséns saga Kejsaren utan kläder så är det bäst att du går till klädaffären på hörnet, precis som du säger. Köp XXL för säkerhets skull.
Elefantslang? Jag undrar det...
En som faktiskt hade elefantslang på riktigt var den f.d franske kejsaren Napoleon Bonaparte. Han hade så lång "slang" att när han hade stånd och tryckte sin penis neråt så kunde han dingla med benen i luften. Det du!
|
2005-04-11, 19:37
|
|
Registered User
|
Jag måste säga att du verkar vara en mycket intelligent man i dina bästa år stahlberg även om du har vissa tendenser till verklighetsflykt.
Har du någon journal? Kanske kan vara kul att titta vad det är för farbror som pratar om snobben-trosor dagarna i ända.
|
2005-04-11, 19:44
|
|
Registered User
|
Rygg & Biceps
Chins på kroppsvikt: 10, 8
Stångrodd: 6*90kg, 5*90kg
Latsdrag med v-handtag: 6*85kg, 5*85kg, 6*80kg
Växlande hantelcurl: 3*35kgs, 5*30kgs
Skivstångscurl: 6*57,5kg, 5*52,5kg
Ryggresningar: Max på kroppsvikt
Lite seg på chinsen, vet inte varför det är så svårt att öka där. Kanske är så att istället för att göra mer repetitioner kör man striktare och striktare istället. Testade 35kgs hantlarna på hantelcurlen, fixade 3 på varje hand iaf. Betyg 3/5
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:26.
|

|