Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-07-20, 18:39   #16
Fartman
Registered User!

Fartmans avatar

Reg.datum: Nov 2002
Citat:
Originally posted by PumpaPumpa
Varför håller alla på att tjata på att jag sa fel med flyes... ni vet vad jag menar, då kan ni väl hjälpa mig eller? Jag som trodde detta forum för seriösa kroppsbyggare och inga jävla 3 åringar som märker ord. tack för mig
vet dom vad du menar? jag vet då fan inte vad du menar! menar du att du vill bygga bättre bröst eller bättre lats (aka vingar).. "flyers" det låter som sagt som ÖVNINGEN flyes som man bygger bröst med.

nå, ut med språket.. bröst eller lats? hur som helst har du iofs redan fått hjälp med en massa övingar men jag blir lite irriterad när du klagar på folk för att dom inte förstår vad du menar och sen ändå inte speciferar dig.

Fartman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-07-20, 19:49   #17
JAM
Registered User

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by PumpaPumpa
Varför håller alla på att tjata på att jag sa fel med flyes... ni vet vad jag menar, då kan ni väl hjälpa mig eller? Jag som trodde detta forum för seriösa kroppsbyggare och inga jävla 3 åringar som märker ord. tack för mig
Hoppsan, här var vi minsan gnälliga! Vi märker inte ord, vi försöker förstå oss på vad du menar. Men ingen lyckas. Vill du träna bröst, vill du träna lats eller ha hjälp med övningen flyes?

Jag postade två sidor med utmärkta övningar för BÅDE bröst OCH lats, eftersom jag inte var säker på vad du menade. Det är ju väldigt roligt att se att du uppskattar den hjälp du får...

Att vi samtidigt driver lite med dig för att du inte kan de rätta termerna får du faktiskt acceptera. Som alltid här i livet ska man inte ta åt sig mer än man tål. Endast treåringar börjar grina, tackar för sig och lämnar forumet för gott.

Detta är ett forum för seriösa kroppsbyggare. Om du hänger här ett tag så ska du se att även du ha chansen att bli en seriös kroppsbyggare (som kan uttrycka sig korrekt ).
JAM är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:33.