Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-01-16, 11:16   #16
J.V
Registered User

J.Vs avatar

Reg.datum: Aug 2008
I kylskåpet måste mejeriprodukter vara på översta hyllan. MÅSTE. Resten kan jag i princip kasta in så får det bli som det blir, men mejerierna är det ordning och reda på. Kvarg till vänster, sedan creme fraiche och gräddfil, därefter mjölk/yoghurt och osten till längst till höger.
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 11:18   #17
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Ursprungligen postat av J.V Visa inlägg
I kylskåpet måste mejeriprodukter vara på översta hyllan. MÅSTE. Resten kan jag i princip kasta in så får det bli som det blir, men mejerierna är det ordning och reda på. Kvarg till vänster, sedan creme fraiche och gräddfil, därefter mjölk/yoghurt och osten till längst till höger.
Du är högerhänt också va?
shut teh face är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 11:26   #18
Bubblan84
Registered User

Bubblan84s avatar

Reg.datum: Sep 2013
Citat:
Väldigt likt min sortering. Allt stämmer förutom att jag skiter i var osten är, den får en annan hylla
"ska du sporta utan kavaj? är du gheeyy eller?"
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Formpolisen på youtube brände hela proppskåpet och långa var köerna bland de som skulle lära far göra barn.
Min journal
Bubblan84 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 11:39   #19
J.V
Registered User

J.Vs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
Du är högerhänt också va?
Jepp! Och kylskåpsdörren öppnas åt vänster, så osten måste ligga till höger så att den är lättåtkomlig. Man vill inte sträcka sig eller liknande, hög skaderisk. Dörren ska kunna öppnas på glänt och osten ska ändå nås.

Citat:
Ursprungligen postat av Bubblan84 Visa inlägg
Väldigt likt min sortering. Allt stämmer förutom att jag skiter i var osten är, den får en annan hylla
HÄDELSE!
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
Gammal 2015-01-16, 11:39   #20
XXXL
Banned User

XXXLs avatar

Reg.datum: Sep 2013
Citat:
Ursprungligen postat av Huungg Visa inlägg
Blir det spår på toan efter mig så fyller jag en hink med vatten och häller från hög höjd så blir toaletten som ny igen, då slipper jag hålla i en äcklig jävla toaborste med bajsrester.
Jag har fixat en lång duschslang så jag brukar spola av med duschmunstycket!! Riktigt smidigt, slipper du hålla på med 10 L hinkar.
XXXL är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 12:26   #21
TheOne1994
Registered User

TheOne1994s avatar

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
vi hade en sådan på mitt förr jobb. Allt hade sin plats i kylen. Ibland av en tillfällighet stod saker och ting inte var det skulle, det blev en smärre livskris för killen....det var jag som flytta det varje gång men erkände så klart inte...

blir inte sånt lite sjukligt ? kan man inte bara sätta det ngn annastans för att se om man överlever dagen ?
Gammal 2015-01-16, 12:33   #22
GaindalfTheWhey
Registered User

Reg.datum: Dec 2014
Jag tyckte att jag hade mycket skit för mig men den här tråden har gett mig en hel del nya uppslag!
GaindalfTheWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 12:39   #23
AeternusRex
Registered User

Reg.datum: Dec 2014
Citat:
Ursprungligen postat av jaosef Visa inlägg
Jag kanske bara är trött, men va?
Jag går alltid barfota dock ej på jobbet. Men känslan av trä mot fotsulan ger mig rysningar och obehagskänslor. Fast inte om träet är blött.

Insta: aeternus_rex
AeternusRex är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 12:39   #24
4623
Getar

4623s avatar

Reg.datum: Sep 2008
Går du barfota på stan?
4623 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 12:40   #25
J.V
Registered User

J.Vs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av TheOne1994 Visa inlägg
vi hade en sådan på mitt förr jobb. Allt hade sin plats i kylen. Ibland av en tillfällighet stod saker och ting inte var det skulle, det blev en smärre livskris för killen....det var jag som flytta det varje gång. men erkände så klart inte...

blir inte sånt lite sjukligt ? kan man inte bara sätta det ngn annastans för att se om man överlever dagen ?
Risken finns väl, men #yolo.

Resten i mitt liv är mindre noga; jag har inget problem med att ha golven täckta av kläder, disk som står ett par dagar, gamla brev på köksbordet i flera månader, läskburkar/flaskor lite överallt i hemmet och bilen. Sånt spelar ingen roll. Men mejerihyllan, garderoben (det som faktiskt läggs/hängs där) och hårddisken är jag vansinnigt petig med. Det är heliga områden.

Sambon uppskattar det däremot inte, så jag städar ju undan efter mig även om det för min del hade fått ligga massa dynga överallt.

Senast redigerad av J.V den 2015-01-16 klockan 12:41.
Gammal 2015-01-16, 12:48   #26
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Citat:
Jepp! Och kylskåpsdörren öppnas åt vänster, så osten måste ligga till höger så att den är lättåtkomlig. Man vill inte sträcka sig eller liknande, hög skaderisk. Dörren ska kunna öppnas på glänt och osten ska ändå nås.
Jag måste tyvärr erkänna att jag fes på din ost inatt när du sov.
Gammal 2015-01-16, 12:51   #27
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Jag har inte så sjuka saker som er men köket måste alltid vara väldigt rent, om jag hade haft tid och ork så hade jag nog utvecklat ett extremt renlighetsbehov på hela huset, jag funderar ofta på det, men som det är nu så måste köket alltid vara rent innan jag påbörjar matlagning (eller bara göra kaffe) där.

Det är inte bara en grej jag vill göra, utan jag måste, jag får mer eller mindre panik när jag kommer hem från jobbet och det är stökigt där, för oftast vill man börja laga mat direkt.

Juste, en grej till, om jag fiser så måste den pågå i minst 3 sekunder, annars måste jag äta en burk hallonsylt och gå baklänges i en kvart.

Senast redigerad av shut teh face den 2015-01-16 klockan 12:52.
Gammal 2015-01-16, 12:54   #28
TheOne1994
Registered User

TheOne1994s avatar

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Risken finns väl, men #yolo.

Resten i mitt liv är mindre noga; jag har inget problem med att ha golven täckta av kläder, disk som står ett par dagar, gamla brev på köksbordet i flera månader, läskburkar/flaskor lite överallt i hemmet och bilen. Sånt spelar ingen roll. Men mejerihyllan, garderoben (det som faktiskt läggs/hängs där) och hårddisken är jag vansinnigt petig med. Det är heliga områden.

Sambon uppskattar det däremot inte, så jag städar ju undan efter mig även om det för min del hade fått ligga massa dynga överallt.
nja ta nu tag i detta JV. Så här kan man inte ha det....det finns ett namn för sånna som du: f*ckups just kidding m8 !
Gammal 2015-01-16, 13:02   #29
Evankhell
Registered User

Evankhells avatar

Reg.datum: Oct 2013
Kissar alltid i duschen. Så fort jag sätter på vattnet blir jag nödig.. sen är det bara LET IT GO... LET IT GOOOOO!!
Evankhell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-16, 13:07   #30
anvihl
Registered User

anvihls avatar

Reg.datum: Apr 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Evankhell Visa inlägg
Kissar alltid i duschen. Så fort jag sätter på vattnet blir jag nödig.. sen är det bara LET IT GO... LET IT GOOOOO!!
Duschar du på gymmet efter träning? I sådana fall förtjänar du ett kok stryk .

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:57.