2014-02-02, 08:31
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bushi^
Ungefär lika löjligt som när du doppar chippsen i guacamoleburken på lördagskvällarna.
|
Guacamole är ju gott. Att dricka äggvitor på burk lär inte vara en fröjd för smaklökarna direkt..
Pulver är som sagt bra grejer om man vill snöa in sig på protein-intag.
|
|
|
2014-02-02, 11:09
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av dluddeckens
Kan man freebase:a äggvita?
|
Man tar det på folie och så röker man det.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2014-02-02, 11:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av dluddeckens
Kan man freebase:a äggvita?
|
Använd magneter.
|
|
|
2014-02-02, 12:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
Hahaha, äggvita på burk måste vara den löjligaste kolomaten någonsin. Ät hela ägg för i helvete.
|
Menar du att ingen åt äggvita innan det skrevs om det här!?
//avd. Allt inom träningsvärlden inkl.nutrition,ifbb,teorier,etc kretsar kring kolozzeum.com
|
|
|
2014-02-02, 14:11
|
|
Ny dag, nya tag.
Reg.datum: Jun 2006
|
Hur kan man pastörisera äggvita egentligen? Denaturerar inte proteinet till omelett vid 70 C?
|
|
|
2014-02-02, 15:12
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Carlo Fatface
Menar du att ingen åt äggvita innan det skrevs om det här!?
//avd. Allt inom träningsvärlden inkl.nutrition,ifbb,teorier,etc kretsar kring kolozzeum.com 
|
Driver du eller?
Kolo är först med allt.
|
|
|
2014-02-02, 15:30
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Mixa äggvitan i en shaker med burktonfisk (i vatten), glutamin, mörk choklad, valfri pwo, kreatin, hasch, kanelbullar, skumgodis, rapsolja, eea, kvarg, opastöriserad komjölk, råa vildsvinstestiklar, maltodextrin och 30 bananer. Kör ner några Tribuluskapslar och smula i ett gäng koffeintabletter. Få hela härligheten mer flytande med 50/50 Celsius och Rödvin och kalla den clean och drick den i ditt måltidsfönster.
10års samlad Kolozzeumvetenskap i en enda smarrig shake.
|
|
|
2014-02-02, 15:32
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
|
2014-02-02, 15:56
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Mixa äggvitan i en shaker med burktonfisk (i vatten), glutamin, mörk choklad, valfri pwo, kreatin, hasch, kanelbullar, skumgodis, rapsolja, eea, kvarg, opastöriserad komjölk, råa vildsvinstestiklar, maltodextrin och 30 bananer. Kör ner några Tribuluskapslar och smula i ett gäng koffeintabletter. Få hela härligheten mer flytande med 50/50 Celsius och Rödvin och kalla den clean och drick den i ditt måltidsfönster.
|
Kolozalt!
|
|
|
2014-02-02, 19:13
|
|
nattzor
Reg.datum: Feb 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av Aping
Hur kan man pastörisera äggvita egentligen? Denaturerar inte proteinet till omelett vid 70 C?
|
Citat:
Rätt temperatur är mellan 65 och 71 grader och processen tar ungefär fyra minuter. Att temperaturen varieras beror på att socker- och salthalten varierar i olika äggprodukter. Vissa flytande äggprodukter kan ha fått både salt och socker tillsatt, beroende på vad slutprodukten ska användas till.
Direkt efter pastöriseringen kyls äggmassan snabbt ner för vidare process.
|
källa internet.
|
|
|
2014-02-02, 19:16
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
|
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2014-02-02, 21:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
Driver du eller?
Kolo är först med allt.
|
I din värld så förmodligen
|
|
|
2014-02-03, 12:20
|
|
Proteinbarskonnässör
Reg.datum: Nov 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonjakt
Tjo, JAG HAR UPPTÄCKT ÄGGVITA!  ska börja handla i burk 1 liter äggvita undrar hur jag kan koka så att man dödar bakterierna? Eller kan man bara dricka det?
|
Stek det. Skulle aldrig falla mig in att dricka något så vidrigt som äggvita när det finns proteinpulver, som dessutom är billigare.
|
|
|
2014-02-03, 12:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Möjligt men det är inte ppk(rona).
|
Om man köper restaurangdunkar på 10L så. ^^
|
|
|
2014-02-03, 12:49
|
|
Mjäll & SL
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
|
Häpp. Fantastiskt. Kort, koncist och kolozzalt bra! Märks att du är fil. mjölk, på min ära!
Eating clean and natty.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:05.
|

|