Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Vad hade du förväntat dig? 
|
Jag hade förväntat mig en bok som skulle hjälpa till att få upp bra rörlighet. Och kanske även generera styrka i lite mer av ytterpositioner. Och hjäpla en till att få bra rörlighet och kunna uttrycka den rörligheten.
Den här verkar riktad åt folk som är än mer kylskåp än jag. Visst klarar man inte att köra snygg ryckböj ATG utan då begränsas av rörlighet i bröstrygg, höfter, fotleder, axlar, eller vad som så kanske den här boken är något.
Men bli någon "supple leopard" blir man knappast. Om något så kan den hjälpa en upp till något lågt ställt minimum av rörlighet.
Sen är den även väldigt begränsad i planen den rör sig i. Uteslutande klassisk 2-dimensionella "rörlighet" och lyftande alla vilken lyftare och baddybuilder som helst.
Sektionen om hur man utför diverse olika lyft var inte vidare givande den heller.
Faktiskt har jag köpt många böcker i mitt liv. Aldrig varit så besviken som på denna, och ställer mig väldigt frågande till alla bra kritik den har fått över nätet.
Tyvärr kostar den 80 kronor att skicka tillbaka den så nu tänker jag väl donera den till någon god vän eller så.