Kommentar
Riktigt roligt. Aldrig varit så här roligt att göra militärpress innan. Mitt grepp svek mig riktigt rejält. Tappade stången i Shrugsen efter enbart 8 reps i 3e setet :/.
Dagens Babe
Dagens Bild
(Dessvärre inte jag)
Dagens låt
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
nice med nujabes wierd med dagens bild dock hehe men kör hårt
Nujabes går konstant hos mig. En av mina favorit artister. Kanske topp-3.
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Hanging Leg Raise: KVx10, KVx10, KVx10, KVx10, KVx10
Kommentar
Man kan lugnt säga att man kom ner på jorden. Mitt max för lite mer än 2 år sen var 200kg i marklyftet. Jag fick verkligen trycka ut en 5a på 122,5kg. Jag är nästan helt knäckt. Detta trodde jag aldrig.
Dagens Babe
Dagens Bild
Dagens låt
Wendler är hardcore, alltså måste 5/3/1 vara awesome!
Nej men seriöst, även om jag själv aldrig kört programmet så känner jag oerhört många som svär vid att det är det bästa raw-styrkeprogrammet de någonsin gjort. Lägg märke till att jag inte skrev "testat", eftersom det antyder att man bara gör något under en period och sedan slutar. 5/3/1 tycks vara ett sånt program som bara blir bättre ju längre man håller på med det.
Älskar dagens babe och dagens bild, fortsätt med det!
Wendler är hardcore, alltså måste 5/3/1 vara awesome!
Nej men seriöst, även om jag själv aldrig kört programmet så känner jag oerhört många som svär vid att det är det bästa raw-styrkeprogrammet de någonsin gjort. Lägg märke till att jag inte skrev "testat", eftersom det antyder att man bara gör något under en period och sedan slutar. 5/3/1 tycks vara ett sånt program som bara blir bättre ju längre man håller på med det.
Älskar dagens babe och dagens bild, fortsätt med det!
Har hört mycket bra om det också. Känns skönt att följa ett specifikt schema och inte snickra på det själv. La upp allt i ett excel där jag kan följa allt med kurvor osv. Följa styrkan hur den (förhoppningsvis) går uppåt. Lite snabbt att säga att man fått blodad tand efter enbart 2 pass, men det känns perfekt för mig hittills iallafall.
Ett litet sätt att piffa upp journalen lite. Så att man får något för att gå in och läsa liksom. Lite ge och ta situation. Jag får inte läsare på grund av min styrka. Eller på grund av min fysik. Jag är ju inte heller tjej så folk försöker ju inte ragga på mig. Så jag mutar folk med bilder och snygga tjejer istället .
Har hört mycket bra om det också. Känns skönt att följa ett specifikt schema och inte snickra på det själv. La upp allt i ett excel där jag kan följa allt med kurvor osv. Följa styrkan hur den (förhoppningsvis) går uppåt. Lite snabbt att säga att man fått blodad tand efter enbart 2 pass, men det känns perfekt för mig hittills iallafall.
Ett litet sätt att piffa upp journalen lite. Så att man får något för att gå in och läsa liksom. Lite ge och ta situation. Jag får inte läsare på grund av min styrka. Eller på grund av min fysik. Jag är ju inte heller tjej så folk försöker ju inte ragga på mig. Så jag mutar folk med bilder och snygga tjejer istället .
Inte direkt . Men folk kommer, så länge man uppdaterar regelbundet så
Glad du hittade hit . Välkommen. Kommer uppdatera mer regelbundet.
Kommentar
Jag tappade mina badbyxor. Inte tappade i bassängen, men har tappat bort dem. Kan inte hitta dem. Vilket är bra, de hade blivit alldeles för stora ändå. Fick slänga på mig ett par MMA-shorts istället. Det blev lite tyngre att simma, men ändock ett bra pass. Körde på ganska hårt. Non-stop simning. Fick sitta och återhämta mig i 10 minuter innan jag begav mig till bastun.
Dagens Babe
Dagens Bild
Dagens låt
Kommentar
Kände mig förvånansvärt stark så tidigt på morgonen. Hade bra energi. Kändes lite konstigt att köra en annan sort av bänkstil med tanke på att jag är van vid att ligga plant på bänken. Det lär väl ta sin tid att lära sig att lyfta ordentligt, men tror att detta kommer bara föra med sig mer positivt än negativt. Hantelpressen var jättelol.
Dagens babe
Dagens bild
Dagens låt
Bra morgonbänk! Jag tycker det är hur skönt som helst att träna på morgonen, förutsatt att man lyckats vakna till ordentligt. Friar upp hela dagen till annat. Typ som att titta på dagens babe-bilden.
Bra morgonbänk! Jag tycker det är hur skönt som helst att träna på morgonen, förutsatt att man lyckats vakna till ordentligt. Friar upp hela dagen till annat. Typ som att titta på dagens babe-bilden.
Tackar. Kunde nog klämt ut 2 reps till. Fast vågade inte utan spotter så fick stanna på 7
Haha. Försöker iallafall hålla hög kvalité på babesen .
Ska fortsätta med morgonträning. Sjukt härligt.