2003-12-07, 11:32
|
|
DC disciple
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Originally posted by Spec^
kanon ökning, fortsätt med vad du gör
Lite mer traps kanske skulle va på sin plats!
|
Jo, du har rätt.
Jag jobbar stenhårt på trapsen, men dom växer långsamt!
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
|
|
|
2003-12-07, 11:32
|
|
DC disciple
|
Citat:
Originally posted by nordlander
Jag som läser Foto C måste tyvärr säga att jag kommer att måsta ta livet av dig för dom kassa bilderna....man ser ju inte ett skit !
|
Jo, dom blev mörka, och ja, jag ska ta nya.
Men tills dess är dom bättre än ingenting alls
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
|
|
|
2003-12-07, 12:22
|
|
Johnny Bravo fan
|
Citat:
Originally posted by Medusa
Men tills dess är dom bättre än ingenting alls
|
mjaa...om det tviste de lärde :P
|
2003-12-14, 18:37
|
|
Discobuilding 4-ever!
Reg.datum: Aug 2003
|
Ser ut som att du har en RIKTIGT bra mage på nårra bilder? Du har ingen "mag-bild" på bara den?
I övrigt -> snygga ökningar mannen! Keep up the good work and
|
|
|
2003-12-14, 22:51
|
|
DC disciple
|
Min mage är ok, men inte något jag är nöjd med
Jag är ganska tjock nu, och de bilderna jag postade är ganska mörka så skuggorna faller ju djupare.
Skall posta ny ikväll eller nu de närmaste dagarna, förhoppningsvis ser man konturerna bättre där.
Jag är nöjd med ökningarna hittills, men det kommer mera
Tack för kommentarerna, jag  på!
|
|
|
2003-12-15, 02:05
|
|
Jensefisken
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Originally posted by Medusa
Alex85: Det är inte för inte som okända grabbar i plugget tisslar och tasslar "The fridge!" och "skåpet" när man har gått förbi dom Jag känner dom inte ens, och jag måste erkänna att det känns ibland när en massa andra idioter kommer med såna kommentarer, bara avundsjuka?
|
Har haft samma problem, när jag va stor, eller större.
Det är jävligt störigt efter ett tag må jag säga.
Om du tycker det går för långt kan du
1, säga till dem snällt att de ska sluta.
2, be dem suga din slang
3, slå dem på käften.
Välj det som passar dig bäst
|
|
|
2003-12-15, 16:56
|
|
DC disciple
|
Citat:
Originally posted by Jense
Har haft samma problem, när jag va stor, eller större.
Det är jävligt störigt efter ett tag må jag säga.
Om du tycker det går för långt kan du
1, säga till dem snällt att de ska sluta.
2, be dem suga din slang
3, slå dem på käften.
Välj det som passar dig bäst
|
Ska följa dina råd i den ordning de följer
Då ska jag först  med dom, sen om dom inte bryr sig så  och om inte det hjälper så blir det  för att få dom att  inför hela skolan
|
|
|
2003-12-15, 17:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
Originally posted by Castro
Mycket bra ökningar Medusa.
Visst var det du som hade varit ganska tjock tidigare och gått ner en massa kilon först? Verkar som att man har stor nytta av det faktiskt.
Försöker inte på något sätt nedvärdera dina framsteg utan undrade bara lite över det här "fet-till-vältränad"-fenomenet. Kanske är det så att man lär sig så mycket (både psykiskt och fysiskt) av att först göra dessa stora framsteg på fettfronten att man senare får enklare att lägga på sig bra med muskler av de tre anledningarna att man får en gynnsam insulinkänslighet, starkare disciplin och verkligen förstår betydelsen av kosten.
Vad vet jag?
|
det är generna tror jag har man lätt för att bli fet, så ökar man ofta lätt i muskler....jag är tvärt om min kropp har alltid varit smal
|
|
|
2003-12-15, 17:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2003
|
öva in dubbelbiceps bakifrån, den är riktigt dålig
|
|
|
2003-12-15, 21:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2003
|
Inte lätt när man går på Västerhöjd
|
|
|
2003-12-15, 22:07
|
|
DC disciple
|
Citat:
Originally posted by oath5
Inte lätt när man går på Västerhöjd
|
Nej, det är inte lätt, smygbögar i varje hörn
Vem är du förresten och hur känner du igen mig?
|
|
|
2003-12-15, 22:21
|
|
Registered User
|
Västerhöjd är väl en trevlig skola! Hade en helt underbar tid där men insåg det inte förrän efter studenten. Ni verkar vara en del därifrån, ser er säkert på gymet imellanåt..
|
|
|
2003-12-15, 22:30
|
|
DC disciple
|
Andreaz: Jag tränar inte på gym, så mig har du nog aldrig sett där
Så du gick på Västerhöjd alltså, hm, jo det är en ganska ok skola.
Vilket gym går du på, jag funderar på att börja ev. någon gång eftet nyår.
Kul med fler personer ifrån Skövde på Kolozzeum
|
|
|
2003-12-15, 22:34
|
|
Registered User
|
Jag tränar på pulse. Har tränat på i princip alla gym i Skövde, bara nautilus jag fann vara värdelöst .. Har mina funderingar på att byta till IP, då min ekonomi som student är bättre anpassad för det..
|
|
|
2003-12-15, 23:01
|
|
DC disciple
|
Citat:
Originally posted by andreaz
Jag tränar på pulse. Har tränat på i princip alla gym i Skövde, bara nautilus jag fann vara värdelöst .. Har mina funderingar på att byta till IP, då min ekonomi som student är bättre anpassad för det..
|
Jag har också funnit att IP verkar vara ett bra val, så är det någonstans jag börjar så blir det där.
Vi kanske ses då, lycka till!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:52.
|

|