Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-10-13, 17:55   #16
Cilia
Kolos egen surtant

Cilias avatar

Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Citat:
Ursprungligen postat av Henke Visa inlägg
Jahopp, där ser man, jag som skaffade det dära inresevisat idag på det passnummer som det är på nuvarande passet. Jaja, jag som tänkte ta med mig en del kubanska cigarrer, kanske bäst att lämna dessa hemma om de stoppar en.
Det där kommer säkert gå bra.

Sist hade jag inte skrivit ut mina biljettuppgifter och helt plötsligt frågade dom efter dom. Jag hade antecknat allt i min telefon och dator behöver inte papper så då blev hon sur.

Hon frågade en del frågor flera gånger med ngt mellanrum. Antagligen för att kolla mina svar. Mitt yrke fick jag upprepa 3 gånger. Dom har inte gått någon charmkurs iaf. Det kan ingen anklaga dom för
Gammal 2010-10-13, 18:12   #17
redbrigade
Registered User

redbrigades avatar

Reg.datum: Apr 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Kek Visa inlägg
Tror det är ganska överdrivet. Bara för att man hört om enstaka fall om folk som fått klä av sig nakna och bli kroppsvisiterade så betyer inte det att de gör det för minsta lilla. Skulle tippa på att du får ett par extra frågor som max när de tar dina fingeravtryck på flygplatsen. Se till att kunna svara på deras frågor om vad du ska göra i USA, vart du ska bo, hur länge du ska vara där, vad du gjort i iran om de nu skulle fråga det osv osv så äre lunch.
När min kompis(kurd) flög med sitt fotbollslag till USA för några år sedan fick han och dom andra svartskallarna gå åt sidan, så det kan nog påverka om man har varit i eller kommer ifrån ett "problemland".
redbrigade är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 18:33   #18
JJ
Värmdökungen

JJs avatar

Reg.datum: Aug 2001
Jag har aldrig haft tillstymmelse till problem, varken med eller utan iranska stämplar.

Tung pung ger starka ben...
JJ är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:14.