Var som sagt inte tänkt att det skulle bli någon träning idag, men när nya handtaget kom så var man ju tvungen att testa så det fick bli ett snabbt biceps / underarms / grepp pass. Grymt roligt var det iallafall, så det kommer bli ett återkommande inslag i träningen
50 mm handtaget gav en ruggig mersmak, så nu blev det en beställning på 1 st Roling Thunder samt 1st Trikå från Metal, Så nu är det bara att vänta in post gubben
Helt rätt att börja med SL. Roligt med en till lyftare från Gällivare Fick du några bra bilder från norrlands? Kommer gärna förbi och tränar när jag är i gve om jag får.
Helt rätt att börja med SL. Roligt med en till lyftare från Gällivare Fick du några bra bilder från norrlands? Kommer gärna förbi och tränar när jag är i gve om jag får.
Det tycker jag absolut du ska göra, bara hojta till när du är i stan.
Ska fixa till bilderna så kan jag skicka över dem sen...
Lite snabb vad & grepp träning idag, Imorgon blir det att fara upp till Malmbergets IF och köra böj & bänk.
Ska bli kul å kolla stämningen där bland de gamla Tyngd lyftarna.
Var uppe på Malmbergets IF och körde, Mikael total sågade min bänk teknik på nästan alla punkter. Vilket kändes jäkligt skönt faktiskt.
Det vore trist att ta hjälp av någon som kan och de skulle sagt att allt är perfekt, nu har man ju en hel del att jobba med som förhoppningsvis kan ge lite resultat viktmässigt i slutändan.