Insåg just innebörden av special peoples club, inte precis det jag tänkte på i början
Men med tanke på att passet började med Norrländsk Sumobrottning med Jocke kan jag inte annat än hålla med
Brottning?!? Det missade jag. Har brottats vid ett par tillfällen där, men det gör jag inte om, det finns en profil där nere som har varit brottare och han tar ner mig lika snabbt som jag hinner blinka. Svisch-BOM säger det bara så ligger man där och flinar på golvet
Jag trodde ni dansade.
Det kan vi mycket väl har gjort, svårt att säga då skillnaderna är hårfina.
Söt sametjej at 0:35 i klippet förresten.
Alltså det ska folk veta, styrketräning är inget lekstuga. Det krävs mycket kunskap innan man sätter sin fot på ett gym, annars är det bye bye efter någon månad...
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson81
jag skulle kunna dra min pung genom 10 míl av krossat glas bara för att höra kwon fjärta genom en walkie talkie. så sexig är han
Compassionate. Tough. Curious. These are all the words LAK know. And they live them - ever day.
Edit: Vi är Ralph Wiggum.
Alltså det ska folk veta, styrketräning är inget lekstuga. Det krävs mycket kunskap innan man sätter sin fot på ett gym, annars är det bye bye efter någon månad...
Citat:
jag skulle kunna dra min pung genom 10 míl av krossat glas bara för att höra kwon fjärta genom en walkie talkie. så sexig är han
Kanonfina pressar idag och mycket riktigt så kommer vi kunna sikta rejält högre nästa rotation efter serie 1:an. Du skall dock ha i åtanke att dessa pass är tänkt som medeltunga, med hänseende på ordinära bänkar, och svintunga, med hänseende på smalbänkarna. Hursomhelst så har din teknik förbättrats ofantligt mycket bara de sista 2-3 passen och får du några månader på dig med rejäl grundträning kommer det bli riktigt bra.
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Kanonfina pressar idag och mycket riktigt så kommer vi kunna sikta rejält högre nästa rotation efter serie 1:an. Du skall dock ha i åtanke att dessa pass är tänkt som medeltunga, med hänseende på ordinära bänkar, och svintunga, med hänseende på smalbänkarna. Hursomhelst så har din teknik förbättrats ofantligt mycket bara de sista 2-3 passen och får du några månader på dig med rejäl grundträning kommer det bli riktigt bra.
Ja det är sant. Glömmer lite bort att det inte ska vara dötstungt men jag tror att jag hade kunnat prestera lika bra på 77,5 ikväll. Var en jävla fart på dom fyra först repsen. Känns att tekniken går framåt också, att den slipas mer och mer för varje pass och det är ljuvligt.
När är nästa tävling efter Serie 1an?
Citat:
KOETT FYFAN! Jag har helt missat att du flyttat din journal. Kanske inte så konstigt då jag knappt haft tid att bekantat mg med kollo.
Jävligt kul att du satsar på SL iaf! LYCKA TILL!!
__________________ 1:a Athletic Fitness Decembercupen 2010 Damer -165 cm
1:a J-SM i Styrkelyft 2011 + SV-rekord i marklyft -63 kg
3:a Klassiskt och Senior SM styrkelyft 2012 + 2 st SV-rekord i marklyft -63 kg
KOETT FYFAN! Jag har helt missat att du flyttat din journal. Kanske inte så konstigt då jag knappt haft tid att bekantat mg med kollo.
Jävligt kul att du satsar på SL iaf! LYCKA TILL!!
TACK EMELIE! Jo det var dags att dra sig från Discofältet, kanske skulle ha uppdaterat min gamla med länk till nya. Hur går det nere i Skåneland då? Lär du Snapphanarna hur man ska lyfta?
Citat:
TACK EMELIE! Jo det var dags att dra sig från Discofältet, kanske skulle ha uppdaterat min gamla med länk till nya. Hur går det nere i Skåneland då? Lär du Snapphanarna hur man ska lyfta?
Jaa det skulle du ha gjort. :P
Det går skit bra här nere, har dock bara varit i lund och tränat en gång. Hafty så mycket för mig på skolan. Men det var askul iaf.
__________________ 1:a Athletic Fitness Decembercupen 2010 Damer -165 cm
1:a J-SM i Styrkelyft 2011 + SV-rekord i marklyft -63 kg
3:a Klassiskt och Senior SM styrkelyft 2012 + 2 st SV-rekord i marklyft -63 kg
Jaa det skulle du ha gjort. :P
Det går skit bra här nere, har dock bara varit i lund och tränat en gång. Hafty så mycket för mig på skolan. Men det var askul iaf.
Vad kul att du trivs där nere. Hoppas du ökar lika groteskt som du gjorde uppe i Pite men jag tror det har nåt att göra med luften och vattnet här i go' jävla kallnorrland
Citat: