Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Matlagning & Recept

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-11-21, 14:57   #16
Kinsei
Registered User

Reg.datum: Feb 2008
Med "nyttigt" menade jag inte för min muskelutveckling eller definition, utan mer rent hälsomässigt. Ronnie Coleman är ju knappast någon förebild på det området! (OBS! Inte riktat mot honom personligen, mer det att kroppsbygge på den nivån - med eller utan preparat - inte faller inom ramarna för det direkt hälsosamma)
Kinsei är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-23, 01:54   #17
Cohen
Registered User

Cohens avatar

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Kinsei Visa inlägg
Jag försöker normalt sett undvika onödiga tillsatser i mat. Men förra helgen skulle jag fixa lyxiga hemgjorda hamburgare. Jag köpte då lite sån där barbecue-sås med röksmak som jag blandade ner i färsen. Måste erkänna att det gav en perfekt, kolgrillad smak. Vet inte om det kan anses nyttigt, men någon gång ibland är det knappast någon fara.
Knappast så att en skvätt barbecuesås gör en annars nyttig måltid onyttig. Oavsett vad den innehåller.

Ät du din barbecuesås med gott samvete och njut av dina burgare.
Cohen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-23, 22:53   #18
MyungChul
Registered User

MyungChuls avatar

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Kinsei Visa inlägg
Jag försöker normalt sett undvika onödiga tillsatser i mat. Men förra helgen skulle jag fixa lyxiga hemgjorda hamburgare. Jag köpte då lite sån där barbecue-sås med röksmak som jag blandade ner i färsen. Måste erkänna att det gav en perfekt, kolgrillad smak. Vet inte om det kan anses nyttigt, men någon gång ibland är det knappast någon fara.
Om du inte vill äta tillsatser så bör du undvika färdiga såser, färdiga allting egentligen.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:56.