Ser ju hårdrock ut i varje fall. Är de något att ha då?
Just det här exemplaret har nog ett större affektionsvärde än något annat, Om man inte samlar på rost och krokig plåt då är den nog väldigt attraktiv även för andra än mig
En standard Duster 340 från 1970((73 orna hade lite mindre effekt från fabrik ) gick 0-100 på cirka 6sekunder trots väldigt smala däck tack vare en kortslagig V8 på 5.6 liter som uppgavs till 275 hästar vid 5000rpm och 460Nm vid 3200varv så är de ganska pigga bilar i normal trafik,ligger helt ok på vägen och har helt ok bromsar.
Långt ifrån en modern prestandabil med massa lullull men är riktigt kul att åka runt i något spartanskt och enkelt och har ju en ball design
On.another note så måste jag säga att även om jag är.nationalismens största fiende och har haft mitt livs mest äcenyyrsfyllda tre veckor det senaste så är känslan just nu vid landning Sverige, Sverige, Fosterland. Klättring och boende i atlasbergens lerhyddebyar kan dra åt helvete, monoprix is the shit!!!!!
On.another note så måste jag säga att även om jag är.nationalismens största fiende och har haft mitt livs mest äcenyyrsfyllda tre veckor det senaste så är känslan just nu vid landning Sverige, Sverige, Fosterland. Klättring och boende i atlasbergens lerhyddebyar kan dra åt helvete, monoprix is the shit!!!!!
Det vore ju något!
Haha jo. Jag har också insett det när jag har bott i inte-Sverige, att Sverige är fan inte så jävla dåligt ändå
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Det blev knaprigt i kanterna i alla fall
Då var säkert kanterna goda iallafall! \o/
Du kommer sakna det gamla Sverige...