Nä men grattis! Du har ökat som fan alltså, och kul att se att det fortsätter!
Tackar, får se hur det går när jag kommer hem, även om jag löst ena skillnaden hemma så har det varit lättare den här veckan igen. Postat via en mobil enhet
dagens eftersnack Kändes inte som om det skulle gå så bra precis innan passet, men rörligheten var bra från början. Träffade Ceejay, trevligt att se tyngdlyftning.
Osäkert om det skulle bli en bra dag men så släppte det och 2*140 var inte tokmax. Några med stopp, tyngt som satan.
Efter maxningen så tog jag det lugnt med pushpressarna, var stel och öm i nacken från igår. Pebet kom tack vare att Ceejay tyckte att jag skulle ta i mer med benen.
dagens eftersnack
Så var det dags för träning hemma där allt är tyngre =/
Frontböjen var för tung för att våga chansa på en dubbel i sista setet. Tyngre att hålla upp kroppen men tappade aldrig formen. Avslutade där för att smaka tyngre i mark.
Tog nu oskulden på nya mattorna från Coop forum, dämpade ordentligt och det enda som lät var vikternas klonkande mot varandra. En trea på 177,5 och det utan problem. Dom två första med bra fart och tredje något segare, mest pga slarv.
dagens eftersnack
Lol,känns fel att så lätt och liten mängd rörelse ens påverkar hjärtat. Men nu blir det iaf lätt träning tills kroppen vant sig med dödsträningen.
Frontböjen här hemma... 2*135 var mycket jobbig att hålla upp ryggen på. Back off-seten var inte så skoj dom heller, i Uppsala gör jag dessa med stopp lättare än vanliga hemma.
Sen en kombination, stöt följt av pushpress, lätt.
Tänkte redan innan att jag skulle ge mig på nån form av pebeförsök i marken, men 2*177,5 var tyngre än sist och jag fick nöja mig med årsbästa =/ Första försöket på 202,5 kom 15-20 centimeter sen tyckte jag att ryggen inte hängde med. Skulle ha fullföljt tycker jag efter att ha sett klippet.