2012-12-27, 19:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2007
|
Föreslå att ni tar en öl efter bion och snacka lite skit. Bio är verkligen den feges date, varför vill man ens gå på en date där man inte pratar? Känns meningslöst.
|
|
|
2012-12-27, 19:54
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fuark
Hur avslutar man då? Om jag inte planerat att ligga, kram är väl lämpligast?
|
Jag tänkte föreslå i ansiktet, men öl/drink/glas vin är ett ganska lätt kort att dra.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
|
|
|
2012-12-27, 19:55
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Skippa bion Fuark, dit kan ni gå när ni blivit lite varma i kläderna. Bara umgås, snacka, lär känna osv. Lite naturliga lugna saker sådär.
Beror förstås på om det enda målet är att få ta ett varv eller några i hönan, eller om du tänkt dig något seriöst?
|
2012-12-27, 19:57
|
|
Star Wars
Reg.datum: Sep 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Amfksp
Föreslå att ni tar en öl efter bion och snacka lite skit. Bio är verkligen den feges date, varför vill man ens gå på en date där man inte pratar? Känns meningslöst.
|
ingen aning  hon har nog nåt i kikaren för hon är väldigt slug! raggade upp mig stilrent. Men ska behålla öltipset iaf, det är en bra idé,
|
|
|
2012-12-27, 19:59
|
|
Star Wars
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Jag tänkte föreslå i ansiktet, men öl/drink/glas vin är ett ganska lätt kort att dra.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
|
hahahahhaha  njaa
Citat:
Ursprungligen postat av Onigiri
Skippa bion Fuark, dit kan ni gå när ni blivit lite varma i kläderna. Bara umgås, snacka, lär känna osv. Lite naturliga lugna saker sådär.
Beror förstås på om det enda målet är att få ta ett varv eller några i hönan, eller om du tänkt dig något seriöst?
|
det är hon som drar i spakarna. jag har faktiskt inte planerat nånting  men det lutar väl mer åt seriöst hållet än åt det andra iaf, om jag söker nåt dvs
|
|
|
2012-12-28, 06:25
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Mat innan bio, fika efter. Så man hinner prata av sig lite, och efteråt kan man diskutera filmen. Alltid bra.
|
|
2012-12-28, 08:34
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fuark
Hur avslutar man då? Om jag inte planerat att ligga, kram är väl lämpligast?
|
Varför inte ligga?
Du bör i varje fall avsluta med en kyss. Annat vore mesigt.
Snacka, skämta, retas; ha roligt och se till att röra henne mycket. Rör vid axeln, händerna, armbågen, knät, svanken, nacken... eskalera lugnt bara och gör det naturligt.
Sen kysser du henne bara. Under dejten eller på slutet. När du vill, hur du vill. Inga konstigheter.
|
|
|
2012-12-28, 18:33
|
|
Star Wars
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Mat innan bio, fika efter. Så man hinner prata av sig lite, och efteråt kan man diskutera filmen. Alltid bra.
|
mat innan blir svårt, men efter går väl an
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Varför inte ligga?
Du bör i varje fall avsluta med en kyss. Annat vore mesigt.
Snacka, skämta, retas; ha roligt och se till att röra henne mycket. Rör vid axeln, händerna, armbågen, knät, svanken, nacken... eskalera lugnt bara och gör det naturligt.
Sen kysser du henne bara. Under dejten eller på slutet. När du vill, hur du vill. Inga konstigheter.
|
planerar inte på att ligga iaf. känns tungt att avsluta med en kyss, vi har aldrig träffats förut, det låter lite väl hardcore. Är det inte en oskriven regel att vänta till 3:e dejten?
|
|
|
2012-12-28, 18:41
|
|
Kämpa! Kämpa! Kämpa!
Reg.datum: Aug 2001
|
om du inte lyckas kyssa henne under kvällen: avsluta precis innan ni skiljs med att knyta händerna intill kroppen, gör dig stiff och stark, släpp henne inte ur ögonen med en intensiv blick. säg sen hårt och snabbt: "jag lovade mig själv att kyssas på den här daten" och så går du in för the kill, no matter vad som händer. tjejer älskar män som är bestämda.
funkar alltid.
trollhumör
|
2012-12-28, 18:48
|
|
Star Wars
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fredszky
om du inte lyckas kyssa henne under kvällen: avsluta precis innan ni skiljs med att knyta händerna intill kroppen, gör dig stiff och stark, släpp henne inte ur ögonen med en intensiv blick. säg sen hårt och snabbt: "jag lovade mig själv att kyssas på den här daten" och så går du in för the kill, no matter vad som händer. tjejer älskar män som är bestämda.
funkar alltid.
trollhumör
|
det låter mäktigt i teorin, värsta rambo
trollhumör?
Senast redigerad av Fuark den 2012-12-28 klockan 18:49.
|
|
|
2012-12-28, 18:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
ett tips grabben..
OM allt känns bra emellan er, ge henne en kram. Du lär ju märka om hon e villig. Va inte för "på" för snabbt med pussar osv... Av egen känsla, hatar jag killar som e för snabba med pussar å sånt. Det känns, bäst om tjejen tar det steget (vi e ju trots allt rätt... utnyttjade? i dagens samhälle) Men detta om förhållandet ska vara sriöst.
DM guld Diskuskastning 2005 * 5a av 25st 2005 Världsungdomsspelen F15 Diskus * DM guld Diskuskastning 2006 * DM guld Tyngdlyftning 2007 * U-SM guld Styrkelyft 2008 Kiruna * U-NM guld styrkelyft 2008 Norge
Sen försvann hon...
|
|
|
2012-12-28, 19:10
|
|
Star Wars
|
Citat:
Ursprungligen postat av 1684_
ett tips grabben..
OM allt känns bra emellan er, ge henne en kram. Du lär ju märka om hon e villig. Va inte för "på" för snabbt med pussar osv... Av egen känsla, hatar jag killar som e för snabba med pussar å sånt. Det känns, bäst om tjejen tar det steget (vi e ju trots allt rätt... utnyttjade? i dagens samhälle) Men detta om förhållandet ska vara sriöst.
|
grabben... som ett slag rakt i testiklarna
f.ö hade jag inte tänkt att göra någonting utöver en kram, om det inte hade varit optimalt för stunden
|
|
|
2012-12-28, 19:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
sorry mannen  Nä men ta de där med grabben som skämt 
du verkar ha koll iaf på läget så ta de som de kommer bara
DM guld Diskuskastning 2005 * 5a av 25st 2005 Världsungdomsspelen F15 Diskus * DM guld Diskuskastning 2006 * DM guld Tyngdlyftning 2007 * U-SM guld Styrkelyft 2008 Kiruna * U-NM guld styrkelyft 2008 Norge
Sen försvann hon...
|
|
|
2012-12-28, 19:29
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av 1684_
ett tips grabben..
|
Worst advice ever. Det är nästan garanterat att misslyckas. Speciellt när du ger rådet till en uppenbart snäll kille som är rädd och osäker på hur han ska ta för sig.
Jag skulle kunna lägga in brasklappar om att det är bra om han lyckas bygga rapport och gör allt kalibrerat, så han inte blir creepy guy eller awkward penguin. Vad som behövs är dock att ta risker, chansa och kunna rycka på axlarna om det skiter sig(oftast för stunden).
Japp, risken finns att det blir konstigt, obekvämt och att hon inte alls uppskattar det. Om han har lite sociala färdigheter och kan ta ett eventuellt misslyckande med gott självförtroende är inte den risken särskilt stor.
Risken att misslyckas om han väntar på att tjejen ska ta för sig är ungefär 99%.
Det betyder inte att man måste kyssas på första dejten. Förr eller senare måste han dock ta det steget. Om han fortfarande är attraherad av henne, varför inte göra det direkt?
Rådet att vara passiv får killar höra redan från början av tonåren. Därför finns det jäkligt många bra killar som fortfarande är oskulder vid 25 - de vill behandla tjejerna på rätt sätt. Istället får skitungarna ligga.
|
|
|
2012-12-28, 19:35
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Rådet att vara passiv får killar höra redan från början av tonåren. Därför finns det jäkligt många bra killar som fortfarande är oskulder vid 25 - de vill behandla tjejerna på rätt sätt. Istället får skitungarna ligga.
|
Tjejer kan inte relatera till det eftersom det alltid finns någon kille som är intresserad.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:24.
|

|