Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-03-12, 23:34   #27316
G_lund
En påse med mos.

G_lunds avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
hur använder jag drop box som image host?
Lägg filer du vill kunna dela med andra i "public"-mappen..

När den ligger där är det bara att högerklicka på den och välja "kopiera offentlig länk"
G_lund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-03-13, 13:48   #27317
StarkaUlf
Längtar till jul.

StarkaUlfs avatar

Reg.datum: Nov 2008
Tror ni att man kan äta en högrevsfärs som frystes in i slutet av Augusti 2015?

Ganska precis 7 månader sen.

Senast redigerad av StarkaUlf den 2016-03-13 klockan 13:49.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-03-13, 14:37   #27318
anvihl
Registered User

anvihls avatar

Reg.datum: Apr 2012
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Tror ni att man kan äta en högrevsfärs som frystes in i slutet av Augusti 2015?

Ganska precis 7 månader sen.
Enligt svenskt kött:

Citat:
Griskött: feta delar: 3 månader, magra delar: 6 månader
Nötkött: 8-12 månader
Lammkött: 6-12 månader beroende på fetthalt
Innanmat: 3 månader
Charkuterier: 1-2 månader
http://www.svensktkott.se/om-kott/ko.../forvara-kott/
Gammal 2016-03-13, 14:42   #27319
anvihl
Registered User

anvihls avatar

Reg.datum: Apr 2012
Hur ska man göra om man vill bli bättre på bowling på egen hand utan att gå med i en bowlingförening eller dö fattigdöden? Många ställen får man inte boka en bana själv och på dom ställena man får det kostar det 400kr för 55min =(.

Vi pratar om 3-4 tillfällen i veckan 1-3h per gång som minimum.
Gammal 2016-03-14, 18:31   #27320
StarkaUlf
Längtar till jul.

StarkaUlfs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Hur ska man göra om man vill bli bättre på bowling på egen hand utan att gå med i en bowlingförening eller dö fattigdöden? Många ställen får man inte boka en bana själv och på dom ställena man får det kostar det 400kr för 55min =(.

Nintendo Wii.

Är Norwegians "Premium" (I Premium Cabin, men inte "PremiumFlex") likadant som övriga bolags Businessclass?
Gammal 2016-03-14, 18:33   #27321
4623
Getar

4623s avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Nintendo Wii.

Är Norwegians "Premium" (I Premium Cabin, men inte "PremiumFlex") likadant som övriga bolags Businessclass?
Inte åkt, men sett kabinen. Skulle inte säga att det är Business Class. Inte värt pengarna.
4623 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 18:52   #27322
mela
#curl4lajf

melas avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg

Min bowling blev bättre när jag började tävla i varpa. Du får skaffa en sån
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Jag älskar henne, så jag vinner
mela är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 18:55   #27323
StarkaUlf
Längtar till jul.

StarkaUlfs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av 4623 Visa inlägg
Inte åkt, men sett kabinen. Skulle inte säga att det är Business Class. Inte värt pengarna.
Okej. Men som jag har förstått det så sitter man bara två personer per rad, med mer utrymme iaf? Plus lite bättre service iaf. Plus lounge med gratis dryck/mat om det är ett långt stopp på t.ex Arlanda som det kan bli för mig.

Någon som faktiskt har åkt det?

Ibland skiljer det ju bara ca 1000-1500 kr och funderar då på om det är värt det (Nu tänker jag på resor som är 8-12 timmar långa)
Gammal 2016-03-14, 19:13   #27324
4623
Getar

4623s avatar

Citat:
Okej. Men som jag har förstått det så sitter man bara två personer per rad, med mer utrymme iaf? Plus lite bättre service iaf. Plus lounge med gratis dryck/mat om det är ett långt stopp på t.ex Arlanda som det kan bli för mig.

Någon som faktiskt har åkt det?

Ibland skiljer det ju bara ca 1000-1500 kr och funderar då på om det är värt det (Nu tänker jag på resor som är 8-12 timmar långa)
Det är 2+3+2 istället för 3+3+3. Du kan inte ens ligga i stolarna. Men 1500 skulle jag kunna tänka mig att betala. Men personligen hade jag siktat in mig på ett annat flygbolag.

För att jag ska flyga Norwegian ska det vara typ halva priset jämfört med andra icke lågprisbolag.
Gammal 2016-03-14, 19:51   #27325
StarkaUlf
Längtar till jul.

StarkaUlfs avatar

Citat:
Det är 2+3+2 istället för 3+3+3. Du kan inte ens ligga i stolarna. Men 1500 skulle jag kunna tänka mig att betala. Men personligen hade jag siktat in mig på ett annat flygbolag.

För att jag ska flyga Norwegian ska det vara typ halva priset jämfört med andra icke lågprisbolag.
Äsch, ligga i stolarna är inget krav för mig. Jag kan ändå aldrig sova på flygplan. Men lite mer utrymme och bättre service är guld värt. Speciellt om man då sitter 2 på varje rad.

Har åkt business med Swiss Air och Lufthansa, då var det tre stolar per rad men den mittersta stolen var alltid ledig. Sjukt skönt och grym service på Swiss Air.

Ibland så är ju Norwegians Premium exakt samma pris som t.ex SAS ekonomi.

Har åkt med Norwegian senaste 4-5 gångerna och måste säga att jag föredrar dom över SAS varje dag. Fräschare plan åtminstone.
Gammal 2016-03-14, 20:01   #27326
4623
Getar

4623s avatar

Citat:
Äsch, ligga i stolarna är inget krav för mig. Jag kan ändå aldrig sova på flygplan. Men lite mer utrymme och bättre service är guld värt. Speciellt om man då sitter 2 på varje rad.

Har åkt business med Swiss Air och Lufthansa, då var det tre stolar per rad men den mittersta stolen var alltid ledig. Sjukt skönt och grym service på Swiss Air.

Ibland så är ju Norwegians Premium exakt samma pris som t.ex SAS ekonomi.

Har åkt med Norwegian senaste 4-5 gångerna och måste säga att jag föredrar dom över SAS varje dag. Fräschare plan åtminstone.
SAS A330/340 med nya kabinen? Tycker Norwegians 787 var ganska ofräsch. Inte så konstigt egentligen när folk tar med sig kylbags med mat och skräpar ner utav helvete. Dessutom personal som knappt kan engelska.
Gammal 2016-03-14, 20:16   #27327
StarkaUlf
Längtar till jul.

StarkaUlfs avatar

Citat:
SAS A330/340 med nya kabinen? Tycker Norwegians 787 var ganska ofräsch. Inte så konstigt egentligen när folk tar med sig kylbags med mat och skräpar ner utav helvete. Dessutom personal som knappt kan engelska.
Jag upplevde inte alls Boeing 787 som ofräscht.

Har inte åkt med dom nya från SAS, men dom verkar ju vara riktigt fina om man kollar på deras youtube-video. Speciellt business verkar vara betydligt finare än Norwegians motsvarighet. Tycker däremot att Norwegians ekonomi i 787 och SAS A330 ser ganska lika ut. Men då kan jag alltså få Norwegians "Premium" för samma pris som SAS Ekonomi. Då väljer jag nog ändå Norwegians erbjudande, då jag inte har upplevt något dåligt med dom än.
Gammal 2016-03-14, 20:24   #27328
Huungg
Registered User

Huunggs avatar

Reg.datum: Jan 2014
Ska köpa en pubistrimmer/rakare imorgon. Ska man använda rakgel/lödder?
Huungg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 20:44   #27329
Donner
In Sweden we call it a kick

Donners avatar

Reg.datum: Aug 2006
Sitter och kollar på lyxfällan och där har dom alltid ett företag som kommer hem och köper all skit de behöver bli av med. Vad kallas sådana företag och existerar det något liknande i Malmö? Har en hel vind jag behöver rensa men orkar inte åka till tippen.
Donner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 20:57   #27330
Wzup2u
Scarpa the chef

Wzup2us avatar

Reg.datum: Aug 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Donner Visa inlägg
Sitter och kollar på lyxfällan och där har dom alltid ett företag som kommer hem och köper all skit de behöver bli av med. Vad kallas sådana företag och existerar det något liknande i Malmö? Har en hel vind jag behöver rensa men orkar inte åka till tippen.
menar du inkassoföretag?
Wzup2u är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:45.