2016-03-11, 20:00
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2012
|
Knäcker / tränar - typ?
|
|
|
2016-03-11, 20:05
|
|
|
Dat dere snitch
Reg.datum: Jul 2008
|
Ibland har kyckling en konstig smak. Smakar verkligen illa. Har märkt att det ofta är i kycklingen som thaiställen serverar. Känner någon igen sig? Vad är det för något?
|
|
|
2016-03-11, 20:06
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sherman
Ibland har kyckling en konstig smak. Smakar verkligen illa. Har märkt att det ofta är i kycklingen som thaiställen serverar. Känner någon igen sig? Vad är det för något?
|
Jag tycker det är när man har tillagat den, sen fryst ner den och sen tinat upp den.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2016-03-12, 15:02
|
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Hur funkar det med ångerrätten via distansköpslagen?
Har jag rätt att packa upp en vara, skruva ihop och titta på den, men sedan ångra mig och skicka tillbaka? Eller måste den vara helt ouppackad för att lagen ska gälla?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2016-03-12, 15:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Hur funkar det med ångerrätten via distansköpslagen?
Har jag rätt att packa upp en vara, skruva ihop och titta på den, men sedan ångra mig och skicka tillbaka? Eller måste den vara helt ouppackad för att lagen ska gälla?
|
Du får öppna förpackningen. Du bör även få skruva ihop den då det bara handlar om att den ska vara i samma skick när du skickar tillbaka den. Tänk då på att få med alla skruvar och annat småtjafs så du slipper problem.
Vad har du köpt?
|
|
|
2016-03-12, 15:54
|
|
|
#curl4lajf
|
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål
Du får öppna förpackningen. Du bör även få skruva ihop den då det bara handlar om att den ska vara i samma skick när du skickar tillbaka den. Tänk då på att få med alla skruvar och annat småtjafs så du slipper problem.
Vad har du köpt?
|
Perfekt!
En barnvagn, och närmsta butik som har den i butik så att den går att se på IRL är i Stockholm. Det är liksom 65 mil enkel resa, så inte jättepepp på en dagstur för att kika på i butik
|
Citat:
|
|
|
|
2016-03-12, 16:02
|
|
|
Längtar till jul.
Reg.datum: Nov 2008
|
Mitt instagram kraschar så fort jag ska gå till min profil. Har testat att avinstallera och installera om, samma sak. Någon som har någon idé?  Android, Huawei telefon.
|
|
|
|
2016-03-12, 17:07
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Perfekt!
En barnvagn, och närmsta butik som har den i butik så att den går att se på IRL är i Stockholm. Det är liksom 65 mil enkel resa, så inte jättepepp på en dagstur för att kika på i butik 
|
Okej. Då ska det inte vara några problem att sätta ihop den. Sånna företag har ändå inte för avsikt att blåsa till sig ett sälj och brukar vara ganska medgörliga.
Grejen är att om delar ex. är omslutna av plast så borde du nog låta de ligga. I lagen står det att varan ska vara i oförändrat skick. Mindre montering är med andra ord inga problem och de flesta företag gnäller inte men bara så du vet.
|
|
|
2016-03-12, 17:31
|
|
|
Nattsuddare
Reg.datum: Feb 2012
|
Om man vet att en person blivit dömd och vill läsa fup/dom men inte vet vad åtalet/domen gäller. Hur går man tillväga då?
|
2016-03-12, 17:45
|
|
|
Kramgo tjockis
Reg.datum: Sep 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anatis87
Om man vet att en person blivit dömd och vill läsa fup/dom men inte vet vad åtalet/domen gäller. Hur går man tillväga då?
|
Namn och personnummer på personen i fråga sen kliva in på tingsrätten och prata med dom så guidar dom nog dig rätt
|
|
|
2016-03-12, 17:50
|
|
|
Nattsuddare
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Minikubik
Namn och personnummer på personen i fråga sen kliva in på tingsrätten och prata med dom så guidar dom nog dig rätt
|
Kan nog få tag i allt utan sista fyra, går det ändå?
|
2016-03-12, 18:00
|
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anatis87
Kan nog få tag i allt utan sista fyra, går det ändå?
|
Du kan få tag i de fyra sista hos skatteverket. Du måste dock sedan veta vilken tingsrätt personen är dömd i.
|
|
|
2016-03-12, 18:50
|
|
|
#curl4lajf
|
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål
Okej. Då ska det inte vara några problem att sätta ihop den. Sånna företag har ändå inte för avsikt att blåsa till sig ett sälj och brukar vara ganska medgörliga.
Grejen är att om delar ex. är omslutna av plast så borde du nog låta de ligga. I lagen står det att varan ska vara i oförändrat skick. Mindre montering är med andra ord inga problem och de flesta företag gnäller inte men bara så du vet.
|
Ok, får kolla hur välpackat allt är så att inte alla delar ligger i sådana påsar. Tack för hjälpen!
Tapatalk på språng
|
Citat:
|
|
|
|
2016-03-12, 20:14
|
|
|
Kramgo tjockis
Reg.datum: Sep 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Du kan få tag i de fyra sista hos skatteverket. Du måste dock sedan veta vilken tingsrätt personen är dömd i.
|
Precis vad jag skulle säga
|
|
|
2016-03-12, 23:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
hur använder jag drop box som image host?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:17.
|

|