Ska vi byta? Jag kan inte bli hungrig, stör mig som faen på det. Enda gången jag känner mig hungrig är när jag försöker sova, men då vill man inte ha några kollisar, och kvarg får jag inte någon mättnadskänsla av. Frukost är en pina att få i sig, morgongröt på 2 dl vatten, 1 dl havregryn kan ta en och en halvtimme att få i mig.
ju mer du äter desto mer mat kan du äta iaf för mig hehe
Vattenläcka i grannhuset, så varmvatten och värme är avstängd. Jag ska jobba imorgon och har inte duschat än idag, och det är -14 ute, så värmen inomhus sjunker sakta men säkert.
__________________ Här borde det kanske länkas till en journal?
Citat:
Ursprungligen postat av Tomten
hypokondri + internet = win
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
vill du maximera fettförbränningen skall du sluta äta helt
Ska vi byta? Jag kan inte bli hungrig, stör mig som faen på det. Enda gången jag känner mig hungrig är när jag försöker sova, men då vill man inte ha några kollisar, och kvarg får jag inte någon mättnadskänsla av. Frukost är en pina att få i sig, morgongröt på 2 dl vatten, 1 dl havregryn kan ta en och en halvtimme att få i mig.
Var glad istället, för du kommer sannolikt att leva längre o friskare.
Ursprungligen postat av Doctor Snuggles
Stäng alla fönster och spring runt i lägenheten i en halvtimme så blir det nog bra.
Alternativt ta fram en extra filt/täcke när man lägger sig, sedan om inte fittvärmen är fixad imorgon bitti så koka vatten på spisen, häll i en hink med kallvatten tills det blir lagom varmt. Tvätta kropp med någon svamp och skölj håret.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade