Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-09-27, 01:36   #26686
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Tycker det är dags att väcka den här tråden igen, trist att den dog pga av en värdelös bildtråd.

Jag är lite som är jag är på kolo, helt öppen med mina känslor och mitt förflutna, även i verkligheten. Jag känner att om någon ska döma mig efter det, så är det ingen jag vill umgås med. Dock som vanligt så tummar jag lite på det när det gäller första relationen till en tjej, då vill jag inte gärna berätta om mitt förflutna. Varför kan man fråga sig? Jo för att erfarenheten är att de flyr fort som satana om de får veta. Nästan så min nuvarande fästmö ville bryta förlovningen när hon fick veta hur jag hade det under min uppväxt..

Förövrigt, såg Spartansk att du skrev i äldre-damer-tråden att tjejerna på ditt jobb inte var intresserade, hur vet du det? Och hur går det för Onigri o hans fina dam? Eller Mangi (namn??). Eller Spettet för den delen? För att inte tala om MikaelJ någon dam på g? LEt it flow again please!
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-27, 06:58   #26687
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Nästan så min nuvarande fästmö ville bryta förlovningen när hon fick veta hur jag hade det under min uppväxt..
Hurså? Som jag förstått har du haft en jobbig uppväxt, men det var väl inte ditt fel? En tjej kan väl inte döma dig för det?

Eller har du gjort en massa skumma saker också?

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-27, 07:27   #26688
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast Visa inlägg
Hurså? Som jag förstått har du haft en jobbig uppväxt, men det var väl inte ditt fel? En tjej kan väl inte döma dig för det?

Om man har en dålig uppväxt så kan det hända att man per automatik gör dumma saker ja, men jag tyckte inte de var dumma men hon med sin idyliska uppväxt blev minst sagt chockad o började gråta. Så antar att det är en smaksak
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
Gammal 2012-09-27, 07:59   #26689
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Förövrigt, såg Spartansk att du skrev i äldre-damer-tråden att tjejerna på ditt jobb inte var intresserade, hur vet du det?
Angående den ena tycker jag helt enkelt inte att jag får några vibbar längre, angående den andra har hon karl och barn.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-27, 08:34   #26690
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Angående den ena tycker jag helt enkelt inte att jag får några vibbar längre, angående den andra har hon karl och barn.
Lite avtändande kanske. På tal om avtändande, kom ihåg när jag träffade en dam på krogen så skjutsade hennes man hem mig till dem. Jag var full som en kastrull så fattade inte att de var gifta, men efter ett tag började jag förstå det. Helt jävla sinnessjukt, trodde jag skulle dö men han skjutsade hem mig efter några groggar. Pust
Gammal 2012-09-27, 13:41   #26691
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast Visa inlägg

Man kan bli "dömd" för whatever och det är ju inte som om känslor går genom en rationell och logisk process.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-29, 14:40   #26692
Chaan
Banned User

Chaans avatar

Reg.datum: Aug 2005
Varför gillar tjejer att ha sex på dagtid?
Chaan är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-29, 14:43   #26693
Sandra81
Registered User

Sandra81s avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Chaan Visa inlägg
dagtid? de är ju ni som vill ha sex jämt.. dygnets alla timmar.
Gammal 2012-09-29, 14:54   #26694
Chaan
Banned User

Chaans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Sandra81 Visa inlägg
Testosteron är ju normalt högst när män vaknar. En annan skillnad är att män oftast blir trötta av sex och inte kvinnor. Så långt förstår jag biologin. Men det verkar vara mycket mer, någonting med att det är tryggare för tjejer att ha sex på dagen?
Chaan är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-29, 14:54   #26695
mela
#curl4lajf

melas avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
För att det är skönare att sova på natten än på dagen?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Jag älskar henne, så jag vinner
mela är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-29, 14:55   #26696
Fishtank
Banned User

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av iconoclast Visa inlägg
För en gångs skull ett tips som strider mot gängse uppfattning OCH som var intressant i sig själv... jag kommer definivt att ta åt mig av den där killens tips. Tror vi har mycket att lära oss av ryssarna, det är ett slugt folk! :p
Nej?
Innan läggdags eller på morgonen, på dagen har man viktigare saker för sig och ibland är man nöjd med att bara sova istället för att prestera i 30 min.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fishtank är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-29, 14:56   #26697
Stoltz
Jag ber om det.

Stoltzs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg

Sent from my iPhone using Tapatalk
+1
Sexa ska man ju göra när man har som mest energi och är lite VM, inte när man håller på att somna. Det är så pinsamma situationer uppstår
Stoltz är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-29, 15:09   #26698
Chaan
Banned User

Chaans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av mela Visa inlägg

Kolla det här - mycket kommer från en författare från Göteborg om det ökar trovärdigheten (Kortversion = nja kvällarna är sköna att sova på.) Nu förstör jag iofs den här diskussionen.

Citat:
Det är någonting med cykler. För något år sedan hörde jag en intressant intervju med en sömnforskare som sade att vi är byggda för att sova två pass med vila emellan (eftersom det var mörkt i grottan 1 på natten). Det här verkar vara bannat i övrigt i samhället, därför att med dagens teknik där det finns underhållning dygnet runt, så skulle folk börja glo på tv och inte somna om förräns det är lagom att gå till jobbet. Därför när jag läste läkarfysiologin var det ingen som kändes vid dom här fyratimmars sömncyklerna. Det finns också böcker av en socialantropolog som heter Bo Ljungqvist, han menar att vi jobbade fyra timmar per dag på stenåldern om jag minns rätt. Oj det var nästan på stenåldern jag hörde el läste något om honom. All sådan här information om hur vi egentligen fungerar motarbetar dagens samhälle. Om allt det här stämmer som dom här säger, så skulle man gå och lägga sig när det blir mörkt, sedan vakna och pippa i fem timmar, somna om ett pass, vakna efter fyra timmar, gå och fiska, bära ved. Nackdelen med stenålder var att ond bråd död var regel, så jag säger inte att det var bättre! Däremot hade jag själv klarat mig bättre. Och det finns andra som säger att man hittat ännu äldre kranier, utan hål i tänderna, 17 000 år gamla. Om jag minns rätt var det heller inte benbrott och spräckta kranier på dom, som det är på 6 000 år gamla skelett.

Senast redigerad av Chaan den 2012-09-29 klockan 15:11.
Chaan är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-29, 17:28   #26699
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Sex på kvällen för att det är ett bra sömnmedel, sex på morgonen för att det är förbannat skönt, sex på dagen om man inte har något viktigare för sig
Gammal 2012-09-29, 17:45   #26700
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Sandra81 Visa inlägg
Vänta bara tills du blir 60+ och pantertant! Jäklar vad det är fart i dessa kvinnor! Fråga bara spartansk här på brädan

Asdf är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:08.