Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-09-05, 22:21   #26251
TREX
Banned User

Reg.datum: Dec 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk Visa inlägg
Jag har inte alltid levt som jag (nu) lär. En dam drog med mig ut på krogen 5 dagar i veckan för något år sedan och söp sig full varje gång. Hon fick mig att bjuda på all alkohol som hon drack. Jag var så rädd att bli dissad att jag gjorde det (och såvitt jag visste kunde hon ju dumpa mig dagen efter!) Har inte vågar räkna ut hur många tusenlappar jag förlorade under de två månaderna.

Jag tjänar mindre än genomsnittskvinnan, skulle jag tro!
Tänk på vad kul hon måste ha haft det, säkert en period i hennes liv som hon kommer minnas tills den dagen hon går i graven.

Kanske något hon kommer höra av sig om inom närmsta 15 åren och ni båda två kan skratta åt? Eller också kanske hon minns det dagen hon blir VD för nått miljard-företag.
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-05, 22:21   #26252
mangemani
Amiga forever

mangemanis avatar

Reg.datum: Feb 2003
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Själv hade jag nog inte tagit emot saker, men det skulle ju lätt kunna bli så att man (iaf som kille som blir uppvaktad av en tjej - men nog inte tvärtom?) känner sig som att man blir skyldig henne något, och förstår att det sas ingår i dealen - gör man det inte är man en kall jäkel som utnyttjar henne, gör man det är man också äcklig som ligger mot betalning, tar man inte emot gåvorna öht gör man också fel...man kan aldrig göra rätt som man.
i min arbets kamrats fall, så tvekade tjejen på att ta emot tfn, men tog den senare och som jag sa, det enda han fick var 1 puss på kinden, så ja, hon var en iskall utnytjare.
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
mangemani är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-05, 22:34   #26253
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av TREX Visa inlägg
Tänk på vad kul hon måste ha haft det, säkert en period i hennes liv som hon kommer minnas tills den dagen hon går i graven.

Kanske något hon kommer höra av sig om inom närmsta 15 åren och ni båda två kan skratta åt? Eller också kanske hon minns det dagen hon blir VD för nått miljard-företag.
Det har du iofs rätt i! Hoppas att hon inte bara minns hur jobbig jag var när hon hade gjort slut och jag SMS-terroriserade henne med jobbiga frågor.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-05, 22:36   #26254
TREX
Banned User

Reg.datum: Dec 2011
Citat:
Det har du iofs rätt i! Hoppas att hon inte bara minns hur jobbig jag var när hon hade gjort slut och jag SMS-terroriserade henne med jobbiga frågor.
Man minns nästan uteslutande bara det roliga från en större sammanhängande period.
TREX är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-05, 22:37   #26255
Fishtank
Banned User

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Nej, men damer med dålig smak för sprit
Måste tyvärr erkänna att jag bor i något jag skulle kalla byhåla med dåligt utbud av dyr sprit.
Fishtank är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 09:38   #26256
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Jag tycker det är underbart skönt att glida ut på dansgolvet o sno damer från killar som bjudit dem på drinkar hela kvällen tack för att ni finns! skulle aldrig falla mig i att bjuda på drinkar, enda gången jag gör det är när jag fått hem någon o då bjuder jag på starköl så att hon ska fortsätta vara full/på gott humör så det blir ligga av.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 10:33   #26257
Fishtank
Banned User

Reg.datum: Apr 2010
Frågan är vem du tackar nu MrBoris då alla här verkar vara väldigt sparsamma i sitt bjudande.
Fishtank är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 10:35   #26258
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Jag tycker det är underbart skönt att glida ut på dansgolvet o sno damer från killar som bjudit dem på drinkar hela kvällen tack för att ni finns! skulle aldrig falla mig i att bjuda på drinkar, enda gången jag gör det är när jag fått hem någon o då bjuder jag på starköl så att hon ska fortsätta vara full/på gott humör så det blir ligga av.
+1

Kan egentligen inte förstå de killar som bjuder tjejer som frågar efter en drink. Vart tog mammorna vägen som inte i tidig ålder varnade dem för den sortens kvinnor?

Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 10:37   #26259
Spartansk
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Asdf Visa inlägg
+1

Kan egentligen inte förstå de killar som bjuder tjejer som frågar efter en drink. Vart tog mammorna vägen som inte i tidig ålder varnade dem för den sortens kvinnor?
Min mamma har noll game! Att bjuda en tjej på en drink skulle vara ett typiskt raggningstips från henne.
Spartansk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 10:41   #26260
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Bjuda på drinkar funkar väl rätt bra för diverse brats, rockstjärnor, rika? Beställa in en bricka full av drinkar, en ishink med helrör och kannor med öl samt vaska lika mycket så tror jag att det blir ligga av.

(Krossa lite glas samt sticka till servitrisen ett par 500-lappar i dricks och bjuda på kokain på en silverspegel med ett litet elfenbensrör som snortverktyg för att ytterligare öka chanserna)

Senast redigerad av filmjölk den 2012-09-06 klockan 10:44.
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 10:47   #26261
emcalu
Registered User

Reg.datum: Jan 2011
Citat:
Haha! Jag var på dansgolvet på ett stort dansställe på Magaluf, och drack en drink, när en skitsnygg engelsk tjej kom fram till mig och bad att få tastea the drink. Det var ju så uppenbart att hon bara tänkte dricka drinken och sen dissa mig, så jag sa nej. Då fortsatte hon tjata, och jag vägrade hela tiden. Till slut blev slynan arg och skulle slå mig. Då gick jag därifrån.

Vet du vad en drink kostar?
Men har du träffat på en snygg britt har du redan vunnit! De är ju nästan utrotningshotade. Jag såg då rakt bara en massa praktexemplar när jag härjade på Gran Canaria, dvs 100 kg+, tokbrända, flottigt hår, knappt några tänder alternativt väldigt unga shemales med sjukt grofva kroppar och så skittråkiga ansikten. Stor colabottnar-glasögon, inget smink, ofta minus en framtand. Och inte att förglömma deras horribla, inte-passande kläder. Typ.

Citat:
En drink kostar väl ungefär 100 spänn. Vad blir det, fyra stora colaflaskor? Så om en söt, främmande tjej i kön till kassan till Willys vänder sig om mot er, ler, och säger "Du, kan inte du betala de här fyra stora colaflaskorna åt mig?", skulle ni betalat då?
Nej?
emcalu är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 11:20   #26262
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk Visa inlägg
Bjuda på drinkar funkar väl rätt bra för diverse brats, rockstjärnor, rika? Beställa in en bricka full av drinkar, en ishink med helrör och kannor med öl samt vaska lika mycket så tror jag att det blir ligga av.

(Krossa lite glas samt sticka till servitrisen ett par 500-lappar i dricks och bjuda på kokain på en silverspegel med ett litet elfenbensrör som snortverktyg för att ytterligare öka chanserna)
Håller med om att rika har bra chanser, men det räcker verkligen inte med en medelsvensson-bjudning o några helrör utan då måste man bevisa att man verkligen kan bre på.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 11:59   #26263
Oxe
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨

Oxes avatar

Reg.datum: Mar 2002
Vad är problemet med att bjuda nån på en drink/nåt att dricka ifall människan verkar trevlig...

Att dom frågar efter det så är dom automatiskt diskade
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Oxe är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 12:53   #26264
Macroman
Registered User

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
Varför kan man inte bara vara schyst och ge henne en drink?
Varför inte ge henne ett par hundringar direkt i handen istället...?
Macroman är inte uppkopplad  
Gammal 2012-09-06, 12:59   #26265
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Jag har aldrig och skulle aldrig bjuda en främmande tjej på något att dricka på krogen men vore det en bra vän lr liknande så skulle jag kunna göra det utan problem men då återkomma med sunt förnuft och bju igen. Har haft tjejer som bjudit mig på shots och öl men just pga att få ligga men har inte gått hem med dom eftersom inte min typ.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:08.