2007-04-03, 20:57
|
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
|
Vars är benen *eg*
du var mig en finlemad pojk
|
|
2007-04-03, 20:58
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Vi måste köra ben ihop en dag.
|
Skitkul, det blir ett jefla lastande på/av med viktskivor mellan då du och jag ska köra iaf...  men visst, jag kan inte göra annat än prestera efter bästa förmåga. Benen HAR trots allt vuxit på sig flera centimeter sen förra året och nog fasiken börjar det komma liiiiite former på storkstyltorna iaf. Egentligen är det bara nu sista 4-5 månaderna det börjat hända lite saker tycker jag, ska fortsätta benträna precis såhär 8-9 mån till, sen se vad som hänt.
|
|
|
2007-04-03, 21:00
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
Vars är benen *eg*
du var mig en finlemad pojk
|
Min lem kan du fortsätta prata om via PM som vanligt hörru och inte skriva om här så alla ser vår relation...
Mina ben har faktiskt vuxit. Flera centimeter. Sådetså. Dessutom har jag nästan lika stora vader som Ogge.
|
|
|
2007-04-03, 21:06
|
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
|
Nej, det blir det inte alls. Och det är träning det också. Varför är folk så rädda för att lasta på och av vikter? Det är inte hemskt jobbigt heller.
|
|
|
|
2007-04-03, 21:12
|
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
1) Träna inte förkyld, ffs!
2) Inga fel på dina ben, lägg till 2-3 set benspark så klarar du dig till beachen 2007!
|
|
|
2007-04-04, 12:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2006
|
Nästa gång vi tränar ihop tar jag med kameran så dom får se dig i action....Så när ska vi ta det????????
|
Semper Humilis
|
|
|
2007-04-04, 17:34
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Nej, det blir det inte alls. Och det är träning det också. Varför är folk så rädda för att lasta på och av vikter? Det är inte hemskt jobbigt heller.
|
tar bara sådan tid.. blir 2 timmar på gymet istället för 1 timme om man ska lasta på/av mellan varje set, men iofs, tiden kvittar ju...
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
1) Träna inte förkyld, ffs!
2) Inga fel på dina ben, lägg till 2-3 set benspark så klarar du dig till beachen 2007!
|
Beachen skiter jag i, ska svulla, träna o växa hela sommaren. 
Men ja, träna förkyld var ingen hit direkt, suck...
Citat:
Ursprungligen postat av Lostsoul4ever
Nästa gång vi tränar ihop tar jag med kameran så dom får se dig i action....Så när ska vi ta det???????? 
|
Haha jag har införskaffat kamera jag med nu så nu kan jag äntligen börja filma lite... jag måste dock krya på mig först innan vi kör nästa hårda pass mannen, jag tror inte det blir före helgen iaf.. men direkt efter påsk?
|
|
|
2007-04-04, 17:46
|
|
|
Helyllekillen
Reg.datum: Jun 2004
|
Filmer! Det ser jag fram emot, få se gubben in action
|
|
|
2007-04-04, 22:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Haha jag har införskaffat kamera jag med nu så nu kan jag äntligen börja filma lite... jag måste dock krya på mig först innan vi kör nästa hårda pass mannen, jag tror inte det blir före helgen iaf.. men direkt efter påsk?
|
Då kör vi på det!!!!!!!!!!
|
Semper Humilis
|
|
|
2007-04-05, 07:35
|
|
|
Kolos egen surtant
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
Filmer! Det ser jag fram emot, få se gubben in action 
|
me too
|
|
2007-04-06, 21:19
|
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
Vore kul med film! Hit it!
|
|
|
2007-04-08, 11:52
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Urkkkkk, otroligt dött i denna journal just nu. Dags o ändra på det.
Hostan o snuvan börjar äntligen släppa, men det satt fanemig i läskigt länge. Hoppas det tar ytterligare 6 år nu till nästa förkylning, det intervallet passar mig utmärkt.
Veckan efter semestern blev riktigt fullproppad med jobb och jag sov som en kratta hela veckan. Kände mig riktigt sliten nu inför påskhelgen och mycket riktigt så däckade jag i torsdags på soffan och sov 7 timmar mitt på dagen, utöver sedvanlig nattsömn. Kryddade allt med att även i fredags totaldäcka i soffan o sov ytterligare 5 timmar mitt på dagen, fullkomligt utslagen.
En kombination av
- "jetlag" från resan (omställning från sena nätter till tidiga morgnar)
- full fart på jobbet då min nya tjänst precis meddelats och nu kör jag dubbla jobb månaden ut, vilket innebär massa övertid o tråk
- en seglivad förkylning som äntligen börjar släppa
... orsakade en totalkrashad shadowfire.
Nåja, påskhelgen verkar göra mig gott ivf. Hade tänkt köra ryggpasset igår, men blev sittandes med bilhelvete istället, skulle lägga om till sommardäcken men ett av vinterhjulen sitter precis tokfast. Slet i över en timme med enbart det hjulet, men det vägrar fanemig lossna, trots att jag försökt bromsa loss det o utövat diverse flygande karatesparkar på hjulet. Jävla däckhelvete.
Första gången i mitt liv jag misslyckats med att skifta däck ffs.
Nu gör jag ett nytt försök med ryggpasset idag, måste komma igång o bli riktigt hardcore igen. Saknar de där passen där ögonen blir blodsprängda och man blöder näsblod efteråt, har tappat skinn i handflatorna och känner sig brutaltaggad.
|
|
|
2007-04-08, 12:19
|
|
|
Kolos egen surtant
|
Jag hade ett däck som satt sådär en gång (på den tiden då jag bytte själv, numer lämnar jag in). Då tog jag ett långt (typ 1,5 m) järnrör som hade rätt diameter och satte in i fällkorset. Sen gick det hur lätt som helst att få låss däcket. Lite hävstång är mitt recept på ditt problem, värt att testa iaf
edit
krya på dig
tror du behöver vilan.
träna kan du alltid göra senare. Se till att blir riktigt frisk nu
|
|
2007-04-08, 12:33
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Jag hade ett däck som satt sådär en gång (på den tiden då jag bytte själv, numer lämnar jag in). Då tog jag ett långt (typ 1,5 m) järnrör som hade rätt diameter och satte in i fällkorset. Sen gick det hur lätt som helst att få låss däcket. Lite hävstång är mitt recept på ditt problem, värt att testa iaf
edit
krya på dig
tror du behöver vilan.
träna kan du alltid göra senare. Se till att blir riktigt frisk nu
|
Jooo, jag brukar använda hävstång då det är bultarna som sitter fast... grejjen är att jag fått loss alla bultar, men hjulet sitter precis fastkilat mot bromsskivan. Kan inte sparka loss det, kan inte slita loss det, kan inte hamra loss det, det sitter fanemig som berg. Igår höll jag på att dra hela bilen (170kg marklyft var en jefla skillnad mot för däckbytet förra året kan jag säga!) i sidled utan att hjulet lossnade. Skulle behöva ett trycktluftsverktyg för att knacka loss hjulhelvete..  *
|
|
|
2007-04-08, 12:35
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
träna kan du alltid göra senare.
|
jag har träningsvärk i gluteus, hams, droppmuskeln på låren och lite i triceps sedan däckbytet igår..
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:55.
|

|