Swedish Supplements Casein Cinnamon Bun:
Smakmässigt okej. Smakar mest kardemumma. Vettetusan om det ens är kanel i pulvret?

Men det blir riktigt bra om man låter det dra ett tag med kanel i. Har dock bara druckit med vatten.
Konsistensen är top notch, bästa kaseinet på så sätt som jag har druckit. T.o.m vassare än DoublePro. 14-15 gram pulver med 1,5 dl vatten så blir det fortfarande tjockare än många andra pulver. Tar man en normal portion så kan du ha 3 dl vatten och ha en tjock konsistens, har du ~2,5 dl vatten så blir det nästa pudding efter ett tag i kylen. Riktigt bra!
Mutant Iso Surge:
Coconut cream: Åh fy fan. Överlägset bästa kokosproteinet. Perfekt avvägd kokossmak med en härligt sötma och avrundning med gräddsmak. Kan faktiskt vara det absolut godaste proteinet jag har druckit, definitivt topp 3. Bara blandat med vatten. 10/10
Mint Chocolate Chip: Ännu en fullpottare. Läst många recensioner om hur folk tycker att det smakar som glass, vilket jag aldrig har tyckt att något pulver har varit i närheten av och jag är alltid skeptisk till sådana recensioner. Men när man blandar detta med mjölk är det tamejtusan inte långt borta

gillar man mintglass så är denna fruktansvärt bra. Riktigt vass med vatten också. Plus för små chokladbitar i. 10/10
Chocolate Fudge Brownie: Också riktigt bra, men inte lika vass som dom två ovanstående. Ganska söt chokladsmak med en liten touch av salt och nästan lite smet-smak. Jag är mer ett fan av riktigt kraftig kakaosmak, men jag tror att denna är en fullträff för dom som gillar lite sötare choklad. Typ en fin mjölkchoklad. Bara blandat med vatten hittills, så den kan mycket väl vara ännu bättre med mjölk. 8-8.5/10
Riktigt bra näringsvärden på Iso Surge också. Man får verkligen vad man betalar för (Nu fick jag dom för 134 kr/kg, så jag klagar inte

)