Den här serien upptäckte jag nyligen, synd att det bara blev en säsong.
Väldigt rolig, med många välkända med i små-roller. http://www.imdb.com/title/tt0273028/
Serierna jag parallellt kör brevid ett antal filmer om dagen är -Heroes, The Shield, The Wire, Sopranos, Buffy the Vampire Slayer och ska snart ta mig igenom 24, är tänk i alla fall.
Serierna jag parallellt kör brevid ett antal filmer om dagen är -Heroes, The Shield, The Wire, Sopranos, Buffy the Vampire Slayer och ska snart ta mig igenom 24, är tänk i alla fall.
alla de har jag sett några ggr förutom 24..the wire sög tyckte jag, men sopranos ska jag se om..24 har jag också börjat på, alla verkar tycka den e så bra ..
Verkligen kassa avsnitt av lost idag. Tycker inte det hänt nått senaste säsongen i princip, väldigt hoppigt och svårt att hänga med vettigt tycker jag. Så mycket nya frågor osv osv. Likförbannat tittar jag på att för att hoppas kunna få nått upp klarat.
Lost visade i gårdagens avsnitt varför det är den bästa serien som någonsin gjorts. Fast iofs, om man gillar mindless action så bör man hålla sig till andra serier.
Lost visade i gårdagens avsnitt varför det är den bästa serien som någonsin gjorts. Fast iofs, om man gillar mindless action så bör man hålla sig till andra serier.
Och tycker man om serier som faktiskt har någon tankegång bakom istället för att manusförfattarna verkar brainstorma ihop avsnitten dagen innan inspelning så bör man avstå från Lost.
__________________ Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Och tycker man om serier som faktiskt har någon tankegång bakom istället för att manusförfattarna verkar brainstorma ihop avsnitten dagen innan inspelning så bör man avstå från Lost.
Nice, har du sett alla avsnitt av Lost? Jag som hela tiden trott att de inte spelat in de sista säsongerna då man får svar på alla frågor som någonsin uppstått i serien, vilket kommer göra den till den mest genomtänkta serien som någonsin gjorts.