Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-04-24, 18:06   #241
ApexProcyon
Biggus Dickus

ApexProcyons avatar

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål Visa inlägg
Jag har kommit ur sådana situationer tidigare men kände nog ett behov av att hävda mig lite extra just den gången. Tankarna går ju fort i stundens hetta men jag tror jag triggades av att han var så jävla självgod att jag själv inte kunde skratta bort det. Hade han varit en femtonårig snorunge som ville spela cool inför sin flickvän hade jag släppt det. Nu var det silverkedja, tatueringar och en jävligt uppkäftig blick som nog fick det att rinna över.

Jag gjorde som du sa Anvihl men då vände han som sagt på huvudet, smålog och gick vidare. När jag kom ikapp, ställde mig framför honom och upprepade mig så satte han handryggen mot min axel och försökte fösa mig åt sidan. Då fick han en sån extravikt in i munnen.

Väldigt onödigt men jag tror aldrig någon har varit så provocerande mot mig, någonsin. Faktumet att han inte varken sa ett ord eller ens tittade mig i ögonen under hela tiden gjorde mig helt galen när han avslutade med att bara försöka flytta mig ur vägen.
Han låter som en idiot som försöker känna sig stor på jorden genom att hoppas på att människor är för trevliga för att säga ifrån. Det är oerhört provocerande med människor som tror högt om sig själva bara för att omgivningen är för snäll och låter dem komma undan med idiotbeteende.

Det känns som att stryk var karmas sätt att bringa ordning i universum. Allt för sällan sådana människor får konsekvenser för sitt handlande.
Gammal 2017-04-24, 19:03   #242
Illustrerade mannen
Jag vill inte ha någon avatartext.

Illustrerade mannens avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Då fick han en sån extravikt in i munnen.
På riktigt??? 🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏 Har gjort något liknande på 80-talet, av likartade skäl...
Illustrerade mannen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 19:42   #243
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Då fick han en sån extravikt in i munnen.
Jävlar. Hur gick det för hans tänder?
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 21:05   #244
Tristan1
Registered User

Tristan1s avatar

Reg.datum: Feb 2017
Har bara gymmat i några månader så inte så mycket konstigt som hänt.

Vi var på gymmet och polarn skulle ta en koffeintablett, av någon anledning tappar han burken och det åker ut en massa och då frågar en äldre dam "varför tar du anabola steroider?" Sedan gick hon därifrån sur som bara den. Vi skrattade ihjäl oss
Tristan1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 21:14   #245
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Tristan1 Visa inlägg
Har bara gymmat i några månader så inte så mycket konstigt som hänt.

Vi var på gymmet och polarn skulle ta en koffeintablett, av någon anledning tappar han burken och det åker ut en massa och då frågar en äldre dam "varför tar du anabola steroider?" Sedan gick hon därifrån sur som bara den. Vi skrattade ihjäl oss
"För att en dag få en kropp som du", skulle du svarat.
Min bantning just nu!
Gammal 2017-04-25, 00:01   #246
Blomkål
Registered User

Blomkåls avatar

Reg.datum: Jan 2015
Citat:
Ursprungligen postat av Illustrerade mannen Visa inlägg
På riktigt??? 🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏 Har gjort något liknande på 80-talet, av likartade skäl...
Dela med dig. Borde ju ha sin plats i tråden

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jävlar. Hur gick det för hans tänder?
Han såg hemsk ut. Kirurgerna är ju enastående men jag kan inte tänka mig att de lyckades återställa honom. Blodet bara forsade som ur en trädgårdsslang och jag hörde sedan att även näsa och okben hade gått sönder.
Blomkål är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 14:49   #247
svenbanan
Banned User

Reg.datum: Jan 2012
Citat:
Dela med dig. Borde ju ha sin plats i tråden

Han såg hemsk ut. Kirurgerna är ju enastående men jag kan inte tänka mig att de lyckades återställa honom. Blodet bara forsade som ur en trädgårdsslang och jag hörde sedan att även näsa och okben hade gått sönder.
Satan vilken röta du hade att han inte polisanmälde. Nog för att han var ett praktarsle som förtjänade ett kok stryk. Men jag måste säga att det låter som ett hyfsat fegt tilltag att slå nån över käften med en metallvikt.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 15:04   #248
ApexProcyon
Biggus Dickus

ApexProcyons avatar

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Satan vilken röta du hade att han inte polisanmälde. Nog för att han var ett praktarsle som förtjänade ett kok stryk. Men jag måste säga att det låter som ett hyfsat fegt tilltag att slå nån över käften med en metallvikt.
+1

Stryk förtjänade han definitivt, men metallvikt i ansiktet låter väldigt överdrivet. Låter mer som att Blomkål agerade i affekt med han hade i handen snarare än något utstuderat och sadistiskt.

Förhoppningsvis så blev han snällare efter efter att tandfen kommit och skakat på huvudet.
Gammal 2017-04-25, 15:17   #249
billmaier
Registered User

billmaiers avatar

Reg.datum: Jul 2007
Konstigaste är väl när jag lyckades slå mig själv på käften med en 40kg hantel och slog ut fem tänder.
Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Inte länge sen du såg ut som en blygtandpetare och nu är du snart markkung i SFI!
billmaier är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 15:28   #250
Osvold
Registered User

Reg.datum: Oct 2015
Citat:
Jag har kommit ur sådana situationer tidigare men kände nog ett behov av att hävda mig lite extra just den gången. Tankarna går ju fort i stundens hetta men jag tror jag triggades av att han var så jävla självgod att jag själv inte kunde skratta bort det. Hade han varit en femtonårig snorunge som ville spela cool inför sin flickvän hade jag släppt det. Nu var det silverkedja, tatueringar och en jävligt uppkäftig blick som nog fick det att rinna över.

Jag gjorde som du sa Anvihl men då vände han som sagt på huvudet, smålog och gick vidare. När jag kom ikapp, ställde mig framför honom och upprepade mig så satte han handryggen mot min axel och försökte fösa mig åt sidan. Då fick han en sån extravikt in i munnen.

Väldigt onödigt men jag tror aldrig någon har varit så provocerande mot mig, någonsin. Faktumet att han inte varken sa ett ord eller ens tittade mig i ögonen under hela tiden gjorde mig helt galen när han avslutade med att bara försöka flytta mig ur vägen.
Förmodligen en som blivit skolad i livets hårda skola. Övervåld uppenbarligen men på något vis berättigat att få läsa om såhär.
Osvold är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 15:45   #251
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Citat:
Ursprungligen postat av billmaier Visa inlägg
Konstigaste är väl när jag lyckades slå mig själv på käften med en 40kg hantel och slog ut fem tänder.
Jag har slagit mig yr i drag till hakan en gång. Men jag förlorade inga tänder o alla fall.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 17:41   #252
Diomedea exulans

Diomedea exulanss avatar

Jag bet bort två flisor från framtänderna när jag taggade till inför ett set knäböj.
Min bantning just nu!
Gammal 2017-04-26, 12:02   #253
Blomkål
Registered User

Blomkåls avatar

Reg.datum: Jan 2015
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon Visa inlägg
+1

Stryk förtjänade han definitivt, men metallvikt i ansiktet låter väldigt överdrivet. Låter mer som att Blomkål agerade i affekt med han hade i handen snarare än något utstuderat och sadistiskt.

Förhoppningsvis så blev han snällare efter efter att tandfen kommit och skakat på huvudet.
Precis. När jag gick fram var planen att få tillbaka handtaget. När han försökte fösa mig åt sidan utan att ens se mig i ögonen svartnade det. Man får hoppas han lärde sig något. Jag gjorde det i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Osvold Visa inlägg
Förmodligen en som blivit skolad i livets hårda skola. Övervåld uppenbarligen men på något vis berättigat att få läsa om såhär.
Eller kanske Calle Flygare Teaterskola?
Blomkål är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-26, 12:11   #254
Gearhead85
Registered User

Reg.datum: Dec 2015
En lite halvdråplig grej som hände på mitt gamla gym var att en kille satte upp hantlarna på en bänk och ena hanteln rullade ned rakt på foten så det blev gips ett litet tag.

Sedan en annan händelse var två stycken som började brottas så jag fick till och med hoppa undan för att inte hamna under dem. Ren tur att det inte skedde mitt under mitt marklyftset. ��
Gammal 2017-04-26, 12:24   #255
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE

ARMSTARKs avatar

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag bet bort två flisor från framtänderna när jag taggade till inför ett set knäböj.
Va fan, tuggaru på stången eller?
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:51.