Citat:
Ursprungligen postat av Thewind
Vad är meningen med att avlsuta sina inlägg med "/<Användarnamn>"? Använder flera samma konto á la tvåsnarthårdakillar eller vad är det frågan om?
Den nästan stör mig när denna onödiga(?) tendens används av även mycket rutinerade medlemmar.
|
Jag har alltid trott att det berott på begynnande alzheimers hos berörda parter. Jag tycker synd om stackarna. Det måste vara jobbigt att behöva skriva sitt namn under varje inlägg för att inte glömma bort det.
Det kan ju även vara så att de vill vara säkra på att alla förstår vem det är som skriver de djupa tankarna som avspeglas i inlägget. De kanske är så stolta över sina inlägg att de vill märka upp dem som ett original likt en tavelkonstnär gör med sin tavla.
Då det här inlägget är så djupt, insiktsfullt och satiriskt så måste det anses ha verkshöjd. Därför vill jag nu märka det som ett mantusoriginal så att folk kan förundras över min skicklighet och, när jag blir känd, snabbt kunna googla sig fram till mina gamla alster och återigen applådera mig och mitt geni.
/
Mantus (C)