Citat:
Ursprungligen postat av Donner
Tror det handlar om att lära sig att älska sig själv. Jag var också så som du är tidigare. Men efter mitt senaste förhållande har jag insett att det inte är säkert att allt varar för evigt. Mister man en finns där tusen andra att välja och vraka mellan. Det finns inte bara en som är den rätta. Att ta vara på något medan det finns och att inte oroa sig för att slutet kan komma gör att det varar bra mycket längre.
|
Det lustiga med mig är det att även att jag har fått upp intresset för ganska många tjejer och nu träffar/träffade en äldre tjej så blir som att jag tror att hon är den rätta för mig och är livrädd att förlora henne och vill inte förlora henne. Och tror att hon är den enda trots att jag vet att jag har haft många andra på g.
Jag vill vara som många och vara oberörd och slut förstora upp små saker, man överanalyserar minsta lilla sak. Räcker att tjejen exempel gillar en killkompis status så tror man att det är nåt på g mellan dom och det enligt mig är riktigt omoget och idiotiskt.