Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag
Du har nätdejtat en del själv Shadow, några erfarenheter? Tjejer som visat upp lite väl smickrande bilder?
Fyi så går killar som lägger upp bilder med bar överkropp (om de inte är privata) bort.
|
Jag kan säga som så att inte en enda person som jag har träffat har varit som jag förställt mig. En del har sett bättre ut i verkligheten, andra har sett annorlunda ut mot för vad jag byggt upp i min fantasi utifrån bilderna. Det räcker att någon är lik någon man träffat tidigare i livet eller så. Fantasin är kopiöst duktig på skapa en mental bild, ser man bara ett ansiktsfoto så fyller fantasin på med en fiktiv kropp - som kanske inte alls stämmer.
Så i mångt och mycket tycker jag foton överlag är vanskliga, men jag brukar be om fler foton eller så använder jag mina IT-skillz och snokar upp tjejen på nätet (bloggar, vimmelbilder eller facebook t.ex.) och försöker se om jag kan hitta mer vardagsbilder. Det har räddat mig otaliga gånger, det är rätt många träffar som jag ställt in då jag hittat t.ex. tjejens facebooksida och sett hennes riktiga jag.
Många tjejer (kanske samma hos killar?) har dock mestadels festbilder. Det är då kameran har åkt fram liksom. Det är bara lite trist o se festkläder+vinglas på vart och vartannat foto.
Å varför alla resbilder? En enda bild på tjejen och sedan 14 bilder till på olika resmål. I bästa fall skymtar man tjejen i förgrunden. Vafan jag går ju inte in på en datingsite i tron om att det ska vara Discovery Channel?
Ansiktsfoton i myspacevinkel med urringat/mycket bröst brukar iaf ringa varningsklockor för övervikt för min del.