2012-06-19, 22:41
|
|
Jul-John
Reg.datum: Feb 2005
|
Börjar bli riktigt intressant detta. Tror dock aldrig det kommer bli något långvarigt av er när det redan är så pass komplicerat som det ser ut. Inte många par som börjar den svåra vägen utan det brukar oftast vara betydligt lättare i början.
Kommer bli 2 v av konstant tänkande på henne och varje sms som dimper in i inkorgen kommer du hoppas att det är henne.
|
|
|
2012-06-19, 22:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Hon: "Jag har inte haft en tanke på att vara otrogen mot dig, även om vi officiellt inte är ihop".
|
Säger hon detta och inte tycker om dig så är hon en idiot helt enkelt. Tycker det känns ganska osannolikt att allt skulle vara lögner. Mycket möjligt om hon är 13 år gammal, men inte annars. Hon kanske mår dåligt? Sånt kan ju göra att man har svårt för att hålla kontakten med personer man egentligen tycker om.
|
|
|
2012-06-19, 22:42
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
Säger hon detta och inte tycker om dig så är hon en idiot helt enkelt. Tycker det känns ganska osannolikt. Hon kanske mår dåligt? Sånt kan ju göra att man har svårt för att hålla kontakten med personer man egentligen tycker om.
|
Hon har sagt till mig att hon mår dåligt.
|
|
|
2012-06-19, 22:44
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av qubie
Börjar bli riktigt intressant detta. Tror dock aldrig det kommer bli något långvarigt av er när det redan är så pass komplicerat som det ser ut. Inte många par som börjar den svåra vägen utan det brukar oftast vara betydligt lättare i början.
Kommer bli 2 v av konstant tänkande på henne och varje sms som dimper in i inkorgen kommer du hoppas att det är henne.
|
Dumpar har henne blir det ett halvårs konstant tänkande på henne. Vad gör 2 veckor mer eller mindre...
|
|
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Du tror inte att det kan vara anledningen till att hon är så "upptagen"?
Jobbigast av allt är ju att träffa personer man verkligen vill göra ett gott intryck på (även om ni inte precis har träffats), när man själv inte riktigt är på topp mentalt.
|
|
|
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Hon har sagt till mig att hon mår dåligt.
|
Vill du ha ett förhållande som kommer att vara sådant även i framtiden?
(du har sagt tidigare att du dras till "intressanta" tjejer, som du sedan hatar när det tar slut eftersom du insett vilka psykfall de är.)
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
Du tror inte att det kan vara anledningen till att hon är så "upptagen"?
Jobbigast av allt är ju att träffa personer man verkligen vill göra ett gott intryck på, när man själv inte riktigt är på topp mentalt.
|
Kanske.
Skönt att höra ytterligare ett argument för att hon talar sanning, iaf.
|
|
|
2012-06-19, 22:46
|
|
Guest
|
Spartansk: Om jag gillar en kille på riktigt så hade jag kunnat ha tio jobb, letat fem boenden och tränat alla dagar i veckan och ÄNDÅ hittat en lucka att klämma in honom på, om det så bara hade varit att sova tillsammans.
Gillar man någon så finner man tiden för den personen? Alla funkar inte så, men jag tror att de flesta gör det.
Jag tycker att som någon redan nämnde att hon verkar uppskatta uppmärksamheten hon får av dig, att du sedan dessutom är svarsjuk av dig ger henne ännu mer egoboost.
Sedan förstår jag inte, med ditt hjärta gjort av glas, hur kan du ens komma på tanken att dejta en kollega (?)? Aj.
Senast redigerad av jaaaaag den 2012-06-19 klockan 22:48.
|
|
|
2012-06-19, 22:47
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2011
|
Jag lider verkligen med dig Spartansk, du verkar ha lätt för att bli kär och för att fästa dig vid tjejer. Själv är jag tvärtom men det är inte att föredra.
|
|
|
2012-06-19, 22:47
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaag
Spartansk: Om jag gillar en kille på riktigt så hade jag kunnat ha tio jobb, letat fem boenden och tränat alla dagar i veckan och ÄNDÅ hittat en lucka att klämma in honom på, om det så bara hade varit att sova tillsammans.
Gillar man någon så finner man tiden för den personen.
Jag tycker att som någon redan nämnde att hon verkar uppskatta uppmärksamheten hon får av dig, att du sedan dessutom är svarsjuk av dig ger henne ännu mer egoboost.
Sedan förstår jag inte, med ditt hjärta gjort av glas, hur kan du ens komma på tanken att dejta en kollega (?)? Aj.
|
This.
|
|
|
2012-06-19, 22:49
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Vill du ha ett förhållande som kommer att vara sådant även i framtiden?
(du har sagt tidigare att du dras till "intressanta" tjejer, som du sedan hatar när det tar slut eftersom du insett vilka psykfall de är.)
|
Nä, jag har uppfattat det som att hennes dåligmående är pga yttre faktorer just nu (körkort, skola, jobb, lägenhet, stress, stress. Även att hon inte "kan" höra av sig till mig gör att hon mår dåligt, säger hon (fast hon sa att den biten blev mycket lättare när jag sa att jag skulle vänta på henne)).
Faktum är att den här tjejen är ett undantag mot de tjejer som jag, som du säger, vanligen dras till. Hon har söt, mainstream, leende, genomgullig, artig, lugn, glad girl next door skrivet över hela henne. (Tror t o m hon är lite religiös!) Vi träffades på jobbet och jag märkte att jag mådde bra av att vara med henne, det var det som intresserade mig (plus att hon är skitsexig).
|
|
|
2012-06-19, 22:51
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jokester
Jag lider verkligen med dig Spartansk, du verkar ha lätt för att bli kär och för att fästa dig vid tjejer. Själv är jag tvärtom men det är inte att föredra.
|
+1.
Det slog mig faktiskt häromdagen när jag pratade med en tjej jag haft lite närhet till av och till, att jag nästan måste aktivera mig själv för att öht känna något. Ifall jag får en känsla så låser jag den så hårt jag kan, och tvingar den att dö ut.
Hälsosamt
|
|
|
2012-06-19, 22:52
|
|
Jul-John
Reg.datum: Feb 2005
|
Om ni har pratat mycket borde hon ha koll på hur känslig du är och verkligen inte utsätta dig för konstant ångest som du verkar ha, denna ångest som du har pga just henne.
|
|
|
2012-06-19, 22:54
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jokester
This.
|
Fast det beror ju på hur du prioriterar "gilla en kille" mot allt annat i livet. I en romantiserad värld så prioriterar alla kärleken före precis allt annat. Så fungerar det i fantasin.
I verkligheten så tenderar vänner, hästen, studier, karriär, familjen, starta bar på magaluf osv att faktiskt väga högre hos ack så många. Särskilt hos dem som inte har så brått med att träffa någon att bilda familj med, utan mer "vara kär o ha skoj så länge med". En 39 årig tjej utan barn är högst trolig att prioritera och satsa mer på att försöka få till en riktigt seriös o bra relation, medan en 17-åring som knappt är torr bakom örat ännu ser alla tänkbara relationer som början till att leva livet.
|
|
|
2012-06-19, 22:55
|
|
Banned User
|
Beslutet är taget, jag ger det två veckor. Den tredje juli kommer jag med ett ultimatum. Tre dagar innan mitt andra panda point.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:05.
|

|