2013-10-16, 07:22
|
|
|
:D
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av aijou
Mjo. Hellre ett försenat spel som verkligen är färdigtän att de slänger ihop det med orimliga deadlines och det blir fullt med buggar.
Jag köper sällan spel vid release ändå och någon PS4 lär det inte bli förrän Q1-Q2 nästa år för min del. 
|
Speciellt då det är en sådan intensiv spelperiod kring PS4-releasen. Att man tappar ett för att det sedan ska bli bättre har jag inget problem med
|
2013-10-16, 07:23
|
|
|
|
Damn. Tur att jag bokade en PS4:a i alla fall.
Saxat från webbis:
"OBS! Produkten är fullbokad till release.
Ytterligare leveranser inkommer under december månad, men vi har ej uppgifter i dagsläget om antal eller datum."
|
2013-10-16, 09:05
|
|
|
…ᘛ⁐̤ᕐᐷ
Reg.datum: Aug 2006
|
Nej men va faaaaan jag som inte förbokat ännu. Vet någon en sida som kan leverera så man får det helgen 29 nov? Eller ska man behöva hänga på låset till mediamarkt på torsdag natt?
|
|
|
2013-10-16, 09:30
|
|
|
|
Många sidor har inte skrivit något om att det är fullbokat - men skriver istället att man hamnar i en kö, så det verkar ju inte heller vara någon garanti att man faktiskt får en.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
|
2013-10-16, 09:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2009
|
Vilket spel ser ni mest fram emot just nu?
Själv väntar man spänt på Destiny! Tror det kommer bli riktigt grymt med tanke på vad Bungie gjorde med Halo och vad det har betytt för spelvärlden.
|
|
|
2013-10-16, 09:57
|
|
|
|
Halo var en fruktansvärd besvikelse för en PC-gamer. Jag, min kusin och några andra polare väntade spänt på det spelet. Vi satt och tittade concept-filmer och liknande och tyckte det verkade bli skitcoolt. Sedan när det börjar bli mer av en verklighet kommer Microsoft och köper upp Bungie. Spelet kommer ut bra mycket senare och bara till krysslådan. Då det väl kom till PC var det totalt ointressant. Jag besvärade mig inte ens med att pirata det.
Men Oni var riktigt roligt, vilket Bungie också gjorde. Jag har en förhandsbokning på Destiny oavsett
|
2013-10-16, 10:28
|
|
|
Duck and Cover!
Reg.datum: May 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Själv väntar man spänt på Destiny! Tror det kommer bli riktigt grymt med tanke på vad Bungie gjorde med Halo och vad det har betytt för spelvärlden.
|
"Väntar" väl inte på något speciellt, Destiny verkar rätt fett ja, annars är man ju nyfiken på hur next-gen blir!
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
|
|
|
|
2013-10-16, 10:37
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
|
Deep Down, även om jag lite tappade suget när det framkom att det skulle bli ett free 2 play spel, lite orolig för vilken modell de kommer välja för att ta in sina pengar.
Även X till Wii U är intressant, men återstår att se om det blir bra nog för att motivera köp av konsollen.
|
|
|
2013-10-16, 10:42
|
|
|
Duck and Cover!
|
Ja justja X har man ju glömt bort, det lär bli episkt, men vafan Wii U, vill inte ha en till konsol.
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
|
|
|
|
2013-10-16, 12:14
|
|
|
Broder Broccoli
Reg.datum: Apr 2010
|
Känns ju som Destiny mest är grymma miljöer med ett otroligt generiskt gameplay. Rushande fiender som man bara ska skjuta o vänta på att de poppar fram bakom pelar. Zzznark.
|
|
|
2013-10-16, 12:41
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2009
|
tänkte börja igen.
Vad tror ni om PS4an?
Vad är bra spel som är ett måste om man gillar fotboll och strategispel (zelda, war craft liknande)?
|
|
|
2013-10-16, 12:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ronn
Ja justja X har man ju glömt bort, det lär bli episkt, men vafan Wii U, vill inte ha en till konsol. 
|
Är lite tvärt om, vill ha en ny konsoll, men vill inte köpa den utan att det finns minst ett riktigt bra spel som gör att köpet känns motiverat
Har haft alla (stationära) konsoller de senaste generationerna och lär väl förr eller senare skaffa alla av den nya generation, men just nu har jag svårt att hitta titlar bland de spel som utannonserats som motiverar köp.
Närmaste är väl X till Wii U, Deep Down till Ps4 och möjligen Quantum Break till Xbox one, även om jag inte vet något alls om det spelet annat än att det är Remedy som ligger bakom det.
|
|
|
2013-10-16, 12:58
|
|
|
Duck and Cover!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Quint
Är lite tvärt om, vill ha en ny konsoll, men vill inte köpa den utan att det finns minst ett riktigt bra spel som gör att köpet känns motiverat
Har haft alla (stationära) konsoller de senaste generationerna och lär väl förr eller senare skaffa alla av den nya generation, men just nu har jag svårt att hitta titlar bland de spel som utannonserats som motiverar köp.
Närmaste är väl X till Wii U, Deep Down till Ps4 och möjligen Quantum Break till Xbox one, även om jag inte vet något alls om det spelet annat än att det är Remedy som ligger bakom det.
|
Har också haft alla men nu vill jag gå 1 onry (eller 2) ps4+vita, har ändå inte tid att spela alla jävla spel.
Citat:
Ursprungligen postat av Juxta
Känns ju som Destiny mest är grymma miljöer med ett otroligt generiskt gameplay. Rushande fiender som man bara ska skjuta o vänta på att de poppar fram bakom pelar. Zzznark.
|
Sånt är ju apkul!
Borderlands säger hej!
|
|
|
|
2013-10-16, 13:02
|
|
|
Broder Broccoli
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ronn
Sånt är ju apkul!
Borderlands säger hej!
|
Hehe smaken är som baken. Därför skippade jag Borderlands.
|
|
|
2013-10-16, 13:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Jag stör mig som fan på multiplayer i borderlands, något blev fel med sparningen så sambons gubbe började om på level ett. Tydligen ett vanligt problem.
Skickat från min HTC Vision via Tapatalk 2
|
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:49.
|

|