Försökte mig på Citadel som ska vara tidernas näst dyraste serie men jag gav upp efter 12 min. Korkad, full med klichéer och en inledande actionscen som var helt värdelös. Meh. Som lättsaltat chips där man sköljt av allt salt.
Jag och Frantic såg klart säsong 3 av Jack Ryan i helgen.
Kanske var det för att vi såg den så utspritt över tid (1-2 avsnitt per tillfälle över någon månads tid), men den var inget vidare. Osammanhängande, rörig på det dåliga sättet, och inte särskilt spännande. När diverse plot twists uppdagades blev man inte förvånad eller engagerad, och vissa saker kändes lite over the top. Går inte alls att jämföra med första säsongen.
"Unravel the mystery of a city in middle U.S.A. that imprisons everyone who enters. As the residents struggle to maintain a sense of normalcy and seek a way out, they must also survive the threats of the surrounding forest".
Försökte mig på Citadel som ska vara tidernas näst dyraste serie men jag gav upp efter 12 min. Korkad, full med klichéer och en inledande actionscen som var helt värdelös. Meh. Som lättsaltat chips där man sköljt av allt salt.
En serie jag kan otipsa om är "Rabbit Hole" med Kiefer Sutherland. Vilken jävla smörja. Gav upp efter 2½ avsnitt. Den försöker vara rolig och rapp, men faller så jäkla platt att det är pinsamt. Pinsamt dåligt.
__________________ I’ve been too fucking busy – or vice versa.
En serie jag kan otipsa om är "Rabbit Hole" med Kiefer Sutherland. Vilken jävla smörja. Gav upp efter 2½ avsnitt. Den försöker vara rolig och rapp, men faller så jäkla platt att det är pinsamt. Pinsamt dåligt.
Jag gav upp Lucifer efter 7 minuter, tvi vale. Har nog aldrig gett upp en serie så tidigt
Hittills har den senaste säsongen varit mer av allt. Allt extremt är uppskruvat flera snäpp men samtidigt har serien fått ett större och mörkare djup. Trots att den är så skruvad är den också mer human än tidigare. Jag gillar den som fan.