2012-04-17, 11:43
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrwing
Hade han bara smilat, varit totalt oreaktiv och kaxat tillbaka lite flörtigt hade det varit en bra start på en trevlig kväll med den här bruden.
|
Jo men lättare sagt än gjort när det står en kille där o lyssnar, o när blicken såg ut som hon var där för att döda någon
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2012-04-17, 11:46
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Hade han bara smilat, varit totalt oreaktiv och kaxat tillbaka lite flörtigt hade det varit en bra start på en trevlig kväll med den här bruden.
|
Nja... det är väl förvisso rimligt att garva åt det, men svårt att ha trevligt med någon som är uppenbart knäpp.
|
|
|
2012-04-17, 11:56
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Nja... det är väl förvisso rimligt att garva åt det, men svårt att ha trevligt med någon som är uppenbart knäpp.
|
Vadå trevlig? Vem sa att jag skulle varit trevlig? Jag hade förmodligen gapflabbat. Hade en tjej gjort så hade jag antagit att hon A) Har humor, B) Är totalt whacked(full)
Alla galenskaper tjejer hittar på nuförtiden, hur absurda dem än är skrattar jag åt. För det är så jävla ologiskt löjligt att det inte går att göra annat.
Däremot angående att snubben såg ut att vilja döda dig ändrar ju det hela lite, såna dudes är det bara att undvika, och det tycker jag du gjorde alldeles rätt i.
Ursprungligen postat av justblaze
... givetvis trillar någon in på styrkelyft och då får man acceptera det.
|
Senast redigerad av Tyrwing den 2012-04-17 klockan 11:58.
|
|
|
2012-04-17, 12:03
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Inte för att jag vet vad en AMOG eller shittest är, kan bara gissa, men risken finns väl att hon var ute för att se om hon kunde få sin manlige vän banka skiten ur någon med.....
|
|
|
|
2012-04-17, 12:22
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
 till bandit! Det blir så mycket mer givande om man inte förheligar varenda handling utan surfar lätt och spontant genom alltihopa
Usch hur man har resonerat och förstorat dessa saker förr i tiden... det mesta är ju egentligen enklare och naturligare än man intalar sig.
|
2012-04-17, 12:42
|
|
In Sweden we call it a kick
Reg.datum: Aug 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Dansade med en kompis på dansgolvet. Så kom en grupp med tre tjejer o en kille ut på dansgolvet dem också, nästan precis bredvid oss. Jag låtsades som ingenting o försökte absolut inte närma mig dem (gillar inte att stöta på tjejer med killsällskap). Men såklart, efter ett tag, vänder sig en av tjejerna om sig mot mig (jag stod i princip med ryggen till), o säger ilsket "Vem tror du att du är?! Killen här har mycket större *** än dig, försvinn". Jag blev så chockad av utspelet så jag blev alldeles stum, sen var det svårt att ha kul o dansa mer den kvällen..
Hur skulle ni andra reagerat?
|
Detta hände mig för ett tag sedan när jag var ute med en polare. Vi stod och dansade för oss själva när helt plötsligt en tjej knuffar mig i ryggen och börjar skrika på mig att jag ska sluta dansa med henne.
Blir skitarg och säger till henne att jag är alldeles för snygg för att vilja dansa med henne och ber henne även att avlägsna sig från mitt dans-område.
Ja jag var full och odräglig men hade gjort samma sak idag.
|
|
|
2012-04-17, 12:45
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Vadå trevlig? Vem sa att jag skulle varit trevlig? Jag hade förmodligen gapflabbat. Hade en tjej gjort så hade jag antagit att hon A) Har humor, B) Är totalt whacked(full)
Alla galenskaper tjejer hittar på nuförtiden, hur absurda dem än är skrattar jag åt. För det är så jävla ologiskt löjligt att det inte går att göra annat.
|
Du nämnde att han kunde fått en trevlig kväll med tjejen. Jag ifrågasätter meningen att lägga mer än de 3 sekunderna det tar att skratta åt en sån tjej.
|
|
|
2012-04-17, 12:47
|
|
Pink belt
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Allt ska alltid tas så extremt av vissa störda personer. Tog upp några exempel på saker jag kan säga för att få igång diskussion/lätt stämning o därifrån fortsätta jobba sig framåt.
|
Hur får du egentligen tjejer när du inte har någon humor alls?
|
|
|
2012-04-17, 13:04
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Ja, "Var bara dig själv!" är ett icke-svar.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2012-04-17, 13:22
|
|
Vrickad & älskvard
|
WHITEFOLKS: Stigma och tabu kring mental träning...
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Andemeningen är jag dock helt med i; lita på det som känns rätt. Därför jag blev upprörd när Mikaelj tidigare hävdade att min kompis inte var min vän, sen insåg jag - vafan, sån vän som han varit och är - klart han är min vän! Vi vänskapar, han agerar som en vän = hur är man annars en vän?
|
Varför blev du ö.h. upprörd, då? Märkligt.
Citat:
(=Tjejer är elaka.. de tvingar mig säga saker jag inte menar för att ha sex)
|
Precis.
Citat:
Varför vill du inte respektera att de vill ha sex under förutsättningen att du bryr dig på riktigt? Visst kan man ljuga, men jag förstår inte vitsen med att ha sex med någon som bara vill ha sex med ngn som bryr sig om man inte bryr sig.
|
Nej, du förstår mycket riktigt inte alls vitsen.
Citat:
Låter elakt och onödigt i mina öron.
|
Ja, per det feminina imperativet. Varför vill inte du respektera att killar tycker det är elakt & onödigt?
Det vill säga: varför är det alltid mer elakt när killar vill ha sex med tjejer som vill ha uppmärksamhet, än när tjejer använder uppmärksamhet som utpressning av killar som vill ha sex?
Börjar på D och slutar på ubbelmoral.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Senast redigerad av mikaelj den 2012-04-17 klockan 13:24.
|
|
|
2012-04-17, 13:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Var bara dig själv får vissa att slappna av medan det ger vissa någon form av panik. Lite lustigt eftersom att säga "försök inte att vara någon annan" inte ger samma respons.
|
|
|
|
2012-04-17, 13:27
|
|
Vrickad & älskvard
|
Men vad är det för skitsnack om att bara slappna av och bara flyta med? Är det så ni resonerar kring t ex styrketräning? "Nää, jag blir inte starkare när jag hoppar hopprep, men kör hårt, om du bara slappnar av och letar efter rätt känsla kommer styrkan."
|
|
|
2012-04-17, 13:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Du nämnde att han kunde fått en trevlig kväll med tjejen. Jag ifrågasätter meningen att lägga mer än de 3 sekunderna det tar att skratta åt en sån tjej.
|
Ja om han ville, jag sa aldrig att han var tvungen. Det valet var upp till honom eller vem som helst som är i den situationen, jag sa bara hur man gjorde.
Ursprungligen postat av justblaze
... givetvis trillar någon in på styrkelyft och då får man acceptera det.
|
|
|
|
2012-04-17, 13:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ja om han ville, jag sa aldrig att han var tvungen. Det valet var upp till honom eller vem som helst som är i den situationen, jag sa bara hur man gjorde. 
|
Det Yes menar är att tjejen är ett uppenbart stolpskott om hon beter sig så och undrar varför man skulle vilja befatta sig med nämnda stolpskott.
|
|
|
2012-04-17, 13:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Jag förstår ärligt talat inte hur du får in katastroftänk i det hela.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:54.
|

|