Hooked tills de tre sista avsnitten, sen blev det tjatigt, pajjigt och utdraget. Var tvungen att spola lite. Skönt att det är sista säsongen nästa gång så man kan gå vidare.
Varit sjukskriven i veckan och sträckkollat på Gift vid första ögonkastet (Sverige). Fan vilka gnälliga deltagare med låg EQ. Relationsexperterna är hur flummiga som helst. Rekommenderar ej.
Påbörjat amerikanska produktionen av samma program, de vet hur man gör bra TV. Rekommenderar.
Underhållande.
Extra kul att wokesfären ratar serien medan vanligt folk hyllar den.
6.5/10 automatgevär.
Tack för tipset, malde snabbt igenom serien, tyckte den va riktigt bra
Vad har woke människorna klagat på?
Nu ska jag se Old Man
Senast redigerad av The_RobRoy den 2022-07-21 klockan 02:29.
Tack för tipset, malde snabbt igenom serien, tyckte den va riktigt bra
Vad har woke människorna klagat på?
Nu ska jag se Old Man
Lite olika svepskäl som att Chris har en fabläss för det militära och gör serien så att han får leva ut sina fantasier, att storyn och karaktärerna är dåliga. Jag tycker att han spelar bra.
Om jag får gissa vad det verkliga skälet är, är att det handlar om
en mycket våldskapabel medelålders vit man som börjar rensa upp i sitt korrupta västerländska samhälle. Huvudrollsinnehavaren är dessutom mycket manlig, handlingskraftig, muskulös, hårt tränad inom det militära. Mycket fokus på hans kärnfamilj som han ofta tänker tillbaka på, där alla är vita. Inget woke-kulturen brukar hylla direkt.
__________________ P r o f e . t
Senast redigerad av Fredszky den 2022-07-21 klockan 10:33.
Lite olika svepskäl som att Chris har en fabläss för det militära och gör serien så att han får leva ut sina fantasier, att storyn och karaktärerna är dåliga. Jag tycker att han spelar bra.
Om jag får gissa vad det verkliga skälet är, är att det handlar om
en mycket våldskapabel medelålders vit man som börjar rensa upp i sitt korrupta västerlänska samhälle. Huvudrollsinnehavaren är dessutom mycket manlig, handlingskraftig, muskulös, hårt tränad inom det militära. Inget woke-kulturen brukar hylla direkt.
Jag tror också detta.
Se bara vad woke-kulturen gjort med klassiska karaktärer, som Obi-Wan och Han Solo, de manliga Marvelhjältarna, även de manliga skurkarna i nya filmer. Bittra, inkapabla gamla cucks som helt övergett sina gamla ideal, för att bli förödmjukade av sina kvinnliga medmänniskor, och tillsagda att allt de gjort och åstadkommit varit fel, och att det är nya tider nu.
Det är väl klassiskt revenge/deep-state/militärrunk som riktar sig till unga män (speciellt högerorienterade) då de tycker det är coolt. Lite som att kritikerna inte gillade Mamma Mia lika mycket som medelålders kvinnor.
Det är väl klassiskt revenge/deep-state/militärrunk som riktar sig till unga män (speciellt högerorienterade) då de tycker det är coolt. Lite som att kritikerna inte gillade Mamma Mia lika mycket som medelålders kvinnor.
Jag kollar Mamma Mia, Downton Abbey och militärrunk, alla är bra!
Måste det vara politiserat att ha en stark, manlig huvudroll som är kapabel och kompetent?