Citat:
Ursprungligen postat av Iliyas
Conclusion
However, data should be taken with caution because of the important methodological limitation associated with the original studies. Moreover, potential risks associated with insufficient intake of vitamin and other elements due to unbalanced and/or extremely restricted dietary regimens, together with specific patient needs should be considered...
Tror dock bästa dienten är mkt frukt och grönt med hög kvalité fisk, kyckling och nötkött
|
Den där köttiga meningen kan man använda till att dra vilka slutsatser som helst.
Äter man hårt disciplinerat och tränar som en galning så fungerar allt. Och alla studier har en köttig människa som frontar för det funkade för honom eller henne.
Alla som säger saker som "den bästa dieten" vill jag slå en panna i huvudet på. .
En stekpanna med mycket fett.
99 procent av alla som vill gå ner äter för mycket.
99 procent av alla som vill gå upp åter för litet.
100 procent av dom alla lurar sig själva och tränar för lite.
Nu kommer nu några säga att det stämmer ju inte alls för jag har hundra kamrater som tränar och vars resultat är lite sisådär överallt. 99 procent verkar ju helt konstigt.
Till er säger jag att ni måste jobba på matematik och logik för den är bristfällig.