2013-03-08, 20:57
|
|
Längtar till jul.
Reg.datum: Nov 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani
jo rome är ett utav de roligaste i serien  .
jodå, det går att lira över nätet, genom steam om jag inte mins fel.
napoleon, empire och shogun 2 liras genom steam iaf, men går nog att komma runt på något sätt.
|
Alright, underbart 
Kanske får ta och ladda ner Total war rome 1 och testa, innan man ger sig på att köpa 2an?
Eller ladda ner Shogun 2 innan man köper Rome 2. Så man har en hum om hur spelen fungerar. Vilket hade du föredragit, Rome 1 eller Shogun 2 bara för att testa?
|
|
|
2013-03-08, 21:01
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf
Alright, underbart 
Kanske får ta och ladda ner Total war rome 1 och testa, innan man ger sig på att köpa 2an?
Eller ladda ner Shogun 2 innan man köper Rome 2. Så man har en hum om hur spelen fungerar. Vilket hade du föredragit, Rome 1 eller Shogun 2 bara för att testa?
|
då rome är rätt så gammalt och mycket nytt då det gäller styrning utav trupper och formationer har lagts till i de nyare spelen och jag antar att det kommer vara någorlunda lika i det nya rome 2(som släpps snart), så kanske shogun 2 är att föredra då det är ett utav de nyare  .
kan även tipsa om att du köper spelet då jag fått höra att lir över nätet kan bli rätt så problematiskt med pirat kopierat, men det kan man nog komma förbi på något sätt  . du kan köpa spelet över steam.
men även om du köper/laddar hem shogun 2, så är rome absolut värt att testas, underbart spel
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
Senast redigerad av mangemani den 2013-03-08 klockan 21:03.
|
|
|
2013-03-08, 21:28
|
|
Längtar till jul.
|
Citat:
då rome är rätt så gammalt och mycket nytt då det gäller styrning utav trupper och formationer har lagts till i de nyare spelen och jag antar att det kommer vara någorlunda lika i det nya rome 2(som släpps snart), så kanske shogun 2 är att föredra då det är ett utav de nyare  .
kan även tipsa om att du köper spelet då jag fått höra att lir över nätet kan bli rätt så problematiskt med pirat kopierat, men det kan man nog komma förbi på något sätt  . du kan köpa spelet över steam.
men även om du köper/laddar hem shogun 2, så är rome absolut värt att testas, underbart spel 
|
Okej, härligt  Ska definitivt testa dom! Kanske man kan hitta ett nytt tidsfördriv dagar som denna.
Tack för förslagen!
|
|
|
2013-03-08, 21:48
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
Okej, härligt  Ska definitivt testa dom! Kanske man kan hitta ett nytt tidsfördriv dagar som denna.
Tack för förslagen! 
|
i single player så blir det enkelt efter att du fått hum om hur du ska lägga upp spelet och du kommer vada dig fram igenom fiendens armer, vilket då inte tar så värst lång tid, men i multiplayer, hua, där kan du slå ihjäl många många roliga timmar 
så lite så, lycka till i spelandet:P
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2013-03-08, 22:14
|
|
Star Wars
Reg.datum: Sep 2012
|
sådär. Killzone 3 med polaren. co-op kampanjen på veteran. 6 timmar tog det
vi är ett så grymt team, han är impulsiv och galen i närstrid. jag softar lite längre bak, drar recon och finaimar med semi-snipern
|
|
|
2013-03-08, 22:39
|
|
Star Wars
|
Citat:
Ursprungligen postat av stolpskott
Haha, ja. Nu kanske jag inte kommer skjuta dig varje gång jag försöker skydda dig från otäcka zombies.
|
det där går lite åt båda hållen, för jag råkade pricka dig ett par gånger
|
|
|
2013-03-08, 22:40
|
|
Här står det nåt vitsigt...
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
i single player så blir det enkelt efter att du fått hum om hur du ska lägga upp spelet och du kommer vada dig fram igenom fiendens armer, vilket då inte tar så värst lång tid, men i multiplayer, hua, där kan du slå ihjäl många många roliga timmar 
så lite så, lycka till i spelandet:P
|
Ja tänk Kavaleri=hästar och rid över dem.... Är det grekej som gillar att köra "Phalax formation" dela upp trupperna och rid ner dem bakifrån...
Angående Kontoret så tror jag i intervjuver att det ska spela "Ove" Henrik Dorsin på jobbet...
Här är ett klipp jag lyckades hitta från solsidan han ringer på och stör "alex"... Nån technoskit har lagts på men endå..
http://www.youtube.com/watch?v=9ukF29cD7cU
|
|
2013-03-08, 22:47
|
|
|
|
|
2013-03-08, 22:49
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av watertouch
|
Herregud jag har blivit Gunvald Larsson!
|
|
2013-03-08, 23:15
|
|
Längtar till jul.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fuark
sådär. Killzone 3 med polaren. co-op kampanjen på veteran. 6 timmar tog det
vi är ett så grymt team, han är impulsiv och galen i närstrid. jag softar lite längre bak, drar recon och finaimar med semi-snipern 
|
Något som är grymt kul att spela co-op i, är Return to Castle Wolfenstein på Xbox.
Äckligt svårt om du spelar på det svåraste.
Min kusin och jag kunde sitta från dag till natt med det, men helt klart värt det
http://sv.wikipedia.org/wiki/Return_...le_Wolfenstein
Ska se om han är sugen att köra någon gång!
|
|
|
2013-03-08, 23:21
|
|
Star Wars
|
Citat:
Något som är grymt kul att spela co-op i, är Return to Castle Wolfenstein på Xbox.
Äckligt svårt om du spelar på det svåraste.
Min kusin och jag kunde sitta från dag till natt med det, men helt klart värt det
http://sv.wikipedia.org/wiki/Return_...le_Wolfenstein
Ska se om han är sugen att köra någon gång! 
|
Alla spel blir roligare i co-op
jösses! det var mååånga år sedan jag spelade wolfenstein, kommer inte ens ihåg det
|
|
|
2013-03-08, 23:23
|
|
Längtar till jul.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Fuark
Alla spel blir roligare i co-op
jösses! det var mååånga år sedan jag spelade wolfenstein, kommer inte ens ihåg det
|
Definitivt!
Hands down ett av dom roligaste spelen som gjorts, enligt mig.
Även dom tidigare Dynasty Warriors, upp till 4an, var sjukt roliga i co-op. Och även såklart Perfect Dark på Nintendo 64
|
|
|
2013-03-08, 23:25
|
|
|
Tänker ni Wolf3d från typ 94? EVA AUF WIEDERZHEN!!!
|
|
2013-03-08, 23:33
|
|
Längtar till jul.
|
Citat:
Ursprungligen postat av watertouch
Tänker ni Wolf3d från typ 94? EVA AUF WIEDERZHEN!!!
|
Nej, uppföljaren till det
|
|
|
2013-03-08, 23:35
|
|
Star Wars
|
Dynasty warriors körde jag på xbox, vet inte om det var just 4:an. men kommer ihåg att vi red omkring på hästar och manglade ner kineser
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:54.
|

|